🥑5🥑

45 13 4
                                    

Szeptember 5. Péntek

Reggel a szokásos rutin után egy fekete pólót, fekete gatyát, bőrdzsekit, és bakancsot vettem fel.
Majd felkaptam a tatyóm és a kávém után elindultam a suliba. Furcsa módon csak Elivel találkoztam. Azt mondta, hogy Krisz elindult hamarabb. Sokat beszélgettünk az úton, majd a suliban elváltak az útjaink. Letettem a cuccaim a suliboxomba, és megállapítottam, hogy ki kéne dekorálni. Pont akkor ért mellém Zoé. Egy nagy öleléssel üdvözöltük egymást.
-Milyen volt tegnap?- kérdezte fülig érő mosollyal.
-Hol kezdjem?-kérdeztem nevetve, még mindig a szekrényemben matatva.
-Mondjuk az elején!-nyitatta ki ő is a suliboxot.
É

s ekkor ledaráltam neki az egész "randi" történéseit. Megígértem neki, hogy majd hétfőn bemutatom, meg ilyenek...

-Na, az fasza. Ma akkor átmenjek hozzád órák után?-húzott maga után, amikor már a folyosón sétáltunk a temérdek ember között.
-Be kell ugranunk boltba is, venni kell valami kaját.
-Eli, Eliii!-ugrott Zoé, a nyákába, szegény meglepődött lánynak, amikor meglátta a kijönni az egyik teremből-Suli után jössz Lexhez?-kérdezte csillogó szemmel. Eli rám nézett, majd mikor csak a mosolygós arcomat látta, boldogan bólintott.
-Amm, tök jó, hogy te szervezed a programokat az én házamba-nevettem.
-Úgyis tegnap mentek el a szüleid, csak unatkoznánk ketten- én erre a mondatra amolyan "ezt te sem gondolod komolyan" fejet vágtam. Mi sosem unatkozunk.-jó, igaz, nem unatkoznánk, de kell még egy bűntárs!-és most volt az a pillanat, amikor lefagyva álltam meg, mert megláttam Őt. Őt, ahogy egy másik lány, pontosabban Roxi szájában túrkál. Édes jó, Istenem.
-Muszáj?-néztem Zoéra, aki kérlelt, hogy menjek.
-Igen-és ekkor egy erőteljeset rántott rajtam-jól vagy? Oké ez hülye kérdés... akkor... öhm... megverjem?
-Nem kell, ha neki ez így jó, hát legyen, nekem ott van Dávid. Aki csak egy barát, de akkor is ott van...-mondtam elhaló hangon. Ezt sosem fogom elfelejteni. Sosem.
-Hé! Az én öcsém, ha akarod este befestem a haját kékre!-nézett rám Eli. Ohh basszameg, neki  nem kellene tudni., hogy tetszik nekem a tesója.-utálja a kéket, azt mondja mindig, hogy olyan, mintha megenné őt.-most másodjára fagytam le. Noah is mindig azt mondja az interjúkban, hogy azért utálja a kéket, mert ha felvesz egy kék pólót, akkor az olyan, mintha megenné őt... Fura mi? de lehet, hogy van más is aki így érez nem? Nem kell rögtön erre gondolni.
-Na, siessünk hercegnő, nem fogunk beérni órára-húzott továbbra is maga után.

A terembe beérve elkezdtem egy fát rajzolni a kezre, majd 5 perccel később megérkezett Krisz.
-Jó reggelt!-mosolygott rám.
-Jobbat...-morogtam a kezemet firkálva.
-WoW-ámult el, amikor meglátta a kezem. Van egy kis érzékem a rajzoláshoz, de azért ennyi nincs. Erre nem reagáltam, csak folytattam, amikor belépett a tanár.

Kórusban köszöntünk, majd kezdődhetett az első rajzóránk.
-A mai az első óránk, ezért mindenki azt rajzol amit akar-nézett körbe a harmincas éveiben járó nő.
Én rögtön elővettem egy lapot, és ràborultam úgy, hogy senki ne lássa amit csinálok. Így szoktam csinálni, sokan mondták, hogy el fog romlani a szemem, de nem nagyon érdekel...
Az óra utolsó perceiben fejeztem be. Tükrözte a hangulatom. Mikor vetettem egy fél pillantást Krisz rajzlapjára, majdnem kitört belőlem a röhögőgőrcs, ezért olyan hangot hallattam, mint egy fuldokló, terhes mormota. A szöszi kérdőn nézett rám majd a lapjára. Egy pillanat alatt realizálta a helyzetet.
-Nevess csak...-nézett végül sértetten, és elfordította a fejét, amit megböktem egy ceruzával, és amikor rám nézett, összekötöttem a tekintetünket. Az ő szemében ámulat volt. És, hogy miért? Nem, nem a rajzom miatt. Van egy ilyen... hogy is mondjam... képességem. Ha valaki a szemembe néz, és én összekötöm vele a tekintetem, akkor vörös lesz a szemem. Nem tudom miért, de ezt egysezr azért ki akarom deríteni. Mikor mér eleget nézte bámulta a szemem, és nekem is fájt a sok nyitvatartástól egyszerűen csak megszakítottam a szemkontaktust, és egy utolsó pillantást velettem a rajzlapra, majd kitört belőlem a röhögés. Mindenki kérdőn nézett rám, Krisz pedig visszatért a durcázáshoz. Be kell vallanom, hogy aranyos amikor durcázik.
-Alexa, ha ilyen jó kedve van, össze is szedheti a rajzokat-Ahogy körbementem az osztályban, mindenki nagyon szépet rajzolt, csak szegény szöszié volt olyan. Hogy is mondjam... inkább nem részletezem.

