Kızım Sal Beni Sağğl

342 14 3
                                    

Okulun çıkış saati geldiğinde heyecanla sınıftan çıktım. Cemre ler geleceği için direk markete adımladım. Bizimkiler de bana yetişmeye çalışıyorlardı. Markete girip gözüme kestirdiğim şeyleri aldım. Geçenlerde biryerden bana miras kaldığını öğrenince harcamalarını biraz daha genişletmiştim. Biraz atıştırmalık aldıktan sonra eve döndük.

...................
Brf" Berke Bi kalk artık götün karpuz kadar oldu ya.

Brk" Kızım sal beni Bi saağl.

Elime ilk gelen şeyi, ıslak mendil paketi, Berke ye fırlattım. Tam kafasına gelince söylene söyleme kalktı. Kapının çalmasıyla kapıya yönelip kapıyı açtı.

Brk" Ooo hoşgeldiniz bro

Berke hoşgeldiniz bro deyip cellat ve sametle yumruk tokuşturduğunda şaşırmadan edemedim.

Brf" Siz ne ara bro oldunuz knk.

Cllt" Biz sürekli görüşüyoruz zaten.

Cemreyle birbirimize dönüp şaşkın şaşkın baktığımızda bir süre sonra ikimiz de güldük.

Brf" E artık daha sık görüşeceksiniz.

Hepsi bana anlam veremeyen bakışlar attığında konuştum

Brf" Eğer siz de isterseniz ben arkadaşlığımızı dostluğa ve daha ötesine taşımak istiyorum.

Cemre gülüp bana sarıldı.

Cmr"Ben dünden razıyım

Salona geçip oturduk.

Brf"Siz film seçin atıltırmalıkları koyup geliyorum

Cemre ve yaren de peşimden geldi.

Yrn"Befo bişey soracağım.

Brf"sor?

Yrn"Yağızla sevgilisiniz deme?

Cemre ile gülerek birbirlerine baktılar.

Brf"Evet

İksinin de yüzünde mutlu ifadeler vardı bna sarılıp konuştu cemre.

Cmr"Oh iyi olmuş ben de ne zaman anlayacak onu sevdiğini diye mareklanıyprdum.

Brf"Ne yani anlaşılıyor muydu?

Yrn" Iıııı evet birazcık

Yiyecekleri hazırlayıp içeri geçtik. Bizimkiler korku filmi seçmişti

Yaren cemre
Samet berke
Cellat kürşat
Ben yağız

Böyle yanana oturduk.

Filmin ortalarına geldiğimizde gerilim müziği gelmeye başladı. Gözlerimi kapatıp iyice yağız yanaştım. Korktuğumu anlamış olacak ki kollarını bana sardı. Gülümseyip daha da içine gömüldüm. Ama unuttuğum bir şey vardı. Kulaklarım. Tam müziğin patlama noktasında yerimden sıçradım. Yağız kıkırdamaya başladığında gözlerimi açıp ona döndüm. Ters bir bakış attığımda anında yüz ifadesi ciddileşti  ve gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı.

Saatin kaç olduğuna baktığımda 2ye geliyordu. Sohbet ettik film izledik derken saatin farkına varmamıştık.

Brf" oooo saat 2 olmuş yatalım artık. Yarın kalkamayacağız.

Cmr"Hadi o zaman görüşürüz.

Brf"Kalın bugün burada fazla oda var zaten buluruz yer.

Cemreyle yaren cellata Samet birbirlerine baktı. Sonra bize dönüp onayladılar.

Yatakları kurduk ve herkes uyudu.........


Aklıma fikir gelemeyor o yüzden bölümler geç geliyor sory:'/

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin