13. Bölüm " Hediye "

692 33 3
                                    


Iyi okumalar ~

Aradan beş gün geçmişti Hafsa'nın tüm hazırlıkları yapılmış herkes ne giyeceğini üstüne ne takacagini ayarlamıştı. Bense hala ne giycecegime karar verememiş boş boş telefona bakıyordum. Çıktığımız alışverişte hiç bir elbise ıçime sinmemişti. Öyle olunca bizde internetten seçip diktirmeye kara vermiştik.

Bir kaç siteye girip aralarından gözüme en beğendiklerimi Esma Ablaya gösteriyordum. Oda elbisenin her dikişine ayrı ayrı bakıp " Bu da çok güzelmiş ama ben senin gibi zayıf olsam kesinlikle başka bir model tercih ederdim. " dedi.

Bu, bu hafta kaçıncı red yiyisimdi bilmiyorum. Bıkkınlıkla telefonu elime aldığımda bu göstereceğim elbisenin son olmasını diledim.

Elbise gerçekten çok şıktı. Siyah uzun straplez bir modeldi. Kumaşı dökümlü olduğundan yere kadar uzanıyordu.

~ Elbise ~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~ Elbise ~

Gözlerindeki parlamayı gördüğümde işte bu sefer oldu dedim içimden.

" Işte bu Amine tamda sana göre." Dedi mutlulukla.

" O zaman bunu diktiriyoruz. "
Son bir teyit ettikten sonra  " Tamam, namazı kılıp çıkalım" demesiyle cevabımı almıştım.
•••

Herkesin ayrı bir işi olduğu için Esma Ablayla ben tek gitmeye karar verdik. Getirilen feraceleri giydikten sonra bizim için açılan kapıdan bahçeye çıktık.

Ben arabaya binecekken Esma Abla telefonla konuşmak için dışarıda bekliyordu.

Arapça geçen diyalogların ardından tekrar bana dönüp " Sen Ahmedi aramayacak mısın ?" Dedi.

Boş bir ifadeyle ona bakıp " Niye arayayım ki ?" Dediğimde bana "Dışarı çıkıcaz haber verirsin diye dedim. Hem mutlu olur aradın diye. " sağ gözünü kırpıp dedikleriyle beni ikna etmişti.

Elime aldığım telefondan Ahmed'in kaydettirdiği numarayı tuşladım.

"Alo"

" Efendim ?"

" Ahmed biz Esma Ablayla terziye gidicez de haberin olsun. "

" Sonunda bulabildiniz elbiseyi. "
Evet onuda her saniye gösterdiğim elbiselerle çıldırmıştım. En sonunda   " Bunları kadınlarla konuşsan olmaz mı?" Diyerek bıkkınlığını dile getirmişti.

"Peki gidin, Esma Abla biliyordur nereye götüreceğini seni. "

Yanımda beni dinlerken Ahmed'in sözüyle havaya girip elini göğsüne vurmuştu.

" Tamam hadi görüşürüz hayırlı işler sana."

" Eve gidince ara beni."

ARAP GELİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin