Akşam 19:00 Ev
berfinden
yağızı markete göndereli 1 saat oldu hala çikolatalı sütlerimi getirdi ben merak etmeye başlarken kapı açıldı ve suratı domates gibi bir yağız girdi.
yağız:bana bakın bir daha ben markete giderken bu it herifi peşime takarsanız kötü olur!
berfin:yağız ne oldu ne bu suratının hali
biz konuşurken yazın gevşeyen elektrik tellerinden daha gevşek bir şekilde berke girdi
berfin: berke ne yaptın yine çocuğa!?
yağız ellerindeki poşetleri bırakıp koltuğa oturdu ve anlatmaya başladı
yağız: gitti başka bir tane daha market arabası aldı gelip gidip kıçıma çarptı bir de komikmiş gibi anıra anıra güldü.
berke geldi yanıma oturdu ve pişkin pişkin cevap verdi
berke:komikti ama.
yağız yanındaki yastığı aldı tam berkeye fırlatacaktı ki durdu
yağız:dua et yanında berfin var yoksa böcek gibi ezerdim seni.
elindeki yastığı bıraktı ve konuşmaya devam etti
yağız: sonra kendi arabamla vura vura kenara çektim iti ama yok uslanmıyor herif arsız.Ben vurdukça kahkaha attı.Daha fazla rezil olmayalım diye bıraktım geri zekalıyı.dedim herhalde aklı başına gelmiştir.Sonra kampanyalı gofretleri gördüm eğilmiş ne diye bakıyordum böyle dağ gibi üst üste dizmişlerdi SONRA NE OLDU BİLİN BAKALIM!?
yağız bir bana bir de kürşata baktı
yağız:Arkadan alışveriş sepetiyle bana vurdu hepsi üzerime yığıldı!
berke yağıza izin vermeden lafa girdi
berke:Çok komikti lan dağ gibi çocuk eti petitonun ayıcığına dönüştü!
kahkaha atarak bunları söyledikten sonra berkenin koluna çimdik attım sus diye.
yağız:sonra görevliler yardım etti bana,kalktım.Dizdik kutuları tekrar.Sonra bunu deterjan reyonlarından birinin arasında yakaladım.Perde reklamlarındaki kadınlar gibi'aaaa'diye ciyaklamaya başladı.Sonra herkes bakıyor diye yalvardı düşürdüm önüme geldik işte....Buraya tek parça geldiğine şükretsin..
gecenin devamında kürşat ile pes oynadık açık ara farkla ben yenince utancından gece boyu bir köşeye gidip telefon kurcaladı.Berke de evdeki pates topuyla futbol oynamaya kalkıp avizelerden birini indirince yağızın gazabına uğradı.Saat 1 gibi hepimiz yataklarımıa dağılıp uyuduk
SABAH SAAT:8.00
berke: gençler hadi kalkınn!!
yağız: arkadaşlar rez alın dünyanın sonu geliyor
berin:noluyo lan!
yağız:al işte kızı iyice kendinize benzettiniz berfincim lan ne lan
yağız dışında hepsi kahkaha atar
berfin: aynen yağız aynen onlara benzedim sana değil.
yağız:ağzımdan kaçtı yoksa ben öyle bir insan mıyım aşk olsun?
berke: eveğt.
yağız berke ye ölümcül bir bakış attı hemen odama çıkıp üstüme mavi sweatimi ve siyah taytımı giyip salona indim hepsi hazırlanmış beni bekliyorlardı hemen yanlarına gidip yağızın koluna girdim ve evden çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Teen Fiction5 yaşlarından beri kardeşten öteler peki duygularının farklı olması ilişkilerini etkiler mi?