"I gdje danas idemo?" pitala je Ana vozivši mene i Finna u svome autu.
"Pa Dora mi je rekla da moram ić na probu vjenčanice umjesto nje, a ja nisam htjela ić sama pa sam vas zvala." odgovorila sam naslonivši se na suvozačevo mjesto.
"Iskreno da ti kažem, malo sam razočarana što nije kod mene naručila vjenčanicu."
"Znam Ana, ali i sama znaš kakav Dora ima ukus. Izbirljiva je do bola. Ako je jedan dijamantić na krivom mjestu to nije to." rekla sam svojoj najboljoj prijateljici pokušajući ju oraspoložiti.
"Nego ko ti je pratnja?" pitala me sa smiješkom.
Pogledala sam iza prema Finnu na što je samo sa smiješkom klimnuo glavom.
"Finn."
"Finn??? Zašto ne Xavier?" okrenula se prema meni dok smo stali na crveno svjetlo.
"Zato što mi je Finn pratnja na vjenčanjima već par godina. Čak imamo i par koreografija da se malo istaknemo u mnoštvu." nasmijala sam se. Stvarno smo ih dobro uvježbali. Ljudi bi pomislili da smo profesionalni plesači.
"S tobom ide Hunter, pretpostavljam." rekao je Finn sa stražnjeg sjedala.
"Daaa, ajme, ja vama ne mogu opisati koliko sam sretna. Btw ako vas dvoje idete zajedno, moram vam složiti neku kombinaciju." nasmijala se dok se parkirala ispred salona.
"Mani paše." rekli smo u isto vrijeme i prasnuli od smijeha.
Izašli smo iz auta i ušli u salon. Bila je to ogromna prostorija sa malim odjeljenjima kako bi bilo malo privatnosti.
Desno se nalazila recepcija na što sam se išla javiti.
"Dobar dan, ja sam..."
"Ti si sigurno Surea, Dora mi je rekla da dolaziš umjesto nje." prekinula me niska plava djevojka. "Dođi, slijedi me." slijedila sam ju te povukla Anu i Finna sa sobom.
Napustili smo predvorje te nas je dovela u jednu malo manju prostoriju sa kaučom i ogledalom nasuprot njega.
Finn i Ana su sjeli, a mene je pozvala u garderobu.
Pokazala mi haljinu koju je Fora izabrala te mi pomogla da se obućem.
Haljina je uistinu bila jako lijepa.
No nije bila moj stil. Ja sam voljela malo drugačiji tip dok je Dora voljela puff i čipku svuda.
Izašla sam iz garderobe i stala pred svoje prijatelje.
"I šta kažete??" zavrtila sam se u njoj.
"Prekrasna si Surea?" rekao mi je Finn dok je Ana počela brisati suze na očima.
"Jedva čekam kad ćemo jednu ići tebi kupovati?" nasmijala mi se te se ustala da se zagrlimo .
"I ja isto Ana, no sad moram nazvati Doru i reći da je sve dobro." rekla sam pokazujući da mi daju mobitel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Donor✔
Ficção AdolescenteZAVRŠENA✔ "Vidi ih kako samo jure." prokomentirala sam svom najboljem prijatelju dok su motoristi prošli pored nas. "Da, znam da jure, ali i dalje ne razumijem što ti imaš toliko protiv njih?" e kad bi samo znao da tamo gdje sam ja vozila takvi bi...