Benim Yerim Zaten Rahattıı..

404 19 5
                                    

Berke tepkisiz kalınca dayanamayıp sarıldım. Hiç tepki vermedi. Berke den ayrılıp bir de Kürşata sarıldım. Daha sonra evden çıktık...

Yeni evimiz gerçekten hoş küçük Bir yerdi. Ama asla yuva hissi vermiyordu. Çünkü içinde Berke ve Kürşat eksikti.

B"Ben karşıdaki odaya geçiyorum. "

Y" Tamam

Odaya geçtim hemen valizimi boşaltıp  odayı toplayıverdim. Zaten eşyalı olarak kiraladığımız için ek eşya almamıştık. Geldiğimde yatağın üstüne koyduğum fotoğraf çerçevesini aldım ve başucumdaki komidinin üstüne koydum.


B"Yağız aç mısın makarna yapıyorum.

Y"Tamam yerim.

Hemen hızlıca makarna yapıp tabaklara koyup salona getirdim . Yerken konuşmaya başladık

B"birŞey sorucam..... Biz hala sevgili miyiz? "

Y" Neden sordun ki? "

B" Bu kadar olayın üstüne belki fikrin değişir veya ara vermek isteyebilirsin diye düşündüm.

Y"Ben hiç öyle düşünmedim. Sen?

B"Ben de düşünmedim... Ozaman hala sevgiliyiz değil mi?

Y"Evet😉

Bir süre boş boş durduktan sonra tabakları alıp mutfağa götürdüm. Bir şey yapacaktım ama unutmuşum gibi bir boşluk vardı içimde..... Tabi ya yanımızda Berke ve Kürşat yoktu ki!

B"Yağız biz napıcaz?

Hemen gözlerim dolmuştu. Yağız da konuyu anladığı için beni yanına oturtup konuşmaya başladı.

Y"Biraz Zamana bırakıcaz..... Bizi elbet affedicekker. Sonsuza kadar küs kalamayız değil mi?

Evet anlamında başımı salladım.

B"Bi dışarı mı çıksak? Dolaşalım biraz hava alalım.

Y"Tamam üstüne bir şey al çıkalım.

B"tamam geliyorum hemen.

Üstüme bunları giyip salona geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme bunları giyip salona geldim.

Y"Bak ya yine göbeğin açık.

B"ama modeli böylee.

Y"Başka tişörtün yok mu?

B"Öff yağız yaa bu var işte

Y"Napıyım kızım giyiniyorsun böyle, gelen geçen sana bakıyor.

B"Hadi hadi bir şey olmaz sen varsın yanımda.

Y"İyi hadi çık.

Dışarı çıktık bir süre yürüdükten sonra her zaman olduğu gibi sahile geldik..

B"Burası bana huzur veriyor.

Y"Bana da....

Yağız kumlara uzandı. Ben de yanına uzanıp başımı göğsüne yasladım....

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

B"Yok artık yağızz kalk!!

Y"Noluyor!?

B"Yaa uyumuş kalmışız donuyorum kalk kalk.. 🥶

Y"İnanmıyorum kızım nasıl uyudun sen?

B"Yağız ben de insanım hani? Uyuyabilme özelliğim var.

Y"Lan öyle değil sen rahat olmayan yerlerde asla yatamazsın.

Yağıza döndüm ve gülümsedim.

B"Benim yerim zaten rahattııı🥰

O da bana gülümsedi ve elini elime kenetledi.Ben donduğum için hızla eve gittikk













LGS ye gireceğim için ders çalışmaktan buraya zaman ayıramıyorum. O yüzden bölümler uzun süreli geliyor kusura bakmayın🥺🥺🥺

Deniz KızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin