Teşekkür Ederim Sevgilim🌺🧜🏻‍♀️

435 21 7
                                    

Ağzımı on metre açıp gözlerimi büyütüp yağıza döndüm. Yüzümdeki acı gülümsemeyi görebiliyorum. Belliydi, beni kaybetmekten korkuyordu. Ben de....

Y"Bir şey demek zorunda değilsin"

B"B-b-ben...... Yağız... "

Y" Tamam her şeyi unut. Bu an hiç yaşanmadı. Sadece gezdik ve eve gittik tama-"

B" Yağız ben de seni seviyorum! "

BU sefer onun gözleri kocaman açıldı ve öylece kaldı.

B" Yağız?...... "

Y" Berfin Ben.... Peki b-benimle çıkar m-mısın? "

B" çıkarım... "

Şuan yüzünde yüzyılın en mutlu insanı gülümsemesi vardı. E tabi benim de ondan eksilir yanım yoktu. Bana yavaş yavaş yaklaşıp bir anda sarıldı."

Y"o-on üç yıldır... Tam on üç yıldır bu anı bekliyordum.. "

B" Seni çok seviyorum"

Y"Ben de seni"

Bir süre hiçbirşey demeden öylece oturup denizin dalgaların kulak verdik. Bir süre sonra titrediğimi hissettiğimde yağız da fark etmiş olacak ki baba döndü.

Y"Gidelim mi artık"

B"olur... "

Bir süre yürüdük ve eve yaklaştığımızda yağız söze girdi.

Y" Hiç aklıma gelmezdi"

B"Ney? "

Y" Senin de beni seveceğin"

B"Benim de... "

B" Bir de salak gibi sınıfa bakıyoruz kim acaba yengemiz diye"

Hafifi gülümsediğinde ben de gülümsedim ve bir süre sonra eve geldiğimizi fark ettik. Yağızı durdurdum.

B"Bizimkilere ne diyeceğiz"

Y"Bir süre söylemeyiz... Deneriz sadece eğer sürdürebilirdek onlara da söyleriz. "

B" tamam... "

Sabah 8.40 okul kantini

Berke" Abi dün bşr rüya görmüşüm varya rüya değil kabustu resmen!"

Brfn" Ne gördün yine? "

Masada duran su şişemi aldım ve kafama diktim.

Berke" Yağızla siz sevgili oluyordunız"

Daha suyumu ağzıma almama püskürmem bir oldu. Genzime kaçtığı için deli gibi öksürmeye başladım. Üçü de hemen yanıma gelip sırtıma vurmaya başladı. Gerçi Berke vurmuyordu ciğerimi söküyordu o ayrı konu ama....
Öksürüğüm yavaş yavaş kesildiğinde konuşmaya başladım

Brf"ÖhÖ öhöm Berke öhö sen... Neden böyle bir rüya gördün?

Berke "Bilmem ki ama çok kötüydü... Ay düşünsene gerçek hayatta öyle birşey olduğunu sizi kardeşlikten reddederim felam her halde"

Berke bunu her nekadar gülerek söylemiş olsa da yağızla birbirimize bakıp yutkunmamıza sebep oldu.

Krşt"Aynen ha çok kötü olurdu deme lan"

Y" hı aynen aynen"

Brfn"hıhı... "

Eğer cidden böyle düşünüyorlarsa şuan felaketin ortasındaydık ne yapacaktık biz!?



Bir ay sonra

Y" berfin.... Berfin güzelim kalk hadi."

Yavaşça gözlerimi açtım ve yağıza gülümsedim.

B" ımm günaydın. "

Y" Hadi hazırlan biz aşağıdayız"

B"tamam geliyorum hemen"

Üstüme bunları giyip hızlı adımlarla merdivenden indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giyip hızlı adımlarla merdivenden indim. Her zamanki gibi yakalanmamak için bin bir çaba sarfettiğimiz bşr güne başlıyorduk. Yakın zamanda bizimkilere söylemek istiyorduk ama onları temelli kaybetmekden daha çok korktuğumuz birşey yok.

Brf"Günaaydıınn! "

Brk" Günaydın befoo"

Yğz"Öff yinemi ya"

Brfn"Ne oldu"

Krşt"Nr olmadı ki?.... Kızım sen fakir misin kıyafet alacak paran mı yok da bu kadar kısacık kısacık giyiniyorsun? Eğer öyleyse söyle sana biraz para verelim bak.

Kürşata göz devirip ağzıma bir parça salatalık attım.

Brfn"Hadi çıkalım"

Ypz"Berfin yine kahvaltı etmedin"

Brfn"Ya salatalık yedim ya"

Yğz" salatalık yemedin bşr salatalığın ona bölünmüş parçasından birini yedin.

Brfn"Ya kavga etmeyelim şimdi. Her sabah aynı şey. Ben kahvaltı edemiyorum işte. "

Ypz" Maden sen edemiyorsun ben ettiririm. "

Kolumdan tutup sandalyeye oturttu ve kendi elleriyle bana yedirmeye başladı. Yağıza aşık aşık bakarken Berke ve kükünün garip bakışlarını üzerimizde hissettiğimde biraz panik oldum ama bozuntuya vermedim. Farkında olmadan neredeyse 1 kilo yemek yemiştim karnım iyice şişti.

Okul 9.00 sını

Sabah yağızın zorla yedirdikleri dokunmuş olacak ki demin içinde küçük insancıklar horon tepiyor gibi hissediyordum. Her ne kadar ağzımı kapalı tutmaya çalışsam da en sonuna dayanamayarak hızla sıradan kalkıp koşarak kendimi tuvalete attım. Bir yandan tuvaletin başında çökmüş demi boşaltırken bir yandan da saçlarımı tutmaya çalışıyordum. Sürekli önüme gelen saçları ı sonunda biri tuttuğunda kim olduğunu önemsemeden içimde ne varsa çıkardım ve sırtımı kabinin duvarına yaslayarak ağzımı elimin tersiyle sildim. Yanımda olduğunu hissettirircesine biri elimi tuttuğunda yağız olduğunu anladım ve gülümsedim. Hiç önemsemeden kızlar tuvaletine girmişti.... Benim için.

Bir kaç dakika sonra kendimi toğarlafığımda ayağa kalkıp lavabonun başına geçtim ve ellerimi lavabonun kenarlarına dayadım. yüzüm tıpkı bir zombi gibi renksiz ve soluktu. Güzelce elimi yüzümü yıkayıp yağıza döndüğümde bana elindeki peçeteleri uzatıp özür dilercesine bir bakış attı.

Y"özğr dilerim"

B"özür dileyecek bir şey yok saçmalama. Sen sadece iyiliğim için yaptın bilmiyordun böyle olacağını

Gülümsediğinde ben de gülümseyerek karşılık verdim ve ona sarıldım. O da bana kollarını doladı sessizce kulağına söyledim.

Brfn"Teleşekkür ederim sevgilim.

Bir anda kafamı arkandan gelen sesle kaldırdım.

BRKE"SEVGİLİM Mİ!? "

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin