Wattpad beni acayip sinirlendiriyor. BOŞ BOŞ GÜNCELLENELER YAPACAĞINA HATALARI DÜZELT!
ㄱ _ㄱYaş 11
Oldukça karlı bir gündü ve Jaemin ile Jeno bütün öğleden önceyi dışarıda kar ile oynayarak geçirmişlerdi. Şimdi ise Jaemin'in annesinin onlar için hazırlamakta olduğu sıcak çikolatalarını bekliyorlardı.
"Ahh~ pantolonum sırılsıklam olmuş."diye sızlandı Jeno bir yandan elleriyle pantolonun bacaklarına iyice yapışmasını engellemeye çalışarak.
"Annem beni öldürecek. Bu hafta benim yüzümden evde sürekli çamaşır yıkandığı için söylenip duruyordu."
Jaemin akan burnunu çekerek "Bir şey olmaz."dedi. "Sen onu çıkarıp kaloriferin üzerine as ben de sana bir eşofman bulayım."
Jeno sıkıntı ile iç çekip kafasıyla onayladı arkadaşını. O pantolonunu çıkartırken Jaemin de dolabından Jeno için uygun eşofman altı arayışına girmişti.
İkili sık sık birbirlerinin kıyafetlerini giyerlerdi. Boyları ve kiloları denk olduğundan kıyafetlerin uymaması gibi bir sıkıntı ile karşılaşmıyorlardı.
"Abim ile Jaehyun hyung kavga mı ettiler?"diye sordu Jeno pantolonunu güzelce kaloriferin üzerine asıp Jaemin'in yanına çömelmişti.
"Bilmiyorum."dedi Jaemin sakince. "Ama abim bir kaç gündür benimle uğraşmıyor. Morali bozuk olabilir."
Jeno onaylar bir ses çıkarınca Jaemin bir eşofman altını alıp ona uzattı.
"Bak, bunu annem sana almıştı."dedi hevesle. "Gerçi ben bir kaç defa giydim ama..."
Jeno kıkırdayıp ayakağa kalkıp ona uzatılan eşofman altını giydi.
Tam zamanında üzerini giymiş olmalı ki kapı sertçe tıklatıldı ve arkadan Jaehyun'un sesi duyduldu."Annem size sıcak çikolata yapmış."
Jaemin sevinerek çömeldiği yerden kalkıp odasının kapısını açtı.Jaehyun elinde iki kupa ile bekliyordu.
"Hizmetimi yapman için seni mi gönderdi?"diye sordu pis pis gülerek kupaları alırken.Jaehyun sinirle tıslarken Jaemin üzerinde marşmellovlar olan sıcak çikolata dolu kupalara baktı.
Ama ciddi bir sorun vardı ve Jaemin bu sorunun kaynağını tahmin etmekte hiçte zorlanmamıştı.
"Benim çikolatamın yarısı nerede hyung?"diye sordu Jaemin abisi eski formuna dönmüştü anlaşılan.
Jaehyun omuz silkip göbeğine vurarak "Midemde."dedi.
Jeno Jaemin'nin yavaş yavaş kararan ifadesine gergince gülümseyip sıcak çikolata dolu kupaları onun elinden alıp masaya götürdü.
Abi kardeş kavga ederken içecekleri eşit bir şekilde pay edebilirdi bu sayede.
"Git kendine hir tane yap!"diye bağırdı Jaemin "Niye benimkini içiyorsun?"
Jaehyun kocaman sırıtıp "Enayi malı tatlı oluyor."dedi ve Jaemin'in alnına bir fiske vurup koşarak odasına kaçtı."ANNE! ABİME BİR ŞEY SÖYLE!"diye hırsla çığlık attı Jaemin, suratı pancar gibi kızarmıştı.
Alt kattan annesinin usanmış sesi duyuldu.
"Jaehyun uğraşma kardeşinle!"
Jaemin somurtup kapıyı çarparak kapattı.
"Aman ne kadar çok işe yaradı!"diye tısladı sinirle. Annesi onu hiç korumuyordu ve Jaehyun şerefsizin tekiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||When You Call My Name|| [Nomin /Jaeno]
Fanfic[Tamamlandı] Onlar sadece arkadaşlardı, playboy. Her gece başka birisi ile olan ama en küçük boşlukta birbirlerine koşan. Birbirlerinin tadını bilen, dokunuşlarını isteyen, kalplerini deli gibi çarptıran arkadaşlar. "Sen bana sadece arkadaş olduğum...