~" Bir güne katlanamazken bir ömüre dayanamazdım."~
Multimedia: Hafsa
Bu bölüm için 20 oy, 15 yorum sınırı koyuyorum.
Iyi okumalar ~
Sabah hazırlanıp kahvaltımı yaptıktan sonra annemlerle birlikte yollayacaklari arabayı bekliyorduk.
Arayan: Faris
- Alo Faris, İşi hallettin mi ?
- Sana da günaydın, bu arada lacivert sana çok yakışmış.
O benim ne giydiğimi nereden biliyordu. Aklıma beni takip etme ihtimali geldiğinde tüylerim diken diken oldu.
- Sen beni takip etmiyorsun değil mi?
- Ah tabi bu kadar zeki olduğunu nasıl unuturum bitanem. O zaman el salla.
Çalan kornayla kafamı kaldırdığımda Faris'le gözgöze gelmiştik. Elini camdan çıkarmış el sallıyordu.
Annemlerden uzaklaşıp Faris'in beni göremeyeceği bir köşeye gittim.
- Hadi ama gülüşünü seyretmeme izin ver.
- Faris doktorun ismini söyleyecek misin ?
- Tabi konu değiştir, benden böyle kaçamazsın.
Bu fazla oluyordu artık!
- Faris ya doktorun ismini söyle ya da Ahmed'in tokadina kendini alıştırmaya başla. Hangisi ?-O zındığın yüzünü dahi görmek istemiyorum. Sen de ağzına alma.
- O zındık dediğinle ben yarın evleniyorum haberin olsun. Ama sen bir zahmet doktorun ismini söylersen kaçabilirim.
- Ismi Betül. Kadın doktoru.
- Ben orda Betül doktoru istiyorum diyemeyecegim için sen gönderirsin.
- Tabiki sevgilim.
- Iyi teşekkür ederim. Umarım yarından sonra onları görmem.
-Ben yandım senin yanmanı istemem onlardan.
- Yarın görüşmek üzere.
- Seni sevdiğimi söylemiş miydin ?
Yüzüne telefonu kapatıp annemlerin yanına geri dönmüştüm. Bu kadarına da katlanamazdım.
•••Tam arabaya bineceğim sırada Annemin beni iteklemesiyle Ahmed'in arabasına binmiştim. O niye gelmişti ki buraya ?
Her zaman ki gibi arabaya bindiğim saniye kapıları kilitlenmişti. Bende yolu izlemek üzere cama yaslanmıştım.
- Gelinlik seçtiniz mi ?
- Evet, senin için de seçiyim mi ?
- Bende senin için damatlık alırım artık.
- Aptal.
Ani bir frenle araba durduğunda iri cussesini üzerime getirirken tısladı
"Bana bir daha hakaret etmiyceksin."Sinirim bozulmuştu ve ben kavga ederken değil birisi beni ciddi bozduğunda ağlardım. Şimdi olduğu gibi ancak Ahmedin bunu görmemesi için kafamı iyice ters çevirmiştim.
Avm'ye geldiğimizde Hafza'nın annesi yanıma gelmişti.
- Kızım nasılsın ?
- Iyiyim elhamdulillah, siz ?
- Ben de iyiyim elhamdülillah. Kızım ben seninle Ahmed ile alakalı konuşmak için geldim. Senin bunu istemediğini biliyorum ama bu er ya da geç olacaktı. Ancak sen şanslısın çünkü üzerin de başka biri yok ve eğer hamile kalıp birde oğlan doğurursan sıkıntısız yaşarsın. Bak ben öyle değildim. Üstümde iki tane vardı ama noldu şuan seninle konuşan benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAP GELİNİ
Fiksi Umum⚜ ARAP GELİNİ ⚜ Babasının izinden gitmemek için vatanını terk eden Ahmed, Türkiye'de ömrünün sonuna kadar ona vatan olacak o kalbi bulmuştu. Ona nefes olan onunla var olan o kalp artık ruhuna esir olacaktı. Gönlünün her köşesinin ardına kadar kapalı...