Birinin kolumu deşmesi ile uyandım.
Brke"Befo...... Befo...... Kız Befo...... BEFOO!
Brfn"Ne Bağrıyon lan!? "
Berke" Hani okul bitti ya. Eğer gelmek isteyorsan gece burda kalabilirsin..... Tek başına... Karanlıktaa"
Brfn"Öff boş yapma Bee. Kalk hadi gidelim"
Brke"Aynen yağızı burda bırakıp gidelim deme? "
Başımı çevirdim ve yanımda bir adet uyuyan yağız gördüm.
Befn" in aşağı sen ben uyandırıp geliyorum"
Brke"Tamam"
Berke sınıftan çıktı ve sadece yağızla ikimiz kaldık.
Brfn"Yağız..... Yağız..... Pişt yağızz.... ÖLDÜN MÜ LAN!? "
Yğz" Bizmillah ne oluyor be? Niye bağrıyon berfin? "
Brfn" Pardon... Öldün sandım da"
Şaşkın ve Alaycı bir şekilde gülümseyerek bana baktı.
Yğz"Öldüm sandın? "
Brfn" ay evet öldün sandım ne var bunda.... Neyse kalk hadi gidiyoruz okul bitmiş"
Hemen çantasını topladı ve ayaklandı. Ben de ona ayak uydurmak için hızla kalktığımda bir anda başım döndü ve direk geri sıraya oturdum. Elimi başıma götürdüm.
Yğz" BERFİN.. BERFİN İYİ MİSİN!? "
Brfn" i-iyiyim iyiyim. Bir anda kalkınca başım döndü yok birşey.
Yğz"Tamam.... "
Yavaşça sıradan destek alarak kalktım ve kapıya doğru yürümeye başladım.
Yğz" Bu akşam seni sevdiğimle tanıştırıcam. "
Bir anda içime bir bıcak saplanmış gibi hissettim. Kendimi sıkarak gözlerimin dolmasını engelledim ve boğazımla burnum yanmaya başladı. Kendimi toparlayıp yavaşça yağıza döndüm. Yüzüme zoraki bir gülümseme takınır cevapladım.
Brfn" Akşamı dört gözle bekliyor olacağım"
Sadece acı bir şekilde gülümsedi. Mutlu olmadı gerekiyordu ama yüzündeki acı ifade 2 kilometre öteden belli olacak derecedeydi. Bunları kafama takmadan kendi sorunlarım ile ilgilenmeye karar verdim. Daha geçen günlerde yağızı sevdiğim kararına varmış ve kendimi ikna etmiştim. Şimdi onun sevdiğiyle tanışmak çok acı verici olacaktı.....
°°°°°°°^°°°°°°°°^°°°°°°°°^
Yağızdan
Berfine akşam onu kendisiyle tanıştıracağımı söylediğimde nedense bir huzursuz olmuştu. Her nekadar açık bir şekilde seni seninle tanıştıracağımı demesem de öyle olacaktı....... Akşamı bekliyordum. Sahil kenarında güzel bir yer kurup çocukluk anılarımızı anlatarak başlayacaktı sonra da açılacaktır ona. Umarım bu aramızdaki ilişkiyi etkilemez yoksa her şey daha kötü olur.
Saat 18.50 Ev
Berfinden
Yağızın beni yengemle tanıştıracağını söylediği için üstüme düzgün bir şeyler giyinip aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Teen Fiction5 yaşlarından beri kardeşten öteler peki duygularının farklı olması ilişkilerini etkiler mi?