Part3

330 25 0
                                    

Кайн талаас

Грим гэх эмэгтэй ахынхаа энгэрт яг л жоохон охин шиг уйлж байсан. Сэтгэл хѳдлѳлгүй, тѳмѳр хадагтай ахыгаа хараад яг л жоохон охин шиг болчихсон.

Үйлчилэгч бүсгүйн хэлсэн үг байнга бодогдоно.

" Нѳхѳр охин хоёроо алсан."

Үнэхээр алчихсан юм байхдаа гэхдээ алчихаад ингэж шанлана гэж байхгүй шдээ бүр санаад байна гэсэн. Бас тэр цагаан хаалгатай ѳрѳѳнд би Гримыг л харсан ѳѳр зүйл харагдаагүй.

" Тэр ѳрѳѳнд нѳхѳр охин хоёрын чинь зураг байдаг "

гэдэг үг ч бас бодогдоно. Тэр эмэгтэйд яг юу тохиолдсон юм бол бас нѳхѳр охин хоёрт нь...

Ѳрѳѳндѳѳ энэ гэрт юу болоод байгааг бодон хэвтэж байтал утас дуугарлаа.

Би " Байна "

" Убба санаад байна " гэх нарийхан хоолой сонсогдоно.

Би " Ммм би ч бас Чарёоныгоо санаж байна гэхдээ гэрт асуудал гарсан болохоор уулзаж чадахгүйнэ ээ" гэхэд

Чарёон " Ммм санаад байхад чинь..." хэмээхэд хошуугаа унжуулж байгаа нь нүдэнд харагдана.

Би " Гэрийн асуудлыг шийдчихээд шууд яваад очно за юу? жоохон л тэсчих "

Чарёон " Ммм хоёулаа уулзаагүй зѳндѳѳ удлаашдээ би бүр яг галзуурлаа. "

Би " Ааа Чарёон аав дуудаад байна дараа яръя " гээд " За ааваа очлоо " Гэж худлаа хашгираад дуудлагаа тасаллаа.

" Ядаргаатай хүүхэн! " гэсээр орноосоо босч усанд сэлхээр явлаа. Энд надад таалагдаж байгаа эзнээс нь бусад нь...

----------------------------------------------------

Жүнхёг " Грим аа явъя "

Грим ах руугаа хараад " Хаашаа "

Жүнхёг хувцасны ѳрѳѳнѳѳс Гримын викиниг аваад " Усан сан руу " гээд Гримын гарнаас хѳтлѳѳд усан сан руу чирлээ.

Усан санд ирээд Грим викини ѳмсѳѳд усан дотор орж суулаа.

Жүнхёг сэлж ирээд " Чи юу болоод тэр залууг энд амьдруулаад байгаа юм? " гэхэд

Грим нүдээ аниад " Амьдруулахгүй бол аав даамлыг хална гэсэн " хэмээн тайван хэллээ.

Жүнхёг Гримын урд суугад " Чи тэр залуутай ярилцаж үзсэн үү? "

Грим нүдээ нээн ах руугаа хараад " Ярилцаж яах юм " гэхэд

My Heart ||KAI /Completed/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant