Mal arkadaşımın götündeki kurtlar rahat etmediği için yine bana laf çarpıtmasıyla masadan kalkıp sınıfa yöneldim. Sırama geçip sweat imin kapüşonunu kafama geçirdim, kafamı sıraya dayayıp kulaklığımı taktım ve şarkıyı mırıldanmaya başladım.
"Sen gel geceleri bi de bana sor
Özlemek inan yaşamaktan daha zor
Yolculuk var toplandılar..... "Bir süre sonra üstümde hissettiğim ceketle gözlerimi araladım. Yağız yanıma oturmuş kafasını sıraya koymuş boş boş bana bakıyordu.
B"Noldu yağız? "
Y"Hiçbir şey
B"Boş boş suratıma bakıyorsun? "
Y"Öyle dalmışım...... Her neyse. Ders beden bizimkiler aşağıda inelim mi sınıfta mı duralım? "
B" Sen neden inmedin ki? "
Y" Sen burda tek uyuyordun yalnız bırakmak istemedim"
Gülümseyip başımı eğdim
B" Tamam...... Hadi inelim istersen..... Yağız birşey sorucam nasıl yok yazılmadık?
Y"Deniz hoca yok isteyen spor odasından top aldı oynuyorlar öyle"*
B"Hııı tamam"
Soyunma odalarında üstümüzü değiştirip okulun kapısında buluştuk ve bizimkilere doğru yürümeye başladık.
B" Hala beni 13 yıl önce nasıl aranıza aldınız aklım almıyor.........
Sadece ağacın dibinde oturmuş barbiesinin saçları pislendi diye ağlayan aptal bir kız çocuğuydum.....
Şimdi düşündüm de cidden aptalmışım ha! Barbie oynuyordum cidden....... IyyyhY" Birincisi berfinime aptal dedirtmem ona göre ikincisi Barbie oynamak aptallık değil....Sen bizim yanımızda dura dura bu kadar zaman, erkek gibi oldun tabi. Normal kızlar 'ayh canım cicim' der sen 'nabıyon lan' diyosun seni sen yapan bu seni diğerlerinden ayıran bu....... Sende sevdiğim şeylerden biri bu.
Cidden mutlu oldum benim hakkımda bunları düşünüyor olması hoşuma gitti
B" Yanlız kız taklidini çok iyi yapmadın mı?
Ufak bir kahkaha patlattık ikimiz de.
B " 'ayh canım cicim' one öyle be!?
Bunca yıllık kızım hiç öyle konuşma görmedim!Bir yandan gülüyor bir yandan sohbet ediyorken berkenin bağırması ula gözlerimi büyütüp ona döndüm.
Brke "KANKAĞĞ LAĞN BEFO YAĞIIZZ BAKSANA NERDEYİM HEAAYYY!"
Berkeye dönmemle elimi alnıma yapıştırmam bir olmuştu. Salak potaya çıkmış tepede oturuyor. Bir düşse ordan....... Aman Allah korusun.
Brfn"Ya Berke birşey olucak şimdi in ordan lütfen"
Y"bırak it çıkmış cezasını çeksin"
Brfn" Ya yağız olur mu öyle şey ne kadar kötüsün. Ona birşey olsa ne kadar üzülürüm biliyor musun sen? "
Y" ya şaka yaptım sen de biliyosun berkeye zarar gelmesini ister miyim?
Sonçta grubun VIP üyesi değil mi?Yağıza dalga geçme dercesine bir bakış atıp berkeye döndüm.
Brfn" LAN BERKE NASIL ÇIKTIN ORAYA MERDİVEN FALAN DA YOK!?
BRKE"KANKA BİLYOM Kİ BİRYERLERE BASA BASA ÇIKTIM HER HALDE.
Brfn" Sabır ver allahım sabır nasıl çıktı o oraya?........ Yağız acaba merdiven alıp gelir misin?
Önce bıkkın bir bakış atıp sonra Arkasını dönüp ayaklarını siriyerek gitti. Ben de potanın altına geçip berkeye kımıldamaması için yalvarıyordum. Eğer bir şey demesem orada mezdeke oynayacak da....
10 dakika sonra
Brke"Befo daha fazla dayanamıyor götüm acıyor düşüncem galiba"
Brfn"Berke bana bak sakın!.... Sakın atlayım falan deme! "
Bir kaç sayeliğime yağıza bakmak için arkamı döndüğümde PAT diye bir ses geldi. Arkamı dönmemle kaşı patlamış berkeyi görünce canımdan can gitti.... Salakdu bu çocuk... Ama süzme salak
Brfn" YA! Berke napıyosun yaa"
Brke"atladım indim işte başkan"
Hemen elimi kaşından alan kan gözüne gelmesin diye kaşının altına yaslarken gözlerim dolmaya başlamıştı bile.... 13 yıldır ne zaman birine birşey olsa aynısı olurdu.
Brke"Te allahım ya.... Bak kızım yine aynı şeyi yapıyorsun. Sakın ağlama kendi öldürürüm. Alt tarafı iki damla kan ne var ya? "
Bir elimi kaşının altından çekmeden diğer koluma sarılıp başımı omzuna yasladım ağlamamak için zor tutuyordum kendimi....stemeden oluyordu aslına...
Berke"Tamam bir daha sırf sen ağlama diye mal mal işlere kalkışmıycam söz veriyorum ama sırf ağlama diye bak "
Bir süre boş boş suratına baktıktan sonra ayağa kalkıp berkeyi de kaldırdım elimi hiç kanayan yerden çekmeden devam ettim.
Brfn"Senibçok seviyorum çocuk "
Brke"Ben de seni çocuk"
İkimiz de güliçtükten sonra hızlı adımlarla revirin yolunu tuttuk. Bandaj gibi bir şeyle üstünü kapatıp bant gibi kumaşımsı bieşeyle de sabitlediler hemen ordan çıktık.
Brke"Sen yürü tuvalete ellerini yıka"
Ellerime bakınca heryerinin kan olduğunu gördüm ve berkeye döndüm
Brfn"Kanka az daha aksa kan kaybından ölecekmişsin"
Berke"Saçmalama Befo..... Ben sınıfa gidiyorum sen de hemen gel hadi"
Brfn"Gir sen hemen geliyorum"
Lavaboya yöneldim. Adımın seslenildiğini duyduğumda durdum ve döndüm.... Yağız
THE. END
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Teen Fiction5 yaşlarından beri kardeşten öteler peki duygularının farklı olması ilişkilerini etkiler mi?