Hani böyle kendini sanki ne yapacağını bilmiyormuş gibi boşlukta hissedersin ya. Şu an o boşluğun en derin ve karanlık noktasındayım. Kalbim milyonlarca parçaya bölünmüş ve asla toparlanamayacak. Damarlarımdan akan kan durmuş. Nefesim kesiliyor sanki.Brf"2 gün demiştim ama erken oldu be...
Endişeli gözlerini bana çevirdi. Bir açıklama yapacak ama ne diyeceğini bilmiyor çünkü o da karşılık verdi.
Yğz"Berfin dur!
Hızlı adımlarla kapıya yöneldim. Gözlerimdeki yaşları tutamıyordum. Kalbim acıyor Göğüsüm sıkışıyordu. Nereye gittiğimi söyleyeceğim kızlara. Ama nefesimi konuşmaya harvarsam ölecek gibiyim. Başımda yıldızlar uçuşuyor. Hemen arkamdan geldi yağız. Kolumu tuttu. Sinirli bir şekilde cevap verdim.
Brf"BIRAK!
Yğz"Berfin dur Bi gitme.
Brf" YAĞIZ BIRAK DEDİM SANA!
Sesim öyle çıkıyor ki hem ağlıyorum hem bağırıyorum. Yutkunamıyorum kelimeler boğazımdan yukarı zor çıkıyor. Salondaki herkes kapının önünde toplanmış endişeli gözlerle bize bakıyor.
Brke" Berfin noluyor? Niye tartışıyorsunuz siz?
Berke yanıma geldi. Yağızın elini kolumdan kurtardı. Diğerlerine bişey söyleyip benimle birlikte dışarı çıktı. O, kolunu belime dolanmış. Ben hala deli gibi ağlarken bir bankın yanına gelip oturduk. Berke bir süre bana baktı. Ağlamamış dinmeyeceğini anlayıp sıkıca sarıldı. Bir yandan başımı okşarken bir yandan beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Ama gözyaşlarım dinmiyordu. Biraz olsun sakinleştiğimde benden ayrıldı ellerimi tuttu.
Brke"Kuzum söyle şimdi ne bu hal ne oluyor?
Brf" H-hani okulda dedim ya......
Konuşurken nefesim kesiliyor ara vererek devam ediyordum anlatmaya.
Brf" 2 gün sonra s-sizi öpüşürken yakalarım diye......... Yağız da bana b-bağırdı....
Brke"Demek o yüzden bağırdı..... Oha yok amk Bi dakika sen.... Lütfen o yüzden ağlıyorum deme.... Öyle bieşey olmadı deme?
Bana endişeli ve cevap bekleyen gözlerle bakan berkeye cevabım daha da ağlayarak sarılmak oldu. Eminim o da cevabını aldı zaten..
Brke" İnanamıyorum ya yok artık..
Bana iyice sarıldı ve öylece kaldık.
Berkenin ağzından
Yağızın nasıl böyle bir şey yapabileceğine aklım ermiyor. Biz kürşatla zaten en başta böyle bişey olmaması için tepki koymuştuk. Ama çok geç.....
Bir süre sonra berfinin ağlaması kesildiğinde uyuduğunı anladım. Aksi takdirde asla duramazdı gözyaşları. Eve yakın biryerde olduğumuz için kucağıma aldım ve yürümeye başladım. Kuzum gözleri şişmiş etrafı kıpkırmızı olmuştu. Derin bir of çekip önüme baktım.. 5dakika sonra evin kapısını çaldım. Zaten arkasında duruyorlarmış gibi direkt kapı açıldı. Yağıza kötü bakışlar atıp berfinin odasına çıkardım yatağına yatırıp alnına bir öpücük kondurdum. Tekrar salona indim.Cmr"Şimdi ne oluyor baştan anlatın daha fazla dayanamayacağım.
Crn-yrn" Aynen hadi!
Yağıza ters ters bakıp konuştum
Brk" bence bu kızın bu kadar gözyaşı dökmesinin sebebi olan kişi daha iyi anlatır ha ne dersiniz?!
Mls" Ay ben anlatıveriyim canım. Yağız doğru yolu buldu.
Smt" O ne demek?
Krşt" Melisle yağız öpüşmüş demek!
Odada ölüm sessizliği oluştu. Herkes şaşkın şaşkın yağızla melise bakıyordu.
Yukarıdan ard arda cam kırılma sesleri geldiğinde cemre telaşla konuştu.Cmr" Ben bakarım
Kızların hepsi cemrenin ardından berfinin odasına gitti. Melis hariç
Cemrenin ağzından
Kapıyı açmama şoka uğramam bir oldu. Yerde 4-5 tane yağızla berfinin fotoğrafı olan kırık çerçeve vardı. Ha bir de Berfin boydan boya kesik kolu.
Oluk oluk kan akıyordu. Yareni kan tuttuğu için direkt dışarı çıktı ve salona indi. Ben hemen berfinin yanına koştum. Deli gibi ağlıyordu.Brf" Ben ne yaptım?! Beni niye sevmedi!?
Cmr" Kuzum sakinleş lütfen.. Ahh kolun çok kötü. Ceren yatağına oturt şunu Sargı bezi falan alıp geliyorum.
Salona inip berkelere sordum
Cmr" İlk Yardım çantası nerde çabuk?!
Krşt" Noldu berfine birşey mi oldu!?
Cmr"Kolunu kesmiş çerçeve kırmış çabuk söyle!
Yğz"Üst kattaki tuvalette sağdaki dolapta.
Yağızın yüzündende baya endişeli olduğu gözüküyordu.
Tuvaletten aldım berfinin kolunu zorla sardım falan derken saat gece yarısı olmuş. Biz bu gece rahatsızlık vermemek için evlere gittik. Melis kalmak istedi. Hatta yağızla yatmak. Ama berke terlikle kovdu..
Berfinin ağzından
Sabaha kadar gözüme tek damla uyku girmedi. Sadece ağladım. Sadece..... Gözlerim öyle yanıyordu ki açamıyordum. Yataktan kalktım. Odamdaki tuvalete girdim. Yüzümü yıkadıktan sonra gözlerimi açıp aynadaki faciayı görünce daha da ağladım. Yatağıma geçip tekrar oturdum. Sadece boş boş duvara baktım. Bir kaç. Dakika sonra odamın kapısı çaldı. Azıcık çıkan sesimle konuştum.
Brf"Gel..
Brke" Kuzum iyi uyudun mu?
Acı bir şekilde gülerek berkeye döndüm... Gözlerimi görüp anlaması için.
Brke" Oww hiç uyumamışsın. Şey okul?
Brf" Berke kendimi çok kötü hissediyorum ayağa kalıcak halim yok gelmiycem bu gün siz gidin.
Brke" Tamam ama gün boyu burda durma. Kalkıp yemeğini ye tamam mı.
Brf" Tamam yerim canım isterse.
Brke" Canın isterse değil. Arayacağım seni şimdi ye diye.
Brf" Tamam tamam hadi git sen.
Berke kalktığı gibi kapıda dikilen yağızı görmem bir oldu.......
723 kelime baya uzun oldu... Acı dolu bir bölüm. Hepsi Melis yellozu yüzünden.. Her neyse görüşürüz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deniz Kızı
Jugendliteratur5 yaşlarından beri kardeşten öteler peki duygularının farklı olması ilişkilerini etkiler mi?