Sabır sabrettiğin şeye değer katar.
Onu özel kılar."M
Iyi okumalar ~
Içimi bir korku sarmıştı. Ne yapacaktık şimdi ?
"Ahmed o biliyor."
"En başından beri biliyordu zaten."
Cevabını bildiğim soruyu sordum.
"Şimdi bizden ne istiyor?""Sence ?"
"Ama o beni kaçırdı. Yani asıl suçlu o sen bir şey yapmadın. " aklımda beni zinadan dolayı recm edecekleri gelmişti, Ahmed'i ise düşünmek bile istemiyordum...
"Sen beni haklı mı buluyorsun ?"
Yüzünü buruşturarak sorduğu şeyle ona baktım.
"Ahmed, bize bir şey yapmaz değil mi ?" ellerim titriyordu.
"Ne yapacakmış ? " ağzımı arar gibi sorduğu soruya minik bir yakarısla cevap verdim.
" Bize zarar vermez değil mi?" Sesim titriyordu.
" Bana zarar veremez ama sana bir şey yapmasından korkuyorum. "
Gözlerim korkuyla irilesmisti yüzümü yere egdigimde iri eliyle yüzümü kavrayıp yukarı kaldırdı. "Sana zarar vermesine izin vermeyecegim."
Söyledikleriyle yüzünde zıt bir ifade vardı. Sözleri kendinden çok emin bir adama aitken sesi o kadar dusunceliydi ki onunla birlikte bende korkuyordum. Jabal'ın abisinin öfkesiyle yapabilecekleri tahmin edilemezdi.
" Ne yapacağız?"
"Bilmiyorum. Ne yapacağını, bir sonra ki hamlesinin ne olacağını, ne kadar ileri gidebileceğini hiç bir şeyini bilmiyorum. O da benim onu tanımamam için o kadar garip davranıyor ki. Sanki bi yabanci gibi."
"Ahmed ne demek bilmiyorum. Sen onun kuzenisin kaç yıl geçirdin onunla illa ki ne planladığını bilirsin."
"O kadar değişmiş ki, kaç yılını birlikte geçirdiğin çocuğun şimdi geçip karşıma beni tehdit etmesi abi dememesi çok zoruma gitti ."
Tekrar elini sıkmaya başlamıştı. Zaten ince bir kabuk tutan yaralar birer birer çatlamıştı.
"Ahmed tamam artık gidelim. Eline baktırmamız lazım. "
"Hastaneye gerek yok evde bakarız. Bin arabaya"
"Nasıl hastaneye gerek yok sıka sıka elini oydun bugün farkında mısın?"
"Amine abartma buna dikiş bile atmazlar. Geç arabaya hadi."
Öfleyerek arabaya doğru yürüdüm.
Ahmed sürücü koltuğuna oturduğunda gözlerimi şaşkınlıkla araladım. Ne yani kanayan eliyle birde direksiyonu mu tutacaktı. Böyle bir şeye izin vermezdim. Hemen yanına geçip kapıda durdum.
"Ahmed arabayı sen kullanamazsın elin kanıyor."
Sağ elini kaldırarak diğer elinin sağlam olduğunu belli etmek için salladı.
Sadece sol eli kanıyordu biliyordum. Ama tek elle de araba kullanamazdı.
"Ahmed tek elle araba kullanamazsın geç ben kullanırım.""Ehliyetin var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARAP GELİNİ
Genel Kurgu⚜ ARAP GELİNİ ⚜ Babasının izinden gitmemek için vatanını terk eden Ahmed, Türkiye'de ömrünün sonuna kadar ona vatan olacak o kalbi bulmuştu. Ona nefes olan onunla var olan o kalp artık ruhuna esir olacaktı. Gönlünün her köşesinin ardına kadar kapalı...