T/I- Kocham cię Yoongi.
Suga- Ja Ciebie też mała.- pocałował mnie w policzek.
T/I- Mam ochotę coś zrobić- powiedziałam i zaczęłam ruszać biodrami.
Suga- Naprawdę...dziś? Ahh
T/I- Nie chcesz?- szepnęłam mu do ucha.
Suga- Chce chce- chłopak przewrócił mnie na plecy i zaczął mnie całować. - dzisiaj ci nie odpuszczę...- powiedział i zaczął wkładać swoje ręce pod moją bluzkę.
Kiedy miałam już pomóc chłopakowi ściągnąć moją bluzkę, poczułam okropny ból brzucha. Od razu wiedziałam jaka jest tego przyczyna.
T/I- Suga poczekaj- wygramoliłam się spod ciała chłopaka i szybko pobiegłam do toalety. Gdy już w niej byłam, szybko zdjęłam spodnie.- kurwa!!!!- krzyknęłam, widząc dużą czerwoną plamę na swoich spodniach.
Suga- Co się stało?!- chłopak wszedł do toalety.- o kurwa!! Ty krwawisz!!!? Mam iść po Namjoona!!?
T/I- Nie nigdzie nie idź. Ehh...dlaczego teraz...
Suga- Ale...co to za krew?
T/I- Tylko mi nie mów, że nigdy okresu nie widziałeś...
Suga- No wiesz...raczej nigdy nie miałem styczności z kobietą, więc tak. Nie widziałem nigdy okresu.
T/I- Ja pierdziele...dobra słuchaj. Zakładając, że to dom demonów, nie ma tu podpasek. Więc czy mógłbyś pójść do sklepu i je kupić?- zapytałam uroczo się uśmiechając.
Suga- Ehhh...no ok. Ale jak to coś wygląda?
T/I- Podaj mi telefon.
Suga zrobił co kazałam, po czym pokazałam mu zdjęcie podpasek.
Suga- No dobra...to ty tu czekaj, a ja będę za 10 minut.
T/I- Ok...pośpiesz się.
Czekałam na chłopaka na pewno dłużej niż 10 minut. Byłam już tak wkurwiona, że miałam ochotę rozwalić wszystko.
W pewnym momencie, usłyszałam jak ktoś wchodzi do pokoju. Pomyślałam że to Yoongi, więc wstałam z zamiarem uderzenia go za spóźnienie. Jednak kiedy chłopak wszedł do łazienki, nie wiedziałam czy się śmiać, czy płakać.
T/I- Serio...- zaczęłam się śmiać z chłopaka który stał i trzymał w rękach 20 różnych opakowań podpasek.
Suga- No co.. nie było tych co mi pokazywałaś...
T/I- To mogłeś wziąć jedną paczkę- uśmiechnęłam się szeroko.
Suga- Oj nie marudź. Będziesz miała na zapas.
T/I- No okay- zaśmiałam się- Dziękuje suga. A teraz wyjdź.
Suga- Co? Dlaczego?
T/I- Bo....muszę ubrać podpaskę?
Suga- A...no tak. Już idę- chłopak wyszedł z łazienki.
Gdy skończyłam, postanowiłam iść zmienić spodnie, bo te poprzednie mają na dupie czerwony ślad. Kiedy wyszłam z łazienki zostałam złapana i rzucona na łóżko.
T/I- Co ty robisz?!
Suga- Chce dokończyć to, co zaczęliśmy- zaczął całować mnie po szyi.
T/I- Ehh...skarbie. przykro mi, ale nie możemy.
Suga- Dlaczego!?
T/I- Bo mam okres i to będzie nieprzyjemne...
Suga- Ah...popsułaś mi dzień.
T/I- Przepraszam...a teraz chodź zjeść coś słodkiego- złapałam go za rękę i wyprowadziłam z pokoju.
___________
Rozdział zwany "operacja okres" xdd
❤💖💖💖💖❤
CZYTASZ
C14 ~<Min Yoongi>
Romance《W TRAKCIE KOREAKTY》 - Wierzysz w demony....? - Nie...one nie istnieją..... W opowiadaniu mogą pojawić się: - sceny 18+ - sceny brutalne. - przekleństwa. ♡premiera pierwszego rozdziału- 10.05.2020r