1.

5.5K 193 1
                                    

(⬆️ slika Sureine kose ⬆️)

Surea's pov.

Beep. Beep. Beep

Beep. Beep. Beep.

Beep. Beep. Beep.

Ugasila sam svoj dosadni alarm. Para mi uši koliko je iritantan. Pogledala sam na sat, pisalo je 6:00.

Ustala sam se i presvukla na brzinu u svoju sportsku opremu. Iako je već prosinac, vani je i dalje ugodna temperatura tako da sam obukla tajice i duksu te fantomku.

Svoju kosu sam zavezala u visoki rep da mi ne smeta i pojela jednu bananu prije izlaska iz stana.


Xavier's pov.

Trznuo sam se iz sna i pogledao na sat. 5:57. Kao da sam znao. Već mi se tijelo naviknulo na buđenje u 6 sati svakoga dana već par godina.

Da bih održao ovakvu savršenu figuru kakvu imam treba se i malo potruditi.

Vrijeme je za jutarnju tjelovježbu te sam se tako i obukao. Pri izlasku iz sobe sjetio sam se obavijestiti kuhara za doručak.

Ja: Doručak do 7 gotov. Iznenadi me

John: U redu

Spustio sam se iz stana i zaputio prema parku. Nema puno ljudi u ovo doba i to ga čini još ljepšim. Ljudi samo kvare sliku prirode kakva je. Ne znaju uživati u njoj nego je samo uništavaju.

Trčao sam svojom uobičajenom turom koja na kraju ispadne kao kakav krug oko samog parka.

Sav u svojim mislima nisam ni primijetio da se netko zaletio u mene.

"Fjoj opfrosti" čuo sam neko mumljanje i pogledao prema dolje. Ispred mene se nalazila djevojka, možda moje dobi.

Bila je ubučena u crne tajice i crnu preveliku duksu. Fantomka joj je prekrivala donji dio lica, koje su krasile prekrasne smečkasto-zelene oči. No ono što mi se najviše dojmilo bila je njena ljubičasta kosa.

To je bila najljepša nijansa ljubičaste koju sam ikad vidio.

"Oprosti?" ponovila je spuštajući fantomku.

"Ma nema problema ljepotice." pokušao sam joj udijeliti kompliment no na to je samo zakolutala očima i vratila fantomku. Prošla pored mene, "slučajno" me udarila ramenom o rame, i nastavila trčati u smjeru odakle sam došao.

Očito nešto ne valja s njom, mislim izvana izgleda milo i drago, a onda bum. Prava k**ka. Dobro ljudi kažu da je prvi dojam najbitniji. Ona ga sigurno nije dobro isprezentirala.


Surea's pov.

Ah ti današnji muškarci. Prozboriš jednu riječ s njima i odma ti se počnu nabacivati. Ne volim takve osobe. Jednostavno mi se gade. Dosta sam ih se nagledala na trkama.

Kad sam došla doma vježbala sam još pola sata te se otuširala. Obukla sam crne visoko strukirane traperice i običnu bijelu majicu. Crne kožne gležnjače i kožnu jaknu. Od kose sam su isplela običnu riblju kost i svezala ju s gumicom.

Za doručak sam si složila omlet, sa šunkom i sirom te popila čašu vode. Čisto dovoljno. Uzela sam ključeve i mobitel, te novčanik u kojem su mi kartice i novci. Pošto nemam vozačku dozvolu, primorena sam ići pješice ili zvati taxi.

Na sreću bolnica se nalazila 20-ak  minuta pješice od Central Parka.

Nisam ušla na glavna vrata bolnice nego se spustila u pothodnik koji se nalazio ispod glavnih vrata. Tamo je bila hitna.

Donor✔Where stories live. Discover now