Devenise rigidă în brațele lui; nu-l mai mângâia, îl trăgea de păr. Gabriel o prinse de mână.
- Ah, am uitat ceva. Ai vrea să stau locului, nu-i așa?
- Nu-mi arde de glumele tale, nevastă.
Johanna nu glumea, dar se gândi c-ar fi mai bine să nu-i spună, căci voia să-l supere. Voia ca el să rămână în continuare bine dispus pentru a o lasă să facă ce-și pusese în gând.
- Sunt mai multe feluri de a curăța peștele, zise ea.
Gabriel nu înțelegea ce-i venise și nici nu credea că ea însăși înțelegea. Așa că nu-i ceru să-i explice.
- Credeam că, în timp, ne vom obișnui unui cu celălalt, spuse el.
- Parcă ai vorbi de clanurile MacBain și Maclaurin. Tu te-ai obișnuit cu mine?
- Hm, durează mai mult decât credeam.
Voia s-o enerveze și Johanna încercă să nu-i arate cât de mult o deranjau vorbele lui. Totuși, ochii o trădau. Erau acum de un albastru aprins. Da, era enervată.
- N-am deloc experiență în căsătorie, îi aminti el.
- Eu am.
Gabriel clătină din cap.
- Nu, n-ai fost măritată, ai fost o sclavă. E cu totul altceva.
Nu-l putea contrazice, fusese într-adevăr o sclavă. Dar toate astea se sfârșiseră acum.
- Și ce-are a face prima mea căsătoriei cu subiectul nostru?
- De fapt, care e subiectul nostru?
- Alex. Tocmai îți spusesem că sunt mai multe feluri de a curăța peștele, n-ai înțeles?
- Cum Doamne iartă-mă vrei să înțeleg? Noi nu curățăm peștele aici.
Johanna se gândi că o făcea intenționat pentru a părea greu de cap. Sau poate că nu-i plăceau vorbele de duh.
- Voiam să spun că întotdeauna există mai multe căi de a-ți atinge scopul. Nu va trebui să folosești forța pentru a-i face pe soldații Maclaurin să se poarte cum trebuie. Voi folosi alte metode.
Îl vedea că în sfârșit acorda puțină atenție spuselor ei și se gândi să profite.
- Mi-ai spus să am încredere în tine, de fapt mi-ai poruncit-o. Acum vreau să-ți spun și eu același lucru. Ai încredere în mine că pot să am grijă de Alex. Adu-l acasă, te rog.
N-o putea refuza.
- Foarte bine. O să-l aduc mâine, dar va rămâne doar câteva zile. Dacă totul merge bine, va sta în continuare. Dacă nu...
- Va fi bine.
- Nu vreau să fie în primejdie.
- Nu, desigur.
Johanna încercă să se ridice, dar el o opri.
- Johanna?
- Da?
- Ai încredere în mine?
Johanna privi îndelung in ochii lui. Gabriel crezu că se gândește ce răspuns să-i dea și asta îl enervă. Erau căsătoriți de mai bine de trei luni și avusese destul timp să învețe să aibă încredere în el.
CITEȘTI
Lady Johanna
Historical FictionPovestea unei frumoase englezoaică presupusă văduvă acceptă să se căsătorească cu Laird-ul unui clan scoțian doar ca să fie cât mai departe de Londra, rege și de așa ziși prietenii ai fostului ei soț care acum o consideră o pradă ușoară. Dar fratele...