Szeptember 5. Péntek
Eli szemszöge
Amikor azt mondta Lexi, hogy Noah Whiteos filmet fogunk nézni, nagyon meglepődtem. Lehet, hogy tudja? Tudja, hogy mi nem azok vagyunk akinek hisznek minket? Vagy csak sejti? Biztos, hogy sejti...
Írtam egy ütenetet a tesómnakEli üzenete: SOS Lexi olyan filmet akar nézni, amiben te szerepelsz.
Krisz üzenete: Nyugi, ne vondd magadra a figyelmet, tegyél úgy, mintha nem láttad volna az összes filmem forgatását😂😂
Eli üzenete: És ha rájön?
Krisz üzenete: Mint mondtam, nyugi, ha rájön, megoldjuk.
Eli üzenete: Kösz... Most amm mi van közted, és Roxi között?
Krisz üzenete: Őszintén? Nem tudom mi van velem, nekem nem tetszik, de rámmászott, és velem akar menni a gólyabálba.
Eli üzenete: Hát akkor koptasd le...
Krisz üzenete: Hiába egy platina, nem akarom megbántani.
Eli üzenete: Akkor majd én!
Krisz üzenete: Mire készülsz te lány?
Eli üzenete: Arra, hogy megvédem a lelki világát egy ribancnak, miközben eltávolítom tőled
Krisz üzenete: Lehet, hogy ezt nekem kéne nem?😂
Eli üzenete: Áhh, nem😂 viccet félretéve siess a csaj dobásával, mert van egy lány aki oda meg vissza van érted....
Krisz üzenete: Ki az?Erre már nem válaszoltam, mert Zoé éppen megkérdezte, hogy a savanyú vagy a nem savanyú gumicukrot vegyük meg.
-Mindkettőt!-vágtuk rá egyszerre Alexával.Mikor megvettünk minden fontos, és kevésbé fontos, meg egyáltalán nem fontos dolgot, mentünk Zoziékhoz, mert kitalálták, hogy ottalvós, Filmmaratont szeretnének tartani és kell neki a pizsije, meg le is pakol.
-Neked adom Marcit!-mondta Lex nevetve.
-Lehet, hogy elfogadom... mennyibe kerül?-nevettem én is.
-Ezeöccá'-felelte Zozi.
Ehhez hasonló párbeszédek hangzottak el út közben.Zoé gyorsan végzett, így mentünk tovább Lexékhez.
Míg a lányok elindultak a házba, és átmentem a ruhámért a szomszédba.-Leila, te vagy az?-kérdezte az emeletről Noah. (Itthon a rendes nevünkön hívjuk egymást)
-Igen
-Ki az? Ki az akinek bejövök?
-Kinek nem jössz be?-kérdeztem vissza nevetve.
-Van egy pár lány... például Lexa, ő még a közömbösnél is közömbösebb velem. Vagyis. Néha bunkó, néha pedig kedves velem... fura...
-El vagy te tévedve-csak ennyit mondtam, és már a piszimmel kezemben, mentem át a szomszédba.-Megvagyok!-kiáltottam fel az emeletre, de nem hinném, hogy hallották mert egy zene üvöltött az emeletről. A zaj forrása felé mentem, mert gondolom az Lexi szobája. Hát igen, én is el vagyok tévedve. Mert a zene nagyon nem Alexa szobájából szólt. Hanem a félisten bátyja szobájából. De én mit sem sejtve benyitottam. És ott feküdt az ágyon, egy szál gatyában. Én persze a paradicsombál is vörösebb lettem, majd egy "bocsi" után kiléptem a szobából. Ez enyhén szólva is kínos volt. A második szobába is benyitottam, és az már a jó szoba volt. Hányszor írtam le eddig, hogy szoba? Na mindegy, úgysem megyek fogalmazó versenyre...
-Olyan piros a fejed, mintha belefejeltél volna a sminktáblámba!-jelentette ki szórakozottan Zoé amikor meglátta a fejem.
-Ezt most vegyem bóknak?-kérdeztem kínosan nevetve.
-Vedd annak, hogy bele vagy zúgva a bátyámba. De nyugi, neki is bejössz. Még egy párszor benyitsz hozzá, és azon kapod magad, hogy már én nyitok be hozzátok-nézett rám mindenttudóan, és egyben perverzen Lexi.
-Mi? Nem! Honnan tudod?
-Tudod mi a különbség a "nem" és a "honnan tudod" között? Hogy az egyik üti a másikat.-szállt be a beszélgetésbe Zoé mosolyogva.
-De most én leszek a téma, vagy zuhanyzunk és filmezünk?-kérdeztem még mindig paradicsom fejjel.
-Ja, persze, csak szólok a bátyámnak, hogy vegye lejjebb a zenét. Vagy szeretnél te szólni?-húzogatta a szemöldökét.
-Hülye!-zártam le ezzel a témát.
-Te istenverte köcsög, vedd már lejjebb a hangerőt, vagy átmegyek!-dörömbölt át a másik szobába Alexa. Mi Zoéval csak röhögve kezdtük megbeszélni, hogy ki hol fürdik. Mivel mint kiderült 5 fürdő is van a házban-látjátok, ilyen ez a testvéri szeretet-utalt arra, hogy Bence rögtön lehalkította a zenét
-Vagy inkább terrorban tartás!-röhögött tovább Zozi.
Végül arra jutottunk, hogy Alexa a saját fürdőjében, én a szülőkében, és Zoé pedig a "központiban" fürdik. Mikor már felöltöztem és éppen mentem volna ki megcsörrent a telefonom.-Mondd-vettem fel a telefont.
-Hé húgi, kedvesebben!-szólt vissza röhögve.
-Bocs, amúgy meg én vagyok az idősebb!-mondtam már sokadjára. Igen, nálunk ez örökös vitatéma.
-Nem is-kezdett hisztizni.
-Na térj a lényegre!
-Tehát, leráztam a csajt, most már mondhatnád, hogy ki van értem oda.
-Ajj, hogy te milyen hülye vagy! Tudod mit? Nem fogom elmondani, mert neked kell, hogy rájöjj... Bocsi öcsi, de ez van, ha te is szereted, maximum akkor fogom elmondani.
-De én vagyok az idősebb, ne öcsizz!-hát te is meg tudod ragadni a lényeget..-de nemár...-kezdett leesni neki amit mondtam, de már nem nagyon érdekeltek a dolgai, hiába akartam összehozni Lexát és Noaht, az még várhat ameddig mindketten rájönnek, hogy egymásnak lettek teremtve.
Kinyomtam a telefont (ezért még kapni fogok) és visszamentem a szobába.
-Itt vagyok, mit nézünk?
VOCÊ ESTÁ LENDO
𝐶𝑎𝑠𝑡𝑎𝑤𝑎𝑦
Humor~Á𝑙𝑎𝑟𝑐𝑜𝑠 ℎí𝑟𝑒𝑠𝑠é𝑔~ -𝑆𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑙𝑒𝑘!-𝑛é𝑧𝑒𝑡𝑡 𝑙𝑒 𝑟á𝑚. -𝑁𝑒 ℎ𝑎𝑧𝑢𝑑𝑗! 𝑆𝑜𝑠𝑒𝑚 𝑠𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑡é𝑙, ℎ𝑎 𝑒𝑧𝑡 𝑡𝑒𝑡𝑡𝑒𝑑 𝑣𝑒𝑙𝑒𝑚-𝑘𝑖𝑎𝑏á𝑙𝑡𝑎𝑚 𝑠í𝑟𝑣𝑎. -𝑆𝑧𝑒𝑟𝑒𝑡𝑙𝑒𝑘!-𝑖𝑠𝑚é𝑡𝑒𝑙𝑡𝑒. -𝑁𝑒𝑚!-𝑛é𝑧𝑡𝑒𝑚...