Elektrik

3.5K 169 26
                                    

Deren'in ıslığı ile Yaman odaya girdi. Bana bakmıyordu ya da bakamıyordu. Bilmiyorum.

Gözlerimden akmaya başlayan yaşlar ile "Yaman hala geç değil. Ne olur beni buradan kurtar." dedim.

"Sana bugün seni kurtarabilmem için bir fırsat vermiştim. Kağan'ı değil de beni seçseydin belki burada olmayacaktın." diyen Yaman ile inada bindim.

"Gebertin lan beni! Öldürün! Zaten hayatım çok iğrençleşti! Güvendiklerimiz arkamızdan vuruyor, sevdiğimizin kalbinde bir başkası var, arkadaşım ve sevdiğim insan benim yüzümden yaralandı -ikisini de ben ameliyat ettim-, ailem öldürüldü, şuan burada bağlıyım. Öldürün de kurtulayım be!" diye bağırdım.

Yaman bana şaşkınlıkla bakarken Deren Yaman'ın elinde daha önce görmediğim uyuşturucu paketini aldı.

"Deren sen uyuşturucu mu kullanıyorsun? Bunun verdiği kafa ile mi ailemizi öldürüp yedin?" diye sordum.

"Yemek mi? O kadar da değil! Kavurduktan sonra sokak köpeklerine verdim." diyen Deren ile "İğrençsin!" dedim.

Deren beni umursamadan Yaman'dan aldığı uyuşturucu paketinin içindekini tek seferde yuttu.

"Yaman senin doktorluk yeminine ne oldu peki? Bu yaptığının mantıklı bir açıklaması yok!" diye bağırdım.

Yaman hiçbir cevap vermeden odadan çıkınca "Bu yüce mesleklerin ismi sizin yüzünüzden lekeleniyor! İkiniz de aşağılık insanlarsınız!" diye bağırdım.

Deren'in bana sert bir tokat atması ile yüzüm sağ tarafa düştü. Acımıştı. Ama kalbim mi yoksa yanağım mı bilmiyorum.

Deren cebinden bir çakı çıkardı ve boynuma dayadı. Kafamı korkuyla geriye yasladım. 

"Seni bu kadar çabuk öldürmeyeceğim! Acı çekeceksin Derin! Seni öldürmem için yalvaracaksın!" diye bağırdı Deren.

Bıçağı boynumdan çekti ve kalın bir kumaşı ağzıma tıktı. "Sevgili ablacığımın inci gibi dişlerine zarar gelmeyiz." diyen Deren ile anlamayarak ona baktım. 

Elindeki şok cihazını görmem ile yutkundum. Deren sırıtarak şok cihazını boynuma batırınca ağzımdaki kumaşı sıkarak titredim.

Vücudum elektirksel kas uyarımı veriyordu ama karşı koyamıyordum. Ellerim de ayaklarım da bağlıydı.

Deren bir kez daha şok cihazını boynuma batırınca çığlık atmak istiyordum ama ağzım kapalıydı.

 Artık dayanamıyorum. Benim yıllardır tanıdığım kardeşim bu olamazdı. Kardeşim bir canavara dönüşmüştü.

Dedektif'in Doktor'uHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin