-yaş 18-
Jaemin aynadan kendine bakarak siyah saçlarını karıştırdı ve kostümün yakalarını dikleştirdi. Dudaklarında vişne çürüğü yoğun bir parlatıcı vardı ve uzun vampir dişleriyle sanki az önce birisinin kanını içmiş gibi duruyordu.
"Jaemin-ah hazır mısın?"
Genç vampir odasının kapısının açılması ile havalı olduğunu düşündüğü bir dönüş yapıp ona kocaman gözlerle bakan arkadaşına göz kırptı.
Jeno'nun kelimenin tam anlamıyla nefesi kesilmişti. Jaemin'in bu seneki cadılar bayramı için vampir olacağını zaten biliyordu ama bu beklediğinden çok çok daha iyi görünüyordu.
"Bu sene en iyi kostüm ödülü benim."diyerek sırıttı Jaemin, oldukça kararlı görünüyordu.
"Gerçi sen de fena görünmüyorsun, şerif."
Jeno arkadaşının ona hitabıyla kocaman gülümseyip şapkasını gözleri önüne çekti ve ellerini pantolonunun ceplerine sokarak poz verdi. İnek derisi desenli (kumaş deri değil) yeleğinin üzerindeki şerif rozeti parıl parıl parlıyordu.
Kesinlikle çok çekici bir kovboy olmuştu.
"Her sene seninle uyumlu giyinirdik."dedi Jeno daha sonra "Bu sene fikrini değiştiren ne oldu?"
Jaemin sırıtıp vampir dişlerini ortaya çıkardı. "Birincisi."dedi ukalaca "Böyle çok havalıyım."
Jeno kıkırdayıp arkadaşına yaklaştı ve elini onun bel çukuruna koydu. Na Jaemin bu konuda kesinlikle haklıydı.
"Ikincisi."dedi Jaemin "O ödülü alırken Xiaojun'un yüzündeki kaybetmiş, zavallı ifadeyi görmek istiyorum."
Jeno onaylamaz başını salladı. Jaemin'in Xiaojun ile olan atışması ömürlerinin sonuna kadar sürecekti anlaşılan, hatta Jaemin'in öldükten sonra bile çocuğun başına musallat olacağına dair ciddi şüpheleri vardı Jeno'nun.
"Ve üçüncüsü."dedi Jaemin yüzünü tatsız bir ifadeye sokarak.
"Uyumlu giyinseydik senin atın olmak zorunda kalırdım. Bir Düldül vakasını kaldırmamam Lee Jeno."Jeno kocaman bir kahkaha attı Jaemin'i at kostümü içinde şikayetlenirken hayal etmek korkunç derecede komikti.
"Üstelik üzerime binerdin."diye ekledi Jaemin, düşüncesinden bile rahatsız olduğu belliydi.
Jeno pis pis sırıtarak "Sana binmem için illa at kostümü giymene gerek yok Jaemin-ah."diye fisıldadı.
"İstediğin yeri ve zamanı söyle yeter."
Jaemin arkadaşının arsız söylemlerine göz devirip eliyle ona gittikçe yaklaşan bedeni itekledi.
"Seninle öpüşüyor olmam seks yapmak istediğim anlamına gelmiyor."dedi ve aynaya dönerek takma vampir dişlerinin durumunu kontrol etti. Oldukça rahatsız ediciydiler ve düzgün durcakları da şüpheliydi, üstelik çok salya yapıyordu. Sürekli tükürüğünü çeken bir vampir kulağa pek de havalı gelmiyordu.
"Başkası ile olmasını mı tercih edersin yani?"diye soru Jeno bir süre Jaemin'in dişleri ile boğuşmasını izledikten sonra.
Jaemin aynadan arkadaşının yansımasına bakarak omuz silkti. "Kiminle olduğunu pek umursamıyorum açıkçası-"
"Ama ben umursuyorum."diye sözünü kesti Jeno arkadaşının. "Sonuçta ilk deneyimin özel olması lazım değil mi? Pişman olmamak için."
Jaemin konunun ciddileşmeye başladığını fark edince oldukça ifadesiz bir yüzle Jeno'ya döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
||When You Call My Name|| [Nomin /Jaeno]
Hayran Kurgu[Tamamlandı] Onlar sadece arkadaşlardı, playboy. Her gece başka birisi ile olan ama en küçük boşlukta birbirlerine koşan. Birbirlerinin tadını bilen, dokunuşlarını isteyen, kalplerini deli gibi çarptıran arkadaşlar. "Sen bana sadece arkadaş olduğum...