15.

3.8K 154 8
                                    

Probudila sam se u šest ujutro kako bih otišla trčat. Vani je još bio mrak te je bilo malo sablasno. Kako sam izlazila iz Xavierovog stana sve je bilo tiho i mračno sa tu i tamo pokojim znakom svjetla.

Otrčala sam već dobro poznati krug po Central Parku i vratila se za kojih pola sata. Kad sam ulazila u stan već je bio osvijetljen.

Tko je to ovako rano budan?

Krenula sam u kuhinju da si uzmem nešto za gricnut i ugledala Mariu.

"Jutro." rekla sam prolazeći pored nje do frižidera.

"Ajme majko mila, prepala si me." primila se za mjesto gdje se nalazi srce. "Što ti radiš ovako budna, imaš još vremena za spavanje." vratila se svome poslu.

"Trčala sam do sad i idem se spremiti, nego ja isto to mogu tebe pitati." uzela sam bananu iz frižider i počela jesti.

"Pa svaki dan ustajem ovako rano da napravim doručak Xavieru. Nakon toga počistim stan i napravim ručak i večeru i onda sam slobodna." klimnula sam glavom potvrdno.

"Ako hoćeš, mogu ja to danas napraviti kad se vratim?" predložila sam.

"Stvarno bi to napravila? Za mene?"

"Naravno da bih." zagrlila me i stisnula.

"Nego ja se sad idem spremiti pa samo ako možeš pozovi vozača da dođe tu gore." klimnula je te sam ja otišla.

Još sam malo u sobi vježbala te se tek onda otišla otuširati. Nakon tuša ušla sam u ormar i obukla crne sportske tajice i crnu majicu kratkih rukava sa logom Queena i zavezala ju naprijed na trbuhu. Zatim sam obukla sivu sportsku janknu i crnu debelu jaknu. Ipak je vani zima.

Uzela mobitel i zaputila se u kuhinju.

"Xav se još nije digao." obavijestila me  Maria.

"Dobro neka spava onda. Treba mu odmora." sjela sam za otok i popila smoothie koji sam si složila.

"Evo me Mariaa." čuo se glas kako ide kroz hodnik.

"Tko je to?" šapnula sam joj.

"Tvoj vozač." rekla je dok je visoki poznati čovjek ušao u kuhinju.

"Surea?"

"Felix?" pogledali smo se u čudu.

"Jedan jedini." nasmijao mi se i pružio ruku koju sam ja rado prihvatila.

"Vas dvoje se znate?" prekinula nas je Maria.

"Pa naravno, to je ona cura koja je čuvala Emu dok sam ja radio." potapšao me po ramenu.

"Stvarno? Ajme predivnoo." rekla je Maria.

"Nego kad smo već kod toga, kako su Ema i mama?" pitala sam Felixa.

"Pa Ema te spominje skoro svako malo, a Diana i ja smo nenaspavani zbog male bebe." nasmijala sam se i sad ja njega potapšala po ramenu uz riječi 'Bit će bolje.'

Felix me odvezao na posao i po prvi put nisam kasnila nakon dugo vremena.

"Ali još nije osam. Što ti radiš tu?" pitao me Finn sa smiješkom dok sam ušla u prostoriju za osoblje.

"Ha ha ha, jako smiješno." ušla sam u kuhinju i napravila si kakao. Sjela sam u mali dnevni na kauč pored filma i gledala TV sa Finnom.

"Pogodi čiji sam upravo mail dobila?" u dnevni je uletjela dr. Miller.

"Nije valjda?" pitala sam ne vjerujući.

"O da jeee." rekla je pružila mi ruke u zagrljaj.

"Što sam propustio?" pitao je zbunjeno Finn.

Donor✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora