Uyandı

3.7K 191 37
                                    

Doktor Yaman'ın verdiği reçeteyi çantama tıktıktan sonra alçımın izin verdiği şekilde odasından çıktım.

Damla ve Ediz beni kapının önünde heyecanla bekliyorlardı. Bunlar benim ayağımı ve omurgamı sakatladığım için sırıtıyor olamaz değil mi?

Merakla "Ne gülüyorsunuz siz?" diye sordum.

"Sana harika bir haberimiz var." diyen Damla ile merakla kaşlarımı kaldırdım. Şu birkaç gündür iyi haber almamıştım.

"Kağan uyandı." diyen Ediz ile şaşkınlıkla sağ elimle ağzımı kapattım. Mutluluktan ağlıyordum.

O sırada Doktor Yaman odasından çıktı ve "Derin ne oldu? Niye ağlıyorsun? Bir şey mi oldu?" diye sordu.

Gözyaşlarımın arasından "Biriniz beni Kağan'ın yanına götürsün." dedim.

"Bugün ameliyatına girdiğin hasta mı o?" diye soran Doktor Yaman ile "Evet, o" dedim.

"Ben sana yardım edeyim." dedi Doktor Yaman ve bir anda beni kucağına aldı. Şaşkınlıktan gözlerim kocaman olurken "Ne yapıyorsun?" dedim.

"Hastanın yanına varabilmen için en hızlı çözüm yolunu uyguluyorum." dedi Doktor Yaman ve yürümeye başladı.

Doktor Yaman'ın kucağında huzursuz olmuştum. Oysa Kağan beni taşıdığında ne kadar şikayet etsem de hoşuma gitmişti.

Doktor Yaman beni Kağan'ın odasının önünde yere bırakınca ona teşekkür etmeyi bile unutup Kağan'ın odasına daldım.

Kağan hasta yatağında doğrulmuş, oturuyordu. Bir hemşire ise ona yardım etmeye çalışıyordu.

Alçının izin verdiği kadar hızlı Kağan'ın yanına gittim ve ona sarıldım. Gözyaşlarımı onun yanında tutmak için çabaladım.

Çünkü Kağan öyle bir güven veriyordu ki. Onun yanında içimden geçen her şeyi yapabilme iznim varmış gibi hissediyordum.

Kağan da kollarını sırtıma sarmıştı ki acıyla yüzümü buruşturdum. Omurgam çok acıyordu.

"Yanlış bir şey mi yaptım? Neden yüzünü buruşturdun?" diye soran Kağan ile tam cevap verecekken hemşire "Nöbet geçirirken vurup düşürdüğünü söyledim doktor Derin Hanım'dı." dedi.

Ben sinirle hemşireye bakınca hemşire hızla odadan çıktı.

"Ayağın da mı benim yüzümden oldu?" diye soran Kağan ile "İş kazası. Bizim meslekte sizin kadar olmasa da tehlikeli." dedim.

"Çok özür dilerim." diyerek bana sarılan Kağan ile kokusu burnuma gelirken "Önemli değil." dedim.

Dedektif'in Doktor'uHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin