Igračke su bila rasute po neurednoj sobi, zatrpanoj sa svih strana. Ako je ranije postojala pretnja da slomi nogu na minsko polje, daans je bila sasvim ubeđena da bi lako mogla da slomi i vrat. Srećom to ne bi bilo kobno po nju.
Fiona, dadilja sa diplomom gazila je preko njih pokušavajući da iskopa zadatu lutku. Devojčice su se kikotale vičući „Ne tu!" nastavljajući da matretiraju siroticu.
Klaudija je odlučila da sačuva neka pravila iz prošlog stoleća. Unajmiti francusku guvernantu koja govori najmanje tri jezika, zna pravila lepog ponašanja, i ne postavlja mnogo pitanja. Sem je odabrao nekoliko kandidatkinja koje su se uklapale u to. Bilo je i mnogo zanimljivijih izbora, no na kraju Klaudija je izabrala Fionu. Mladu Engleskinju sa malo francuske krvi, imala je svega dvadeset i pet. Bila je tanušna sa smeđom kosom u prirodnoj boji, i imala je prednost koju ostale kandidatkinje nisu imale. Bila je sama na svetu, i niko baš niko je ne bi tražio za slučaj da nestane.
Što se Blue ticalo savršeno se uklapala u sve njene želje. A i sama je morala da prizna da je mnogo bolji izbor od bivše prostitutke koja se danas bavila znatno unosnijim poslom. Ako bi ono što je Megi danas radila moglo da se nazove poslom, isto onoliko koliko i njeno prethodno zanimanje.
Ispred Kaludije se odvijala igra, koliko je mogla da zaključi. Za nju su igre imale veće značenje, za devojčice to je bila gomila budalastih izmišljotina koje su ih nekim čudom, koje nije razumela, terale na smeh do suza. Fiona je stajala u toj gomili poput konja na sve četiri pobedonosno uskliknuvši kad joj se u ruci nasla plišana žaba. Devojčice su ciknule i vriskale oko nje skačući tako bezbrižno i razuzdano da ih niko nikada ne bi zamenio sa ona dva očajna stvrenja od pre par meseci.
Klaudija zatapša više da im da do znanja da je tu, nego da se pridruži žurci i dva topovska đulea joj sleteše u zagrljaj.
- Dodi da vidis sta smo nacltale Blue!!
Vikala je Ema, dok ju je vukla da joj pokaže nesto što Blue nije raspoznavala.
- A to je?
Ema prevrnu očima pokazujući linije plave, roze i žute naškrabane na beli papir u neparvilnim crtama i oblicima.
- -To je jednolog, zal nije lep?
Klaudija je do sad naučila da sa devojčicama iskrenost ne dolazi u obzir. Ti mali ljudi su zahtevali samo čisto obožavanje.
- Savršen je.
- Jejjj
Ema prisloni crtež na grudi i zagrli ga gužvajući papir. Nesrećna dadilja se jedva iskobeljala iz gomile povrativši koliko toliko ponosa da se uspravi na dve noge. Klaudiji se dopadala ta mlada žena, sasvim dovoljno da nije maštala da joj zavrne šiju. Što je smatrala pre svega uspehom i komplimentom za Fionu. Fiona je izgleda pomalo dečački po njoj, ali je bila blaga, strpljiva i obožavala je devojčice što joj je produžio boravak u Klaudijinom domu znatno duže od probnog roka. Fiona nije postavljala pitanja na koja ne bi ni dobila odgovor i držala je jezik za zubima. Po Klaudijinoj proceni imala je jaku želju za životom i dovoljno mudrosti da shvati da joj od ovog posla bukvalno život zavisi.
- Gospođo Blue.
Mlada žena se umalo šeprtljasto nakloni, što natera Emu na smeh.
- Jesu li stvari spakovane?
- Biće sve spremno za večeras.
- Odlično.
- Za tebe Blue.
YOU ARE READING
Uvrnute Igre
RomanceBio je dan pre nego što su ga progutale tamne ivice noći. Bilo je otvorenih rana pre nego što su ih zapečatili izbledeli ožiljci. Sve što im je ostalo mogli su lako da zavedu pod „ništa." Sve što su želeli, bilo je sve ono što nisu smeli da imaju. K...