A tanárnő egyesével mindenki rajzát megdicsérte, majd a kezébe akadt egy, amin megakadt.
-Névtelen-lóbálta a kezében az én rajzomat, mire feltettem a kezem-Alexa, ez egy gyönyörű alkotás! Ajánlom figyelmedbe a rajzszakkört-ámult tovább, majd amikor a következőhöz ért, lefagyott a mosoly az arcáról, én pedig megpróbáltam halkan kiröhögni szegény padtársamat-ez mégis mi?-nézett rá.
Krisz elkezdte mondani a rajza milétét. Érdekes volt, mert sehogy sem tudtam összerakni. Egy paca, két paca, dupla paca. Nagyjából ez szerepelt a lapján.

Az élvezetes rájzóra utáni szünetben folytattam a kezemen a firkálást. Nem sokáig, mert drágalátos Krisztián nem tudta magában feldolgozni ezt a vörös szem, nem vörös szem témát.
-Ezt hogy csináltad? Hogyan lett vörös a szemed?-kérdezte végül nagy nehezen.
-Optikai cslódás, nekem zöld a szemem, akkor is zöld volt, rosszul látad...-kezdtem bele az unásig ismételt szövegbe, de közbevágott.
-Nekem ne hazudj, éreztem valamit amikor a szemembe néztél és láttam, hogy vörös!-jelentette ki. Most hazudjak tovább? De annyira cukin néz. Basszus, a bociszemek...
-Jó, figyelj, ezt alig tudja egy pár ember, eddig mindenki bevette az optikai cslódásos szart. Tehát. Valamilyen földönkívüli vagyok. Talán a Marsról jöhettem...
-Tényleg?-kérdezte.
-Nem.-röhögtem
-Lexa, kérlek, kíváncsi vagyok. Meg amúgy sem foglak addig békénhagyni.
-Igazán? Itt van az utcasarki platinád, szerintem van jobb dolgod is annál, hogy engem piszkálj. Mondjuk keresd a ribanc szájában a szüzességét, már egy ideje elvesztette szegény, és nem találja-váltottam bunkóra, amikor belépett a terembe Roxi.
Krisz még válaszolni akart, de én csak ráhajoltam a kezemre, és tovább csináltam a fát.
Mikor készen lettem, büszkén vigyorogtam rá.

Még egy pár órát túléltem úgy ,hogy hanyagoltuk az Alexa szeme vörös témát, de suli után elkapott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Még egy pár órát túléltem úgy ,hogy hanyagoltuk az Alexa szeme vörös témát, de suli után elkapott. Szerencsére nem sok időre, mert a lányokkal mentünk a boltba, ami most jól jött, hogy a másik irányban van.
Zoéval és Elivel az oldalamon baktattunk a boltba. Út közben a lányok nagyban beszélgettek, de nekem visszaterelődtek a gondolataim hétfőre. Amikor elöször lépett be a terembe. Az volt az első gondolatom, hogy hasonlít Noah Whitera.
-És milyen filmet fogunk nézni?-csapta meg a fülem Eli kérdése. Zoé egy mindenttudó mosollyal válaszolt helyettem.
-Valami olyat, amiben játszik Noah White-mondta, mire Eli úgy nézett, mintha szellemet látott volna.
-Jól vagy?-kérdeztem.
-Ja, ahha, persze, csak eszembe jutott, hogy valamit a suliban felejtettem, de nem baj, ráér hétfőn -mi csak bólogattunk.
Pont megérkeztünk a bolthoz, mikor Elinek üzenete jött, nekem pedig hívásom. Dávid volt az. Kinyomtam, majd írtam neki egy később visszahívlak üzenetet, viszont El tavábbra is pötyögött.

𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑤𝑎𝑦Where stories live. Discover now