Sen Hep Açsın🌯🍕

436 21 4
                                    

Sabah 7:22

Berfinden

Perdenin arasından yüzüme vuran güneş ışıklarıyla açtım gözlerimi. Dün tüm gözyaşlarımı döküm gözlerimi kuruttuğum için gözlerim ateş misali yanıyordu. Yatakta doğrulup iyice gerindikten sonra lavaboya gitmek için kapıyı açtım. Kapıyı açtığım gibi önümde dikilen yağızı görmem bir oldu.

Y "Günaydın ben de seni uyandırmaya geliyordum"

B"Günaydın"

Y"bügün..... Konuşacakmıyız konuyu"

B"Yeni kalktım ya hani elini yüzümü  yıkasam? "

Y" H-ha aynen yıka... Ben aşağıdayim.. Yani Biz"

B"tamam geliyorum"

Yağızla boş yaptıktan sonra tuvalete geçip ellerimi lavabonun kenarlarına dayadım. Yüzümdeki faciayı görmek için hazır olduğumu pek zannetmiyorum. Bir anda kafamı kaldırdım ve gördüğüm manzara karşısında pek şaşırdım denemez.
Kıpkırmızı gözlerimin yanında yüzümdeki yorgunluk ifadesi son 2 günümü çok iyi anlatıyordu. Güzelce yüzümü yıkadıktan sonra odama geçip üstüme birşeyler giyindim.

 Güzelce yüzümü yıkadıktan sonra odama geçip üstüme birşeyler giyindim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sırt çantamı da alıp aşağı indim.
Berke mahcup bir ifade ile konuştu.

Berke"Günaydın berfin"

Brfn"Günaydın.... Hepinize"

Krş"konuşsak mı?"

Berfin"konuşalım"

Net bir ifadeyle söyleyip koltuğa oturdum.

YğzBrkeKrşt"Berfim biz çok çok özür dileriz"

Brfn"Beni ne kadar kırdığınızın farkında mısınız?"

Berke" Evet farkındayız ama çok özür dileriz berfin. Zaten kaç yıldır aramızdaki tek sorun bu. Seni dinlemeden böyle yaptığımız için çok özür dileriz"

Biraz düşündüm ve kabul etmezsem kendim daha çok acı çekeceğini bildiğim için gülerek konuştum.

Brfn"Berfin ne lan!? Befoya ne oldu? "

Üçünün de yere eğik kafaları bir anda yukarı kalktı ve gülerek bana baktılar. Önce davranan Kürşat oldu ve koşarak bana sarıldı. Sıkıca belime sarılıp beni döndürmeye başladı. Gülerek konuştum.

Brfn" Lan🤣Dur artık kusucam🤣şimdi. "

B yere bıraktı ve bu sefer yağızla Berke üzerime atladı. Üçümüz bir süre sarıldıktan sonra geriye çekildiler.

Brfn" Sizi çok seviyorum ne olursa olsun *kalbimi gösterdim*buradan çıkamayacaksınız. "

Üçü de gülümseyip bana baktılar.

Yğz" Hadi O zaman daha fazla geç kalmayalım gidip kahvaltı edelim. "

Brfn" Siz gidin hadi ben aç değilim yemiycem buradayım. "

Yğz" Berfin saçmalama gel şuraya kahvaltını et"

Brfn" Ya yağız bak valla aç değilim yersem üstüne kusarım ha! "

Krşt" Kanka bence gayet inka edici bir tehdit"

Yğz"ya Kürşat saçmalama koca günü aç aç mı geçirsin kız. Küçücük bir şey zaten. "

Brfn" Yaw karşim aç değilim anlamıyoruz mu? "

Yğz" Anlamıyoz karşim"

Lafını bitirdi ve beni kucağına alıp mutfağa getirdi. Sandalyeye oturtup iyice sandalyeyi ittirdi.

Brfn"Yağız bana bak kardeş katili olmak istemiyorum zorlama Benii!"

Evet kardeş katili.... Ne kadar inandın buna berfin? Kardeş katili mi platonik katili mi?

Yğz" ol gülüm... Gerekirse kardeş katili ol ama aç kalma. "

Yağıza gülümsedim. Beni ne kadar düşünüyordu. Sırf onu üzmemek için elimden geldiği kadar bir şeyler yedim.

Brfm" şimdi oldu mu? "

Yğz" oldu..... "

Okul 12.00

Hoca"evet ders biti arkadaşlar çıkabilirsiniz"

Berke"Oh be sonunda kendimi 500 yıldır aç gibi hissediyorum.

Brfn"kanka sen hep açsın zaten"

Brke"doğru"

Yavaşça yemek haneye doğru indik ve tabaklarımızı alıp masalara geçtik.

Brfn"Cemreyi hiç gördünüz mü?

Cemre"Ben gördüm!"

Gülümsedim ve arkamı dönüp hızlıca cemreye sarıldım. Onun da güldüğünü hissettim ve o da bana sarıldı sessizce kulağına yaklaştım.

Brfn"Teşekkür ederim.... "

Cemre"Önemli değil"

Yavaşça cemreden çekildim.

Brfn"Otursanıza bizimle yemek isterseniz tabi"

Cemre"Tabi oturalım"

On dakika geçtikten sonra tepside tek yediğim makarna tabağının bittiğini fark ettim. Oflayarak başımı pencere tarafına çevirdim bir süre baktıktan sonra tepsiyi götürmek için tam ayaklanacaktım ki tabağının dolu olduğunu gördüm. Gülümseyerek yağıza döndün. O da bana bakarak gülümsüyordu. Başımı onun göğsüne yasladım ve tekrar makarnaları bitirdim.

Kürşat"Herkes doyduysa sınıfa gidelim mi? "

Herkesin onaylaması sonucu sınıfa doğru gitmeye başladık.. Cemreye yaklaştım ve

Brfn" Sabah neden sınıfta değildin? "

Cemre" 2 tane arkadaşım geldi şehir dışından. Onları eve yerleştirdik de"

Brfn"hıı anladım tamam. Ben de bir şey oldu sandım:)

Sınıfa geldik ve sıralara geçtik. Dün ağladığım için hala gözlerim yanıyordu. Uyumakla uyumamak arasında kalıp fizikçinin olmadığını öğrenince direk kafamı sıraya koydum bir süre sonra uyumuş kalmışım..... Benden kısa bir süre sonra da yağız...

Uyuma pozisyonumuz tesadüfüne bak!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uyuma pozisyonumuz tesadüfüne bak!





Sellammammamamamama








Gooddbyeeee


Telefonuma birşey oldu tiktok yüklenmiyor berya tekrardan oldu galiba?

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin