„Dámy a pánové," zazněl Malfoyův zvučný hlas, „představuji Vám překvapení večera." Pohledy přítomných osob se upřely na Hermionu stojící u vchodu do rozlehlé místnosti. Nemusel ani říkat její jméno. Všichni ji znali a s chladným pobavením si prohlíželi její postavu v krvavě rudých krátkých šatech.
Poznala většinu přítomných čarodějů a byla si jistá, že je i ostatní vyšetřovala AOZ. Přesto ji její nebelvírská mysl nedovolila odvrátit se a ani ustoupit. Sešla schody a Malfoy sevřel její paži ve své. Když ji zvedl ke rtům, předpokládala, že ji chce políbit na hřbet ruky. V posledním momentu ji ale obrátil a vtiskl polibek na značku na zápěstí.
Zachvěla se a v jeho očích zahlédla další záblesk triumfu. Jeho hosté teď už věděli, že byla v tomhle domě vězněm vydaným mu napospas. Jakmile Zabini zopakoval Malfoyovo gesto, přála si, aby se propadla do země. Všichni na ni zírali se zákeřným pobavením. Malá nebelvírská mudlovská šmejdka přivedená na její právoplatné místo jako otrok dvou čistokrevných čarodějů.
„Nedělej žádné hlouposti," zašeptal jí do ucha Zabini.
Potom se od ní oba vzdálili a šli se věnovat svým hostům. Nikdo jí nebránil pohybovat se volně po sálu. S nikým nemluvila, jen vypila jednu skleničku ohnivé whisky a snědla trochu jídla. Usadila se na pohovku v rohu a bedlivě sledovala své okolí.
Naštěstí se o ni nikdo moc nezajímal. O pár hodin později se čarodějové a čarodějky vrátili k předchozím činnostem, ale pár mrazivých pohledů se na ni občas obrátilo.
Koutkem oka sledovala Theodora Notta kousek od ní. Vypadal uvolněně a mluvil s pár lidmi, ale věděla, že ji hlídal. Paradoxně ji to alespoň trochu uklidňovalo.
„Říkal jsem si, kam si zmizela, Grangerová," pronesl někdo a Hermiona se na tu osobu otočila. Vedle ní se na pohovce uvelebil muž, kterého dlouho neviděla, ale přesto ho okamžitě poznala. Jeho fotografie visela na zdi v centrále AOZ a podle toho, co slyšela od Harryho byl jedním z nejhorších zločinců v čarodějnickém Londýně. Marcus Flint.
„Musím uznat," pokračoval Flint a napil se alkoholu ve své skleničce, „že jsem překvapen. Draco a Blaise jsou dost chytří na to, aby na sebe upoutávali pozornost. A ty jsi v podstatě pro Pottera a Weasleyho něco jako klenot." Ušklíbl se na ni a prohlédl si její tělo. Jeho oči se zastavily na černém MZ na jejím zápěstí. „Na druhou stranu je chápu," zamumlal a jeho prsty se dotkly kůže na jejím stehně, když se k ní naklonil, „nic není sladší, než udělat ze slavné Hermiony Grangerové jejich malou děvku."
Prudce vstala, aby od něj odešla. Tvrdé sevření na zápěstí ji zastavilo a strhlo zpátky na místo. Pak ji Flint udeřil do obličeje. „Těším se, až zjistím sám, jaké to je tě pořádně ošukat," zasyčel jí do ucha.
„Marcusi," zavrčel vedle nich známý hlas, „co to děláš?" Malfoyův výraz byl plný hněvu a Zabini vedle něho nevypadal o nic méně vztekle.
„Ale no tak, Malfoyi," řekl Flint a ušklíbl se, „chtěl jsem se jen trochu pobavit." Sevřel Hermionino zápěstí ještě pevněji, až sebou bolestí škubla.
Ve vteřině ji někdo vytrhl z Flintova držení. Tentokrát její ruku svíral Malfoy a druhou paží ji objal majetně kolem ramen.
ČTEŠ
Hlas oceánu
FanfictionZ Hermiony Grangerové se po vystudování Bradavické školy čar a kouzel stala slavná světově uznávaná zpěvačka, která díky svému vlivu pomalu ale jistě mění čarodějnickou společnost. Svými příliš pokrokovými názory na sebe upoutá nechtěnou pozornost...