28.

3.3K 173 33
                                    

Surea's POV.

"Surea i Xavier se mole na pozornicu." rekla je Dorina kuma.

Upitno sam pogledala Xaviera kako bi našla njega sa istim začuđenim izrazom.

Krenuli smo prema pozornici i popeli se gore kod kume i kuma.

"Šta je sad ovo?" rekla sam ljuta Liamu, Matteovom kumu.

"Rečeno nam je da vas dvoje imate iznenađenje za nas." odgovorio mi je.

"Kakvo iznenađenje? Tko vam je to rekao?" pitao je Xavier. Kuma Vivian je pokazala prstom u jednom smjeru. Pratili smo taj smjer i na kraju naišli na Anu i Huntera kako umiru od smijeha.

"Mi nismo ništa planirali." rekao je Xavier.

"Pa ne možete goste ostaviti nakon što smo vas najavili." dodao je Liam.

"Da možemo." rekao je Xav i povukao me za ruku.

"Ne, znam što ću učiniti. Ana je to sigurno napravila kako bi me natjerala da pjevam." nasmijala sam se sama sebi na pomisao. Vjerojatno je i istina. Ona me uvijek poticala na pjevanje, da proširujem svoj talent no ja nikad nisam bila toliko opčinjena njime. Ne mislim da baš tako dobro pjevam kako ona kaže.

"Ti pjevaš?" pitao me začuđeno na što mi je kuma dala mikrofon i potjerala Xaviera s pozornice.

Stala sam na sredinu i namjestila mikrofon. Pogledala sam preko publike i zatvorila oči.

Udah. Izdah. Udah. Pustila sam da glas da teče i riječi su se oblikovale.

"What would I do without your smart mouth?
Drawing me in, and you kicking me out
You've got my head spinning, no kidding, I can't pin you down." izdah. Počeo se čut zvuk klavira i tada je moj glas zamijenio jedan muški.

"What's going on in that beautiful mind
I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright." automatski sam se okrenula prema Xavieru koji je imao osmijeh na licu.

"My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind" završila sam. Zatim smo počeli zajedno pjevati.

"'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh oh" primila sam mikrofon i približila mu se do klavira i stavila mikrofon ispred njega.

"How many times do I have to tell you
Even when you're crying you're beautiful too
The world is beating you down, I'm around through every mood
You're my downfall, you're my muse
My worst distraction, my rhythm and blues
I can't stop singing, it's ringing, in my head for you" otpjevao je te sam sjela na stolac pored njega stavljajući mikrofon na stalak.

"My head's under water
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind" zajedno smo otpjevali te sam spustila prste na tipke i počela s njime svirati.

"'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh oh" zajedno smo pjevali i svirali potpuno uživajući.

Onda je slijedio moj red.

"Give me all of you
Cards on the table, we're both showing hearts
Risking it all, though it's hard"

I na kraju smo otpjevali ostatak zajedno.

"'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
'Cause I give you all of me
And you give me all of you

I give you all of me
And you give me all of you, oh oh. " pogledi su nam se susreli i nismo ih skidali. Kao da smo samo nas dvoje u trenutku. Upijajući trenutak među nama da ostane što bolje u sjećanju.

Iz transa me cimnuo pljesak koji se orio salom.

Okrenula sam se i ustala, Xavier sljedivši moje stope. Naklonili smo se i spustili s pozornice. Xavier je cijelo vrijeme imao ruku oko moga struka na što su me mnoge djevojke prijezirno gledale. Samo sam otresla tu pomisao i gledala naprijed.

Vratili smo se do stola gdje su bili Hunter i Ana s osmijesima od uha do uha.

Sjeli smo pored njih te se glazba vratila na staro.

"Dobro što je vama došlo na pamet da nam to napravite?" ljutito ih je pitao Xavier.

"Ajde priznaje da ti je bilo dobro." rekla je Ana sa smiješkom.

Xavier je poraženo spustio glavu i naslonio se na stolac.

"Hej, nešto si mi trebao reći prije nego što je sve ovo počelo." okrenula sam se prema njemu.

"Da jesam, ajde sa mnom malo van na zrak pa ti kažem." potvrdno sam klimnula te ga slijedila.

Izašli smo u mali hol koji je bio prijelaz između sale i vanjskog dijela.

"Nećemo ići skroz van, smrznut ću se." rekla sam prije nego što je Xavier otvorio vanjska vrata.

Odmjerio me i nasmijao se. Skinuo je sako, što ga je ostavilo u bijeloj košulji, te mi ga stavio oko ramena.

"Tako, sad bi trebalo biti bolje." klimnula sam i pratila ga prema vani.

Sjeli smo na obližnju klupicu u blizini.

"Onda? O čemu se radi?" pitala sam ga dok mi je iz usta izlazio dim koliko je bilo hladno.

"Sjetio sam se kako si se pravila i lagala da sam ti dečko." automatski sam se zacrvenila.

"Ako je u tome stvar, neću više ništa govorit. Za moju obranu oni su to prvi pitali. Ja nisam u početku ni znala zašto ih to zanima ili zašto su uopće za mojim stolom." počela sam govoriti gluposti na što me Xavier ušutkao.

Želite li znati kako?

Mislim da već znate.

Da, da poljubio me.

Držao mi je bradu da mu kojim slučajem ne pobjegnem dok smo oboje uživali u trenutku. Nedugo nakon smo se odvojili s velikim osmijesima.

"Vidiš Surea, stvar je u tome da želim da me prestaneš zvat svojim lažnim dečkom." rekao je ozbiljno na što sam ja spustila glavu, poraženo. Mislila sam da mu nešto značim.

"Jer želim da me zoveš svojim pravim." podignuo mi je bradu da ga pogledam u oči.

Imao je osmijeh od uha do uha sa dječačkim očima punim sreće.

"Surea, hoćeš li biti moja djevojka?" izustio je riječi koje nikad nisam mislila da ću ćuti iz njegovih usta.

Nakon svih ovih godina, netko dovoljno strpljiv da me upozna kako spada. Prihvati moje mane.

Obrisala sam izdajničke suze koje su krenule padati te ga zagrlila klimajući glavom.

"Da, Xavier, hoću." odvojili smo se iz zagrljaja i poljubili.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

❤️VOTE/COMMENT/SHARE❤️

Donor✔Where stories live. Discover now