Kafana Saksı Mı Düştü?

361 16 4
                                    

Hızla geçen bir günün ardından eve geldiğimizde kendimi direk odama attım. Bugün berkenin iyi olup olmadığımı sormasından sonra gün boyu yüzüm gülmüştü.
Üstüme rahat bir şeyler giyip salona geçtim. Yağız koltukta oturuyordu.

B" Yağız birşey diyeceğim.

Y"De gülüm.

Gülümsedim ve devam ettim.

B" ben daha fazla böyle devam edebileceğini sanmıyorum.....
Yani çocuklarla aramız biliyorsun daha önce hiç böyle olmadı... Ben.....

Cümlemin devamını getiremedim yağızı çok seviyordum ama söyleyeceğim şeyin ikimizi de paramparça edeceğinden emindim. Yağız cümlemi devam ettirdi.

Y" İlişkimize ara vermek mi istiyorsun?

Hüzünlü gözlerle bana baktığında istemeye istemeye başımı salladım.
Kafamı eğdim. İster istemez gözlerim dolmuştu. Yağız çenemde tutup başımı kaldırdı.

Y"Eğer bunun bizim için iyi olacağını düşünüyorsan....

Biraz daha oturduktan sonra bizimkilerin  yanına gitmeye karar verdik. Olduğum gibi sadece üstüme bir ceket alarak dışarı çıktım. Eve geldiğimizde derin bir nefes alıp verdikten sonra kapıyı çaldım.
Kürşat kapıyı açınca bizi beklemediği için garip bakışlar attı.

Brf"Berkeyi de çağırabilir misin? Bir şey konuşacağız.

Berke de geldikten sonra lafa girdim.

B" Bakın... Ben böyle devam edemeyeceğim. Yani sizsiz. Ben sadece bugün berke nasıl olduğumu sordu diye saatlerce ağladım. Ki siz biliyorsunuz kolay duygulanan biri değilim. Eğer bizi affedecekseniz biz....

Yutkunup yağuza baktım.

Brf" Birbirimize karşı olan duygularımızı nötrlemeye çalışırız. Eskisi gibi devam ed-

Sözümü tamamalayamadan kendimi berkenin kolları arasında buldum. İlk önce ne olduğunu şaşırsam da ben de kollarımı ona doladım. Kafamı çevirdiğimde kürşatla yağızında bizden farkı olmadığını gördüm ve gülümsedim. Gözlerimden istemsizce yaşlar dökülmeye başladığında berkeden ayrılıp kürşata sarıldım

.......................
Saatler hızla geçtiğinde diğer evden ayrılıp eşyalarla kendi evimize geldik. Zaten diğeri kira olduğu için yağız direk ev sahibiyle konuşup işleri halletmişti.

Vee sonunda mutluluğuma ve aileme kavuştum. Şuan dünyada benden mutlusu yok !

Ertesi sabah burnuma gelen mis gibi korkulara uyandım. Yataktan kalkıp üstümü giyinirken kendi kendime yağız yine döktürüyor diye düşünmeden edemedim. Altıma siyah eşofmanımı üstüme kırmızı sweatshirtimi giyip salona indim.Gördüğüm şey karşısında şoka Uğradım. Berke..... Berke kahvaltı hazırlıyordu.. Bir dakika rüyada olmalıyım. Kendimi cimdiklediktem sonra ciyaklayıp kolumu ovuşturdum.

Brf" Ahhh!

Berke" Noldu İyi Misin!!!?

Elinde spatulayla salona gelen berkeyr şaşkın şaşkın baktım

Brf"Berkecim canım benim kafana saksı mı düştü.?

Berke göz devirip mutfağa geçti.
Yağız kürşatla salona indiğinde yağuza sadece hafif gülümsemeyle karşılık verdim. O sırada masaya son malzemeleri yerleştiren berke konuştu

Brkr"çocuklar biz küküyle konuştuk.

Kürşat "İlişkinizi bitirmenizi istemiyoruz... Eğer siz mutluysanız biz de mutluyuz.

Yağızla gülerek birbirimize döndüğümüzde berkeyle Kürşat da gülüyordu....

Kahvaltı edip okula geçtik..
Tanıdığım herkese gülerek selam verirken bizimkilerde bana kafayı yedi bu dercesine bakıyordu. Cemreyi gördüğümde koşarak sıkıca sarıldım.

Brf" Günaydınnn!

Cmr"Günaydın da sabah sabah ne bu enerji?

Gülerek gözlerimle bizimkileri işaret ettiğimde cemre cevap verdi.

Cmr " Hee barışmışsınız.

Brf" Evet... Bu akşam bize gelsenize daha da yakınlaşırız ben bizim atamızın iyi olmasını istiyorum. Tabi yaren seninle de.

Yrn"Ben gelirim

Cmr"Ben de

Samet" Ben de

Cellat" E ben de geliyim madem





Yb geldi aklıma fikir gelmediği için bölüm atamıyorum kusura bakmayın

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin