Ameliyathaneden çıktığımda ne düşüneceğimi bilemiyordum. Başımda takılı olan, Damla'nın hediye ettiği boneyi tek harekette kafamdan çıkardım.
"Nasıl? Damla iyi mi?" diye soran Ediz ile hiçbir şey demeden ona baktım. Ne diyebilirdim ki?
"Derin, bir terslik mi oldu?" diye soran Kağan ile hızla ona sarıldım ve ağlamaya başladım.
Kağan kollarını belime sararken "Ne oldu Derin?" diye sordu.
"Ben başaramadım. İlk kez bir hastayı o ameliyathaneden uyandırıp, çıkartamadım." dedim ve daha da ağlamaya başladım.
"Nasıl? O, o öldü mü?" diye soran Ediz ile "Komaya girdi ama bu ölmesinden bile daha beter." dedim.
Ediz sevinmek ve üzülmek arasındaki o ince çizgide tek ayak üstünde zıplayarak gidiyordu. Kağan ise benden ayrıldı ve yanağımdan süzülen bir yaşı eliyle sildi.
"Eminim ki elinden gelen her şeyi yapmışsındır." diyen Dedektif Kağan ile "Umarım." dedim.
Gözlerimden tekrar yaş akmaya başlayınca Dedektif Kağan "Gel buraya sulu göz." dedi ve beni kendisine çekip sarıldı.
Dedektif Kağan'ın kollarının arasında olmak bana güven verirken "Benim yüzümden mi vuruldu?" diye sordum.
"Bunu söylemek için çok erken." diyen Dedektif Kağan ile "Damla melek gibi bir kızdı. Asla bir düşmanı olmazdı." dedim.
"Ne yani sen kötü müsün? Senin neden düşmanın olsun ki?" diye soran Dedektif Kağan ile ondan ayrılıp kaşlarımı çattım.
"Ne diyorsun sen Dedektif? Bu dediğimden böyle bir anlam çıkarmanız çok saçma!" dedim.
"O zaman neden Damla'nın vurulmasını kendine bağlıyorsun?" diye soran Dedektif Kağan ile ne cevap vereceğimi bilemedim.
"Onu görebilir miyim?" diye soran Ediz ile "Üzgünüm, buna izin vermiyoruz." dedim.
"Lütfen. Onu görmek istiyorum." diyen Ediz ile bize doğru gelen Adil Hoca'yı gördüm.
"Bekle biraz. Ayarlamaya çalışacağım." dedim ve yanımıza gelen Adil Hoca'ya döndüm.
"Derin, Damla nasıl? Ameliyat nasıl geçti?" diye soran Adil Hoca ile "Hocam kurşunu çıkardık ama ameliyat esnasında hastayı stabil tutmak çok zordu ve en sonunda komaya girdi." dedim.
"Anladım. Sen nasılsın? Başına gelenleri duydum." dedi Adil Hoca üzgünce.
"İyi olmaya çalışıyorum hocam. Birde sizden bir isteğim olacaktı." dedim.
"Tabi, isteyebilirsin." diyen Adil Hoca ile Dedektif Ediz'i göstererek "Damla'nın yanına girebilir mi?" diye sordum.
"Komadaki bir insanın yanına mı?" diye soran Adil Hoca ile "Hocam, lütfen." dedim.
"Beş dakikadan fazla kalırsa başın derde girer." diyen Adi Hoca ile "Çok sağ olun hocam." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dedektif'in Doktor'u
ChickLitBir soruşturma yürüten dedektif bir dava da kurban olma olasılığı olan bir doktoru korumak isterken aşık olursa ne olur? Doktor artık Dedektif'in Doktor'u'dur.