FİNAL

338 16 5
                                    


Hesabın şifresini unutan bir adet mal bne uzun zamandır yeni bölüm yazamıyordu. Ama şimdi hesabın şifresini bulmuştu ve Final bölümüyle karşınızda olduğunu söylüyordu.

İYİ OKUMALAR:)


Berke: Bak bu nasıl?

Berfin: Bu da ayaklı fondöten gibi yaa.

Berke: E sana da kız beğendiremedik ya.

Berfin: Sen bırak kızı napcan ben varım yetmiyor muyum?

Berke: Ama sen sevgilim değilsin ikisi farklı şeyler. <

Berfin: Öf iyi o zaman sen istediğini seç

Berkenin yanından kalkıp kürşatın yanına geçtim. İnstadan melisin hesabına bakıyordu. Göz devirip konuştum.

Berfin: Niye bakıyorsun bu malın hesabına?

Kürşat: Kim diye merak ettim nasıl biri falan.

Berfin? Hm tamam Neyse.,

Hepsinin boş işlerle uğraştığını anlayıp kızları çağırma kararı verdim. Telefonumu bulmak için kafamı kaldırdığımda yağızla göz göze geldim. Psikopat gibi beni izliyordu.Olduğum yerden kalkıp merdivenlere yöneldim. Odama girip telefonumun yatağımın üstünde olduğunu görüp hemen elime aldım. Yarenin adını bulup arama tuşuna bastım. Telefon 3. çalışta açıldı.

"Alo yaren napıyorsun kanka"

"İyi vallahi cemreyle boş boş oturuyoruz sen?"

"Ben de aynı işte bize gelsenize iki dedikodu yaparız"

"Bana uyar cemoşa da sorayım bi dk"

10 saniyelik beklemenin ardından yaren bana döndü

" 10 dakikaya ordayız"

Gülerek telefonu kapattım. Merdivenden seke seke inerken son 5 basamakta ayağımın takılmasıyla parkelere doğru uçuşa geçtim. Yere yapışmayı beklerken kendimi havada buldum. Düşüşte otomatik kapanan gözlerimi açmamla sıcak nefesini yüzümde hissedişim bir oldu. Gözlerim kocaman açılırken ve aramızdaki mesafe su sızdırmayacak derecedeyken hala şaşkınca ona bakıyordum.

Gözleri gözlerimden dudaklarıma kayarken belimi kavrayan kolundan destek alıp kendimi dik konuma getirdim.

"S-sağol"

"Ne demek..."

Hala şaşkınlığımı üzerimden atamamamla kapı çalınca ayılıp oraya yöneldim.

"Ooo erken geldiniz"

"Yaren normalde geç hazırlanırdı da şimdi benden önce çıktı ondan "

" İyi geçin bakalım"

Odama geçip gece yarısına kadar dedikodu yaptık Cemre esnemeye başlayınca Kürşat saat 2 gibi onları evine bıraktı



Gel zaman git zaman derken yağızla konuşmadığımız 4 hafta oldu ve yarım saat sonra hep birlikte sahildeki eğlenceye gidecektik üstüme kızların zoruyla siyah dizlerimin üstüne gelen elbiseyi giydim Sanki düğüne gidiyoruz aq bu ne?


                                  Berfinin elbisesi 


"Ya kızım salın bi beni zaten zorla elbise giydirdiniz MAKYAJ YAPMAAAM!!!

"Ya berfin lütfeen."

" YAREN HAYIIR!"

"Tamam be bağırma."

Arabaya binip sahile vardığımızda hiç parti falan varmış gibi görünmüyordu. 

Sadece yüksek bir alan ve bir sandalye ve gitar...Ha bir de mikrofon.

Yarene döndüm.

"Neden kimse yok"

O sırada sahneden bir ses yükseldi.

" Çünkü bu gece bizim gecemiz." 

Eline gitarı aldı ve söylemeye başladı.

"Kimseyi görmedim ben ...
Senden daha güzel.."

"Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel"

"Kimselere de bakmadım
Aklımdan geçen"

"Kimseyi tanımadım ben 
senden daha güzel"

Şarkı devam ederken aklımdan geçirdim....Sizce de onu affetmenin zamanı gelmemiş miydi?

Şarkı bitip sahneden inince yanıma gelip ellerimi tuttu 

"Tekrardan hayatım olur musun?"

Ağlayarak cevap verdim

"Eveett!"

.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.

6 Yıl Sonra

"EVEETT!"

Şahit olarak yanımda oturan Yarenin seslenmesiyle ona döndüm

"Ayağına bassana kızz!"

Yağızın ayağına basmamla inlemesi bir oldu

" Naptım ben sana ya?"

"Özür dilerim aşkım ama yapmam gerekiyordu"

"Gelini öpebilirsiniz"

Dudaklarını benimkine bastırdığında karnımdaki oğlumuzun kıskandığını hissedebiliyordum....



VEEE SONNN UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR BAŞKA BİR BERYA HİKAYESİNDE GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin