aştığımızı sanıyordum

314 14 6
                                    


Berk: Dikkat et az kalsın kafana top yiyordun

Berfin: Sağol

Sıranın sonunda olduğum için Berk'de arkama sıraya girerken sorular sormaya başladı.

Berk: Ne alacaksın?

Berfin: Berke tost alırsam biyolojiden kopya vereceğini söyledi.

Berk: İyi de berkenin biyolojisi iyi değil ki. Hem de hiç değil.

Gülerek cevap verdim.

Berfin: Evet değil ama kıyamıyorum ki.

Bana öylece dalmış gibi bakarken konuştu.

Berk: Çok iyi bir kalbin var.

Berfin: T-teşekkür ederim.

Ayılmak istercesine kafasını sağa sola sallayıp arkamı işaret etti.

Berk: Sıra gelmiş, dön istersen.


**********

Berfin: Al bakalım berke bey kaşarlı,bol sucuklu ve mayonezsiz tostun.

Berke: Bak beni ne kadar iyi tanıyor.

Berfin: Her seferinde tostlarını ben aldığım için normal yani.

Arkamdan gelen sesle tüylerimin diken diken olması bir oldu.

MElis: Selam canımlarr.

Berke: Canımlar ne bee!

Yağızın koltuğunun koluna oturup yağıza yaslandığında yağızda bende rahatsız olmuş olacağız ki ben tırnaklarımı avuç içlerime batırıp kanatırken, Yağız da oturduğu yerden kalkmıştı.

Biraz olsun içim rahatladığımda ellerimi saldım avcumun içinden damlayan bir damla kan Yerde oturan kürşatın koluna düşmese her şey daha güzel olabilirdi.

Kürşat şaşkınlık ve sinir içinde bana dönerken gözlerimi kaçırmaya çalışıyordum. Olduğu yerden kalkıp kolumu kavrayarak beni revire doğru çekiştirmeye başladı.

Geldiğimizde içerde hemşirenin olmamasında yararlanarak beni rahatça yatağa oturtup üst dolaplardan büyük yara bantlarından getirdi. Hiç konuşmaması beni strese sokarken. Bandı avcumun içine yapıştırıp iyice oturması için bastırıken acıyla inlemem bir oldu.
Hemen elini çekip bana üzgün üzgün baktı.

Kürşat: Bunu aştığımızı sanıyordum.

Bilmiyorum dercesine dudağımı büzdüğümde diğer bandı da yapıştırıp bana sarıldı.

Berfin: diğerlerine söylemesen?

Kürşat: Tamam ama bir daha olmasın.

Kafamla onayladıktan sonra revirden çıkıp geri döndük.

Cemre: Nereye gittiniz.

Kürşatla aynı anda konuşunca işler karıştı.

Kürşat: Sınıfa!
Berfin: Kantine!

Hepsi bize sorgularcasına baktıktan sonra Kürşat susup benim olanıma uymaya karar verdi.

Berfin: Canım çok çikolata çekti de aldık işte.

Yaren: Nerde çikolatan.

Berfin: ııı-şey Yedim

Berke: Sen! Kantinden buraya bir bütün çikolata mı bitirdin?!

Berfin: ÖF Aman uzatmayın işte yedim kanıtlamak için üstünüze mi kusayım?!

Melis: Ay yok kalsın canım!

Sen hala gitmedin mi be! Melisin yanına gidip kötü kötü baktım. 

Berfin: BAK zaten Midem Bulanıyor KUSUVERİRİM üstüne hazır çikolatalı kahverengi kahverengi BOK gibi dolaşırsın!

Bana iğrenerek bakıp yanımızdan ayrıldığında arkamı dönmemle herkesin güldüğünü görmem yüzümde bir tebessüm oluşturdu. Yağızın da güldüğünü görmem beni mutlu etmişti

**********

Yağız: Berke çık artık şu tuvaletten 57 dakika oldu!!

Berke: AY sapık sen beni mi dikizliyorsun??

Yağız: Oğlum çıksanaa!

Berke ile yağızın tuvalet kavgasını duymamla araya girmem gerektiğini anladım. Berkenin işini bitirdiğinden emimdim. Ama tuvaletim üstüme oturmuş karı kız bakıyor it!

YAğız: BE-

Berfin: Dur ben çıkarayım.

Bana sadece güldüğüne boğazımı temizleyip bağırmaya başladım

Berfin: Ay Berke yardım et Bana bir şey oluyor b-başım Çok kötü!

Tuvalet kapısının bir anda açılmasıyla Başımı eğip dilimi dışarı çıkarıp bayılmış numarası yaptım. Ayakta!

Berke: YA oldu mu şimdi ne kadar korkuyorum biliyor musun?

Berfin: yaaaa..

Kollarımı ona sardığımda Yağız hızla tuvalete girip kapıyı kapattı. Biz de salona geçip Berkeye Kız bakmaya başladık.....





2 Bölüm Ardardaa















baybayyyy


Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin