🎈2

480 27 0
                                    


" shaza! " panggil seseorang dari belakang.

shaza menoleh kebelakang tanpa dia sangka perbuatannya mengundang kekesalan.
pemandangan muka faiq yang menyapa kornea matanya membuatkan dia melangkah besar daripada berhenti berjalan.

dengan muka cemas dia melarikan diri.

'tolong! sesiapa! selamatkanlah aku dari manusia pelik ini! ' pinta shaza dalam hatinya dengan penuh pengharapan.

rambutnya yang kusut tidak dia heran. imej dia juga sudah dia tolak tepi. yang penting dia kena selamatkan dirinya dari manusia nih.

dan... sekali lagi...

perempuan gemuk macam dia mana mampu untuk berlari atau berjalan cepat sehingga keluar kawasan u yang besar ini.

dia termengah mengah sendiri.

faiq memandang dari belakang shaza . dan segera dia lajukan langkahnya untuk mendapatkan shaza yang terbongkok bongkok mengatur nafas.

" kenapa kau nak lari dari aku? aku tak ugut kau pon. aku tak cederakan kau. sebab apa kau nak ngelak dari aku  " kata faiq hairan. tapi shaza tiada jawapan

" huh...huh... " nafas afya masih belum teratur.

faiq melihat shaza yang tak cukup nafas. sebelum kedengaran bunyi helaan nafas.

belum sempat shaza bertenang lengannya ditarik oleh faiq.
dia terkejut. tapi dia juga kepenatan . dalam tak rela dia mengikut langkah faruq yang menariknya.
.
.
.
.
.
.
.

shaza pandang faiq yang sedang mengoder dengan pelik . sebelum dia melihat sekeliling nya. dia berada di cafe lotus.

macam mana dia end up kat sini?
well the story is, faiq dengan berjaya nya menarik dirinya ke sini.

ada dia tanya pendapat shaza?
tak!

ada rupa yang shaza merelakan dirinya di tarik oleh orang asing ini?
tak!

' apa patut aku tinggal je dia kat sini? ' gumam hati shaza.

' tapi dia dah oder makanan... kesian dia kena makan semua mesti banyak dia oder. ' perang shaza dengan dirinya sendiri.

' kau sebenarnya nak makan kan? shaza! bangun dari situ ! dan keluar sekarang sebelum kau menyesal ' kata hatinya.

baru shaza berura ura untuk bangun.

" nah." kata faiq sambil menghulur buku menu.

" huh?" shaza blur.

" oder lah... takkan nak termenung je kat sini" kata faiq mendatar.

"bukan kau dah oder ke?" kata shaza

" memanglah.. aku oder untuk aku lah.. ouh, guna duit sendiri tau." kata faiq selamba.

"what!..." shaza menjerit kecil.

' baik aku tak payah oder langsung. tempat nih pon macam berprestij sangat untuk aku.' bisik hati shaza.

" cik? oder?" kata pelayan itu.

" hah! err..." shaza menggaru kepala tidak gatal.

" saya tak de nak oder. saya kenyang lagi." kata shaza menutup rasa gugupnya.

" ouh.. baiklah.." kata pelayan tersebut sebelum beransur pergi.

" kenapa kau tak oder? " kata faiq . tapi mendapat jelingan tajam dari shaza.

' apa yang aku salah?' bisik hati faiq.

" aku tak kata aku nak makan dengan kau pon. lagi pun... " kata shaza terhenti .

Make me Twisted By You ✓Where stories live. Discover now