Part15

272 17 0
                                    

" Ѳршѳѳгѳѳрэй! миний залуугаас савраа татчихгүй юу! шаргал үстээ " гэсээр санаархагч хүүхний гарыг Жунинаас холдууллаа.

Шаргал үстийг явсаны дараа нүүр минь хѳнгѳрѳѳд явчихад... Би хѳмѳгѳѳ байдгаар нь атируулчихсан байсан байна. Би сая зѳв зүйл хийсэн тийм үү? Би Жунины харцыг аврал эрсэнээр бодож саяны үйлдэлыг хийсэн. Гэхдээ... Би тэр шаргал үс, цэнхэр нүд, ѳвчилсѳн шар царайтын уриалагхан хэлсэн үгийг яасан ч зѳвшѳѳрѳхгүй.

Жунин жуумалзан " Хэн хардаж байгааг хараач ээ?! миний ѳхѳѳрдѳм, бяцхан охин хардаж байна.Үнэхээр халуухнаар... Бас баярлалаа хонгор минь чи байгаагүй байсан бол би татгалзаж чадахгүй байх байлаа. " Намайг ѳѳртѳѳ наасаар ийн хэлэх аж. Тэр сая юу гээн бэ? татгалзаж чадахгүй?! тоглоод байна уу? Би түрүүлж ам нээгүй байсан бол тэр тэр хѳгийн ѳвчилсѳн шар арьстыг дагаад явах нь ээ..?

Ѳѳрийн эрхгүй хѳмсѳг зангирана. Түүнийг ѳѳрѳѳсѳѳ түлхэн " Тэр эмэгчинтэйгээ явахгүй юу? " хашгирах шахам хэлчихээд нүдээ бүлтийлгэн нэрийг минь дуудах усны үхрыг ардаа үлдээн алхалаа.

Ахх нүдэнд нулимас цийлэгнэж яг уйлах гээд байна. Гомдмоор юм яаж итгэж байлаа даа гэтэл нэг муу бэлгийн замын халдвартай хүүхнийг сонгох гэж байдаг. Муу... Муу новш гэж хэлэх ч үг олдохгүй нь

Гэнэт араас хүрч ирээд гарнаас минь татаж ѳѳр лүүгээ харуулаад " Хонгор минь уучлаарай би тэгж хэлэх гээгүй юм шүү! үнэхээр уучлаарай охин минь надад ганцхан чи л байхад хангалттай " гээд халуун цээжиндээ тэрээд аргадах байх гэж бодтол үгүй байдаг шүү...?! Нѳгѳѳ европ хүүхнийхээ араас явжил дээ?!

" Хэрвээ яг одоо миний ардаас ирэхгүй бол дуусна гэж мэдээрэй Ким баавгай! " шүдээ зуун түүнийг ардаас ирэх байх гэсэн найдлагтай алхаагаа удаашруулна.

Гэтэл гэнэт том гар бугуйнаас минь татан ѳѳр лүүгээ харууллаа. Жуниныг гэж бодтол биш байна. Зүс үл таних ирлийз царайтай
залуу

Хѳмсѳгѳѳ зангидан " Яасан? " би ууртай байна. Жунинаас болж Энэ залуу Жунин биш байгаад урам хугарч байна.

Ѳнѳѳх ирлийз залуу толгойгоо гилжийлгэн " Хонгор минь ганцаараа явж байгаа юм уу? надтай хамт явж болно шүү! " гэсээр тэр надруу ойртоно. Ууртай байсан царай минь хормийн дотор айдсаар дүүрнэ.

" Ю-юу? ү-үгүй ээ үгүй хэрэггүй" айсандаа ээрч түгдэрсээр арай гэж хэдэн үг холбон татгалзсан хариу ѳглѳѳ.

My Heart ||KAI /Completed/Where stories live. Discover now