Erken Oldu Be....

342 17 4
                                    

HEYOO HERKESE Merhaba!

Öncelikle 1000 okunmaya ulaşmışız onun için herkese teşekkür ederim veeeeee benim için daha da önemli olan #berya sıralamasında 1.yizzzz
Çok mutluyum tekrardan herkese teşekkür ederimm. Ve bunun şerefine 1günde 2. Bölümü atıyorum hadi bakalım iyi okumalar

Dün gece Diğerlerine yatacak yer bulmak için yağızın odasını boşaltıp cemreyle yareni oraya yatırmıştık. Biz de yağızla yatıyordu tabi. İlk utansamda uyurken beni sarmalayan kolları içime huzur doldurmuştu. Gözlerimi açtığımda onun yüzüyle karşılaşmam içime enerji doldurmuştu. Gün boyu enerji patlaması yaşayacaktır sanırım.

Brf"Yağızz..... Sevgilim Uyan hadi.... Yağızzz...... Lan yağız!

Yğz" Töbe bismillah noluyo lan!?

Ufak bir kahkaha patlatıp. Nereden aldığımı bilmediğim cesaretle dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Hemen geri çekildiğinde yağız donup kalmıştı. Gözleri kocaman açılmış duruyordu. Ben başımı eğmiş utanma seviyemi zirvelerde yaşarken bir anda bana dönüp dudaklarını benimkilere bastırdı. Ben de asırlardır bu anı bekliyormuş gibi karşılık verdim. Romantiklik dolu dakikalarımız. Berkenin Ankara İn bağlarını açmasıyla sona erdi. Yataktan kalkıp direk tuvalete kaçtım. Yağız da gülerek arkamdan baktı. Elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı hallettikden sonra odaya geri döndüm. Odama geçerken salonda Berkenin tek olmadığını yaptıkları pisliği sametle yaptıklarını gördüm. Yok daha neler 2 günde çocuğu kendine benzetti yazık ya.

Brf" Yağız sen hala yatıyon mu?

Yğz" Hayır

Brf" kalksana o zaman

Yğz" Az önceydi düşünüyorum keşke bir daha olsa

Bana çapkın çapkın bakışlar atınca kaşlarımı çatıp ayağımın dibindeki yastığı ona fırlattım.

Yğz"Tamam bişey demedim.

Ben dolaptan eşyalarımı çıkarırken geldi ve kollarını arkamdan belime doladı. Boynuma bir öpücük bıraktığında huylandım

Brf" Tamam çık hadi giyinicem

Kollarını belimden ayırıp çıktı..

9:20 Okul Fizik derzi

Öğretmen" Çocuklar bugün başka bir okuldan 2 tane kız arkadaşımız gelicek onları bekleyip derse öyle başlayalım.

Brf" Yağız kim bunlar biliyor musun?

Yğz"Biliyorum gelince tanıştırıcam çok sevdiğim arkadaşlarım hatta.

Yağız şüpheli bakışlar atıp Kürşat döndüm.

Brf"Kim lan bu gelen? Yağızın çok sevdiği arkadaşı

Krş"Başkan biri ceren işte benim exim    diğeri de melis.

Brf" Aaaa ceren mi? Ay iyi ki geliyor özlemişim yaa. Melis kim?

Krş" Valla onu sorma. Yağız arkadaşım arkadaşım diyor ama adım gibi eminim Melis yağız dan hoşlanıyor.

Brke" Evet ben de katılıyorum.

Derin bir nefes verip arkama yaslandım. Kollarımı birleştirip düşünmeye başladım. Ya bu kız tam her şey güzelken aramızı bozarsa. Ya yağızla ayrılırsak. Ya cemreleri benden alırsa. Aklımdaki düşüncelerden yağızın adımı tekrarlamasıyla kurtuldum.

Ypz" Berfin..... Berfin...... Berfin!

Brf" Hı...ay noldu!?

Yğz"Geldiler bak

Hemen tahtaya döndüm. Cerenle Gözgöze geldik. Hemen gülümseyip el salladım. O da bana el salladı. Aynı benim gibi heyecanlıydı bu kadar zaman sonra görüştüğümüz için.
Diğeri ise.... Melis.... Çapkın çapkın yağuza bakıyordu. Dişlerimi sıkıp yağuza baktım. O da meclise bakıyordu. Kafasının arkasından ittirip başını kitaba eğdim.

Brf"Kitaba bak kitaba kızın alnında yazmıyor bilgiler!

Yğz"Ya saçmalama sen nasıl cerenle özlem gideriyorsan benle de öyle.

Brf" İyi öyle olsun bakalım inşallah sizi 2 gün sonra öpüşürken görmem inşallah.

Yğz" BEFFİN SAÇMALAMA!

Ben ürküp geriye doğru gittiğimde tüm sınıf bize dönmüştü. Kafamı eğip bir şeyler karalamaya başladım. O sırada berkeyle Kürşat ne oldu diye sorup duruyor beynimi yıkıyorlardı
Daha fazla üstümdeki bakışlara dayanamayıp hızlıca sınıftan çıktım.

Brke"Noluyor oğlum ne bağrıyon kıza?!

Krşt"Kanka bu güne kadar sesimizi yükseltmedik noluyor sana!?

Okuldan dışarı çıkıp derin bir nefes aldım. Bugün kasvetli yağmur yağdı yağacak kapalı ve nemli bir hava vardı. Önüme gelen ilk banka oturup ayaklarımı da banka koyup iyice kendime çektim. Kollarıma bacaklarımı sabitleyip kafamı da dizlerime gömdüm......
Yağız bana neden bağırmıştı? Bana bu güne kadar 3üde hiç sesini yükseltmedi bana. Ben sadece o kızın aramızı bozmasından korkmuştum..

Kafamda dolanan sorulardan zilin çalması ile kurtuldum. Herkes sırayla kapıdan bahçeye çıkarken. Gözüme bizimkiler ilişti. Şaşkın ve endişeli bir şekilde yağızla ona sırnaşan meliste takılı kaldı gözüm. O sırada cemre yaren ve ceren yanıma oturup düşüncelerime telaffuz olmaya başladılar.

Yrn" Yanlız benim gözüm şu melisi hiç tutmadı

Cmr"Çok yılışık

Crn" Öyle biri zaten

Bir an cerenin farkına varıp ona döndüm. Birbirimize sarılıp hasret falan giderdik işte. Sonra yağızın herkesi akşam eve davet ettiğini öğrendim.

Akşam 7.50

Herkes buradaydı melis dahil. Allahı yolunmuş tavuğu. Biz film seçerken yağız mutfağa bir şeyler hazırlamaya gitti. Melis de arkasından su alıcam diyerek onu takip etti. Ben de kızdan şüphelendiğim için 5 sn daha oturup arkasından gittim. Biraz da koridorda bekleyip mutfağa adımladım. Gördüğüm şey.... Hayır gerçek olamaz dudakları birbirine değiyor. Gözlerim yaşlı boğazım düğümlü baktım sadece.

Brf" İki gün demiştim ama erken oldu be



Bugün de befoya yakıyoruz gençler

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin