21. Bölüm " Keşkeler "

953 38 7
                                    


Biliyorum, yeni bölüm çok geç geldi suçluyum ama çok romantik ve hoş bir bölüm hazırladım size. Iyi okumalar.

Buraya ellerinde çiçeklerle aşık bir Ahmed bırakıyorum

♤♤♤

Ilk defa bu kadar rahat bir uyku çekiyordum. Sanki altımda 40 kat minder vardı da onların arasında ki bezekyeyi arayan bir prenses gibi narin, özel ve kıymetli.

Gözlerimi açtığımda o her zamanki belime dolanmış kaçmayım diye duran kaskatı kollar yerine bana sevgiyle sarılmış eller vardı. Elimi Ahmed'in çıplak göğsüne koymuştum.

Saate bakmak için Ahmed'den ayrılacağım sırada o çoktan kıpırdanmaya başlamıştı bile. Hemen geri dönüp tekrar Ahmed'e sarıldım. Saatede bakamamıştım ama havanın hala tam aydınlanmamasından ve dışarda yardımcıların sesini bile duymamamdan uykuma devam etmiştim.
•••

Sessiz geçen 1 saatin ardından Ahmed'i uyandırmamak için yavaşça kafamı kaldırıp baktığımda Ahmed'i bana bakarken görmüştüm.

"Sen uyumuyor muydun ?"

"Böyle bir günde uyunur mu ?"

Gözlerimi sıkıca açıp kapatmıştım. Utanarak tekrar kafamı göğsüne yatırmıştım. Oda kafasını saçlarıma gömüp derin nefesler alıyordu. Sargılı olan kolunu da başımdan çekip gözlerini ovuşturdu.

Gözlerini bir süre açıp kapandıktan sonra bana bakıp dudaklarını kıvırdı. Dudağını alnıma götürüp öptü.

Boğuk çıkan sesiyle "Günaydın." Diyerek bana daha fazla sarıldı. Bense hiç yadırgamayarak ona izin vermiştim. Kafamı göğsüne koyup tekrar yatmıştım.

Ahmed'in yüzümü kapatmasından dolayı boğuk çıkan sesimle bende günaydın diyerek karşılık vermiştim.

Dışardan tıkırtılar gelmeye başladığında hemen komodinin üstündeki telefonumdan saate baktım. Ahmed 'de gerinip yataktan kalkmıştı.

"Saat kaç ?"

"11"

" Hadi kalkalım seni bir yere götürücem."

Tek kaşımı kaldırıp dik dik ona baktım. "Nereye gidicez ki ?"

"Söyleyecek olsam, bir yer der miyim ?"

"Peki, sustum." Dudaklarımı birbirine bastırıp fermuar çeker gibi elimle ağzımı kapadım.

Ahmed ise gülerek askılıktan çıkardığı gömleği giydi.
•••

Ben ise banyoya girip üstümde ki gecelikleri çıkarıp yeni bir abaya giymiştim. Düğünden önce o kadar çok kıyafet alınmıştı ki her gün birini giysem 1 yılı böyle geçirebilirdim.
•••

Ahmed ceketini omzuna atarken bende Hafsa'nın bana aldığı bilekligi taktım.

- O nerden geldi ?
Ahmed'in sesiyle ona döndüm. Bilekligin her zerresini inceliyordu.

- Hafsa Dubai'den hediye almış. Ben o odadakini çok sevince.

Ahmed yanıma adımlayarak bileğimi kendine çekti. Bilekligin kilidini açıp avcuna koydu.

- Bu bileklige gerek yok sen öbür bilekligi zaten takacaksın.

Gözlerimi kocaman açıp ona baktım.
- Nasıl yani onu vericek misin bana ?

- Hayır şuan vermiycem ama haberi verdiğin an bileklik senindir.

- Bı kerelik taksam?

Evet şuan diretiyordum ama bu Ahmed'in sabrını zorlamak için değildi. Artık onu test etmeme gerek yoktu. Her şeyinden emindim. Ama o bileklik çok güzeldi. Nolur du bir kerecik taksam ?

ARAP GELİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin