En az kendin kadar seviceksin......

488 20 5
                                    

yağızdan

Esmer uzun saçlı kız beni yanına çağırdıktan sonra bizimkileri kantinde bırakıp peşinden gittim. Bir süre sonra durdu ve sınıfa girdi bana döndü.

melisa: Yağız ben seni gördüm ve aşık oldum seni seviyorum acaba bir denesek mi?

dediği şey karşısında tabiki şaşırmadım çünkü bu okula geldiğimizden  beri neredeyse 10. kişiyi

Yağız: özür dilerim ama benim sevdiğim başka biri var.

bir süre durdu ve sesini yükselterek konuşmaya başladı.

melisa: O yanınızdaki çiyan deme?! Hayır anlamam onun neresini seviyorsunuz ki!?

yağız: melisa 1.si ona çiyan deme 2.si kime aşık olduğum seni ilgilendirir mi?

melisa:DERİM! VE O DA ÖYLE ZATEN BİZİM KAVUŞMAMIZA ENGEL OLUYOR!

Bir hışımla sınıfın kapısını açıp hızlıca kantine doğru adımladı ben daha ne olduğunu anlamadan berfini kolundan tutup kaldırması bir oldu.

berfini sarsarak bağırmaya başladı


melisa:hepsi senin yüzünden! yağızla kavuşmamıza engel oluyorsun!

berfin: ne diyorsun sen ya bıraksana beni!

melisa: ARAMIZDAN ÇEKİLİCEKSİN YILAN!

yağız: MELİSA YETER!

Melisa berfinin kolunu çok sıkıyordu ve çapa gibi tırnakları berfine bir şey yapıcak diye ödüm kopuyordu.Ben bağırdıktan sonra bana sinirle baktı ve berfinin kolunu savurup hızlı admlarla oradan uzaklaştı. Berfin hala olayın şokunda bir biçimde melisanın arkasından bakakaldı......



Berfinin ağzından

Manyak melisa gelip tehditler savurup gittikten sonra kolumda hissettiğim acıyla yüzümü buruşturup kolumu ovuşturdum yağız hemen yanıma gelip sordu.

yağız: iyimisin berfin?

diye endişeli bir tavırla sordu.Evet anlamında başımı salladıktan sonra yüzüne döndüm. Yüzündeki endişe çok net bir şekilde okunuyordu.

yağız: Gel buz alıp koyalım kızarmış.

berfin: gerek yok yağız zaten öyle çok bişey yok.

yağız: berfin ısrar etme de gidip alalım hadi lütfen

daha fazla endişelenmemesi için kafamı salladım kantinin büfe tarafına gidip buz aldık.Yağız beni oturtup buzu koluma değdirdiğinde koluma bir anda geri çektim.

yağız: çok özür dilerim acıdı mı?

gülümseyip cevap verdim bana böyle ilgili davranması hoşuma gidiyordu.

berfin: yok acımıyor çok soğuk ondan.

yağız: hee tamam 

bir süre orda durduktan sonra sıkılıp önüme düşen saç tutamını üfleyerek arkaya atmaya çalıştım gitmeyince sinirlenip homurdanmaya başladım.Birisi saçımı nazikçe alıp kulağımın arkasına koydu gülümseyerek yağıza döndüm o da gülümsüyordu 

berfin: hadi gidelim artım sıkıldım hem bak artık acımıyor 

diyip kolumu yukarı aşağı oynattım.O da ikna olup buzu geri kantine verip yanıma geldi.

yağız: hadi gidelim

berfin: gidelim.........yağız ne istiyor bu melisa senden?

yağız: gelmiş sana aşığım falan diyor işte.

berfin: ya şey diycem sen de inat etmesen de birini kabul mu etsen acaba hem belki gerçekten aşık olursun?

işte bunu söylerken gerçekten içim acımıştı.......Yağızın başkasına aşık olma düşüncesi.Ama birgün elbet o da  aşık olucaktı hatta evlenecekti.

yağız: Berfin benim sevdiğim biri var.....asla ondan başkasına aşık olmam tamam mı? Beni ikna etmeye çalışmayın.

berfin: e neden açılmıyorsun ona belki o da kabul eder ha?

yağız: Tamamen kaybetmekten korkuyorum berfin. Zaten her ne kadar yakınımda olsa da bir o kadar uzağımda bırak ben aşkımı böyle yaşayayım.

berfin: Hiç mi açılmayacaksın ona......Hep böyle uzaktan mı seveceksin?

yağız: Gerekirse evet...

Bir daha konuyu açmadım ve bizimkilerin yanına geldik.


berke: hoş geldiniz kankalar nasılsın befo?

berfin: iyiyim beko işte napıyım bu yanımdaki şahısı sevdiğine açılma konuşunda ikna etmeye çalışıyorum.

kürşat: oooo karşim açıl gitsin sen de mutlu ol o da eğer kabul etmez diye korkuyorsan merak etme okuldaki tüm kızlar peşinden koşturuyor eminim o da öyledir.

yağız: yok öyle değil o......Herkes gibi değil çok farkl........Erkek meraklısı değil öyle.

berfin:Kim bu be erkek meraklısı değil ve bizim okulda. Bu yağız bizim kantinci hüsoya falan mı aşık oldu acaba?

berke ve kürşat kahkaha atarken yağız da sadece sırıtıyordu.

berfin: e ben ciddiyim

berke:lan kanka sen gay misin yoksa?

yağız: berke mal mal konuşma lan ne alaka......Yakın bir zaman da inşallah açılıcam.

berfin: Hadi hayırlısı inşallah huysuz bir şey değildir.

yağız: merak etme değil kendini ne kadar seviyorsan onu da o kadar seviceksin.

kürşat: berfin kimseyi kendi kadar sevmez kanka sadece kendini sever.

kürşata göz devirip arkamı döndüm.

berfin: sınıfa çıkıyorum ben zil çalıcak zaten şimdi.

berke: al kanka yine küstürdün kızı

yağız: yani anlamıyorum ne istiyorsunuz bu kızdan?

kürşat: şaka yapıyorum beğğğ









selammmmm 














bay baaayyyy












Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin