Hızlıca eve girdik ve kendimi direk odama attım. Üstüme lacivert sweatshirtümü geçirdim. Altıma da polarlı pijamamı giyip salona geçtim.
Y' Hala üşüyor musun?
b' Yok ısındım şu an iyiyim.
Biraz salonda takıldıktan sonra uykumun geldiğini fark edip yağıza iyi geceler diledikten sonra odama gidip yatağıma girdim...
sabah 9:20
B' YAĞIZZ LAN KALK KALK ya üff geç kalıcaz işte yaa.
Y'Tamam kalktım sakin! giyin hemen hadi
Koşa koşa okula gittiğimizde herkes sınıflara girmişti. Koşmaya devam ederken merdivenlere geldiğimizde ayak bileğimi burkmamla inleyip olduğum yere düşmem bir oldu. Ufak bir küfür savururken yağız yanıma geldi ve endişeli gözlerle bana baktı.
B'iyiyim iyiyim yok bir şey .
Kolumdan destek verip beni ayağa kaldırdığında topallaya topallaya sınıfa gittik. Kapıda öğretmenin girmemiş olması için dua ederken sınıfa girmemizle boşa olduğunu anladım. Özür dileyip sıramıza geçerken Berke ve Kürşat'ın endişeli bakışları gözümden kaçmadı. Anlık gülümsesem de bileğimin ağrısı ağır bastı ve gülümsemem kendini buruk bir ifadeye bıraktı.
Ders bittiğinde Berke yavaş yavaş yanıma geldi.Brke' İyi misin niye topallıyorsun?
O an mutluluktan ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Ağlamamak için dudaklarımı dişleyip cevap verdim.Gözlerim dolmuştu.
B' İyiyim..
Berke'nin yüzündeki sıcak ifadeyi görünce dayanamayıp kendimi hızlıca kızlar tuvaletine attım. Bileğimin acısını hissetmiyordum. Sırtımı duvara yaslayıp şizofren gibi gülerek ağlamaya başladım.
Bir süre sonra ağlamayı bırakıp aynanın karşısına geçtiğimde rimelimin akmış ve pandaya döndüğünü gördüm. Yüzümü kızartana kadar sürterek yıkadıktan sonra kendimi bu sefer de domatese benzettim. Gülerek tuvaletten çıktığımda herkes garip garip bana bakıyordu. Yüzümün halini kim görse garipserdi. Ağlamaktan kan çanağına dönmüş gözler , kıpkırmızı bir surat......Sınıfa girmemle bizim üçlünün bana şaşkın şaşkın bakışları bir oldu. Bense önemsemeden gülerek yerime oturup kafamı sıraya gömdüm.
Y'Berfin.......Berfiin. İyi misin ne bu halin?
kafamı kaldırmadan cevapladım
B' Hiç olmadığım kadar iyiyim merak etme.
Selam yeni bölüm geldi. Normalde uzun yapacaktım ama aklıma hiç fikir gelmiyor biraz yorumlara fikir yazarsanız hemen yeni bölüme başlayabilirim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Fiksi Remaja5 yaşlarından beri kardeşten öteler peki duygularının farklı olması ilişkilerini etkiler mi?