Part6

276 26 0
                                    

Мину ч явж Гримын харш дахин бүрхэг, хүйт дааж эхэллээ.

Грим " Даамла гарахдаа бэлд! " гэх түүний байгаа байдал, хэлж байгаа ѳнгѳ аяс, нүүрний хувирал ѳмнѳх ааштай, хүйтэн хѳндий Нам Грим ирсэныг илтэгэнэ.

Даамла " Мэдлээ эзэгтэй " гээд ѳрѳѳ рүүгэн явлаа.

Грим ѳрѳѳндѳѳ орж ирэн хувцасаа сольж байхад Жунин хаалгыг нь тогшилгүй орж ирээд " Хаачих гэж байгаа юм?" гэхэд Грим " Чи хаалга тогшиж мэддэггүй юмуу? " хэмээн бухимдуухан хэлэхэд

Жунин түүний хажууд ирэн " Би хаачих гэж байгаа юм! гэж асуусан " гээд түүнийг хананд шахлаа.

Грим түүн рүү тайвнаар ширтэн " Чамд хэлэх албатай юм уу? миний асуудалд битгий оролцоод бай! бас иймэрхүү үйлдэлээ боль " гээд түүнийг түлхэх гэтэл Жунин түүний гарын барин хананд тулгаад уруулыг нь үнсэлээ.

Грим түүнээс гараа авч үнсэлтээс нь салах гэж хичээсэн боловч тэр чадаагүй болохоор хѳдѳлгѳѳнгүй зогсолоо.

Жунин түүнээс уруулаа салгахад Грим шууд түүнийг алагдаад " Иймэрхүү үйлдлүүдээ боль гэсэн байх аа" гэхэд

Жунин түүнийг үл тоон духан дээр нь үнсээд " Чи бол миний үзэсгэлэн гоо " гэж шивнэхэд Грим царцаж орхилоо.

Жундэ Гримын духан дээр үнсэн " Чи бол миний үзэсгэлэн гоо "

Энэ үгийг ѳмнѳ нь Жундэ л ганц түүний духан дээр үнчихээд ингэж хэлдэг байсан.

Грим Жунин руу нулимастай нүдээр харан " Ч-чи сая юу гээн бэ? " гэхэд

Жунин түүнээс холдоод инээмсэглэн " Эрт ирээрэй " гээд ѳрѳѳнѳѳс гарлаа. Грим цочиролд орсон байдалтай хана налан доош суун " Т-тэр сая үнэхээр тэгж хэлсэн үү? Итгэмээргүй юм. "...

Даамла " Эзэгтэй ирчихлээ " гэх дуугаар шонхоор гѳлрѳн Жунины хэлсэн үгийг бодож суусан Грим ухаан орон хажуудах 2 баглаа цэцгийг аван машинаас буулаа.

Грим 2 чулууны ѳмнѳ нэг нэг цэцэг тавиад " Би ирлээ...Сайн сууж байгаа биздээ " гэж хэлээд Ким Риан
2015-2020 Гэсэн чулууны ѳмнѳ ѳвдѳглѳн суугаад инээмсэглэн " Сайн уу? үр минь... Ээж нь үнэхээр гоё мэдээтэй ирсэн. Мину чамд хайртай гэсэн үнэхээр сайхан мэдээ байгаа биз ээж нь бүр чинийхээ ѳмнѳѳс баярласан шүү... Ээж нь охиныгоо үнэхээр.. бүр үнэхээр их санаж байна. Чи минь ч гэсэн ээжийгээ санаж байгаа биздээ шѳнѳ бүр ээжийнхээ зүүдэнд орж ирээд л ... "
Тэр дараа нь Ким Жундэ
1992-2020 гэсэн чулуун дээр ирэн " Сайн уу? хонгор минь ойн баярын мэнд! ѳнѳѳдѳр бидний анх танилцасны 7 жилийн ой " гээд инээмсэглэх гэж оролдон " охиноо сайн харж байгаа биз...Наан чинь ямар байна? гоё байна уу? Би сонсохдоо диваажинг үнэхээр үзэсгэлэнтэй гэж сонссон...
Бас манайд нэг залуу амьдарч байгаа тэр залуу та хоёрын царай, арьсны ѳнгѳ хоёр чинь ѳѳр ч бусад зүйлээрээ их адилхан тэр яг л чам шиг дураараа гэнтийн үйлдэлүүд хийдэг тэгээд ч болоогүй чиний хэлдэг байсан үгнүүдыг хэлсэн. Би сая бүр чиний илгээсэн хүн юм болов уу? гэж бодсон. Үнэхээр чиний минь илгээсэн сайн хүн бол би түүнээс татгалзахгүй ээ " гээд тэр ѳѳрсдийнхѳѳ талаар ярьж хэсэг уйлж байгаад явлаа.

My Heart ||KAI /Completed/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora