(8)

1.2K 101 171
                                    

Medyayı ölün diye koydum. Sağ kalanlar ile devam ediyoruz~

-yaş 7-
Jeno ayaklarını suda hızlı hızlı hareket ettirip havuzun kenarındaki yetişkinlere su sıçratıyordu.

Jaemin'in annesi ve kendi annesi hafta sonu için havuz planı yaptığından iki aile toplanıp havuza gelmişlerdi.

Jeno ve Jaemin saatlerce çocuk havuzunda yüzmüş oyunlar oynamışlardı. Lakin Jeno 10 dakika kadar önce arkadaşını gözden kaybettiği için ve çokta yorulduğundan annesinin yanına oturmuştu.

"Jeno yapma tatlım." dedi annesi yumuşak bir sesle. Küçük çocuk gözüne su gelmesin diye eliyle gözlerini kapatan annesine kocaman gülümseyip ayaklarını hareket ettirmeyi kesti.

"Sıkılıyorsan Jaemin ile birlikte gidip dondurma alabilirsiniz."

Jeno omuz silkip başını onaylamaz anlamda salladı. Ne zaman Jaemin ile dondurma alsalar Jaemin kendisininkini önce bitirip Jeno'nun dondurmasını da istiyordu. Jeno isenm arkadaşının ısrarlarına dayanamayıp veriyordu.
Öyle ya da böyle Jeno dondurma yiyememiş bir şekilde eve dönüyordu.

Hem şimdi Jaemin'i kaybetmişti annesi öğrenirse ona kızar diye de korkmuyor değildi.
Sonuçta ondan ay olarak büyüktü, Jaemin'e göz kulak olması lazımdı.

"Hey! Bana bakın!"

Jeno herkes ile beraber kafasını sesin geldiği yöne çevirince yetişkin havuzunun trampleni üzerinden heyecanla onlara el sallayan Jaemin'i fark etti.

"Ne işin var senin orada?" diye seslendi Jaemin'in annesi sinirle."İn bakıyım aşağıya!"

Jaemin omuz silkip ona kızgın bir suratla bakan annesine dil çıkarınca Jeno elleri ile ağzını kapatıp kıkırdadı.

"Bu atlayışımın adı sayın seyirciler." diyr bağırdı Jaemin annesini umursamadan "Tavşan kovukta."

Jeno ilgiyle arkadaşını izlerken göz göe geldiler. "Jeno-yah videoya çek!" diyr seslendi Jaemin kocaman gülümseyerek.

Jeno da ona gülümseyip koştur koştur annesinin çantasından telefonunu almaya gitti.
Geri dönüp havuzun kenarına gelince Jaemin'e onaylayan bir el işareti yaptı.
"Hazır!"

Jaemin yüzünde kocaman pus bir gülümseme ile gözlüğünü taktı ve pozisyon aldı. Tramplenin üzerinde iki kere sıçrayıp suya atlayınca Jeno annesi dahil bir kaç yetişkinin hızla nefes aldığını fark etti.

Gereksiz yere endişeleniyorlardı Jaemin hergün bundan daha tehlikeli şeyler yapıyordu. Tabi bunu sadece Jeno biliyordu ve eğer ağzından kaçırırsa Jaemin onunla bir daha konuşmayacağını söylediğinden ağzını bile açmıyordu.

Jaemin suyla buluşunca etrafa da bir sürü su sıçrattı.

Jeno ıslanan yüzünü gülerek silip Jaemin'in içinde kaybolduğu havuza baktı.

Annesi çoktan endişe ile suya girmişti.
Lakin Jaemin annesi daha iki kulaç atmadan kafasında tavşanlı mayosu ile sudan çıkmış suratında kocaman bir sırıtışla kameraya 'v' işareti yapıyordu.

"Sence de harika değil miydi?" diye sordu Jeno annesine yüzünde hayran bir ifade ile.
Annesi kaşlarını çatarak oğluna baktı. "Bunu denemeyi aklından bile geçirme Lee Jeno!"

Ama Jeno o sırada atlayıştan bahsetmiyordu bile. O kafasında tavşanlı mayo ile çıplak poposunu sallayarak annesinden kaçan çocuktan bahsediyordu.

||When You Call My Name|| [Nomin /Jaeno]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin