Жуниныг гарсаны дараа Грим тагт руу гарлаад гүнзгий амьсагаа авлаа.
Грим " Би сая буруу зүйл хийсэн тийм үү? Жундэ уучлаарай " ...
___________________________________
Жунин ѳрѳѳндѳѳ орж ирээд жуумалзан " Чи эхлүүлсэн шүү Нам Грим! "хэмээн хэлээд орондоо орлоод нүдээ анин Гримын талаар бодно.
Гэнэт бодлыг нь тасалдуулан утас нь дуугарлаа. Дугаарыг нь харалгүй ногоон товчилуур дээр даран чихэндэ барилаа.
Жунин " Байна "
" Жунин аа юу хийж байна "
Жунин " Унтах гэж байна "
" Чарёон Жуниныгаа үнэхээр их санаад байна бас чи над руу ерѳѳсѳѳ залгахгүй юм " хэмээн гомдллоно.
Жунин залхсан янзтай " Чарёон одоо больцгооё " гэхэд
Чарёог хэсэг чимээгүй байж байгаад " Ю-юу? Та сая юу гэсэн бэ? больцгооё оо? " гэж итгэж явсан байртай хэлэв.
Жунин нүдээ эргэлдүүлэн " Тиймээ больцгооё "
Чарёон " Үгүй ээ...Би салж чадахгүй " хэмээн дуугаа ѳндѳрсгѳнѳ.
Жунин " Яасан юм ойлгодоггүй бэ? ...сонс Чарёон би чамтай үерхэсэн ээ санахгүй байна би чамайг гуйгаагүй! Ѳѳрийгѳѳ битгий их юманд бод! бас би ийм наалдамхай хүүхнүүдэд дургүй " гэж хэлээд утасаа тасалан хажуу тийш нь шидээд нүдээ анихад дахиад л утас нь дуугарлаа.
Жунин уурлан " Бас яаваа " гээд утсаа авахад
" Юуны чинь яаваа... Юу болж байна " гэх эрэгтэй хүний дуу гарахад Жунин нэг юм санан ярьж эхэллээ.
___________________________________
Ѳглѳѳ Грим Минуг хѳтлѳн гал тогоонд орж ирэн суудалдаа суулаа.
Жүнхёг инээмсэглэн " Ѳглѳѳны мэнд " гэхэд
Мину сандал руугаа авиран " Ѳглѳѳны мэнд хён " гээд жүүснээс уулаа.
Грим инээмсэглээгүй ч ѳмнѳх сэтгэл хѳдлѳлгүй тѳрѳх нь байхгүй байлаа. Тэрээр " Та ажилгүй юм уу? " гэж хэлээд аягатай уснаас уулаа.
Жүнхёг Грим рүү муухай харан " Хѳѳгѳѳд байгаа юмуу? Хоол идчихээд явлаа " гээд гараа зѳрүүлэн тэврэн суулаа.
Мину Жүнхёг руу хараад " Битгий бацаан шиг аашлаад бай! " гэхэд Жүнхёг Мину руу биеээрээ харан " Хѳѳе Ий Мину чи хэдтэй юм? яг л том хүн шиг байх юм " гэхэд
Мину инээн " Би 6 настай " гээд 6н хуруу гаргалаа.
Жүнхёг сонин царайлан " Одоо жоохон хүүхэд шиг болж гэнэ" гээд тэд хоолоо идэцгээлээ.
YOU ARE READING
My Heart ||KAI /Completed/
ActionГуниг, шаналалаар дүүрэн харанхуй амьдралд минь тэр орж ирсэн... гэхдээ санаандгүй бус санаатай..