Skuliłam się na samym środku pokoju i zacisnęłam zęby, żeby nie krzyczeć.
W pewnym momencie, poczułam jak ktoś mnie podnosi.
Suga- Co się dzieje?- powiedział mi do ucha i zaczął się kierować do swojego pokoju.
T/I- N-nie wiem...boli....-moje oczy stały się mokre, A ręce zacisnęły się na koszuli chłopaka.
Suga- Gdzie?- położył mnie na łóżku.
T/I- T-tu....- położyłam rękę na swojej piersi.
Suga- Poczekaj chwilę- chłopak wybiegł z pokoju, a po chwili wrócił z Namjoonem.
Suga- Co jej jest?
Namjoon- Nie wiem. Jeszcze nigdy Nie miałem z tym styczności.
Suga- Kurwa to się skup.
Namjoon zaczął jeździć ręką po brzuchu dziewczyny.
Namjoon- Naprawdę...Nie wiem co jej jest.
Suga- Może podaj jej jakieś leki, czy coś.
Namjoon- Nie mogę Suga. Nie mogę podać jej leków, nie wiedząc jaką jest przyczyna. Moim zdaniem powinna się przespać. Bądź tu z nią. - wyszedł z pokoju.
Suga- Skarbie...wszystko będzie dobrze- Yoongi położył się obok mnie, przyciągając do swojego torsu.
Leżałam chwilę zaciągając się jego zapachem, gdy nagle ból zaczął znikać.
Suga- Jak się czujesz?
T/I- Już mi lepiej....
Suga- To dobrze...idź spać...- pocałował mnie w czoło, po czym odleciałam.
Obudziłam się, czując na sobie promyki słoneczne. Pomału otworzyłam oczy i zobaczyłam, że Yoongiego nie ma obok mnie. Wstałam zaspana I poszłam do łazienki ubrać coś luźnego. Gdy byłam już w łazience i stałam przy lustrze, zobaczyłam coś dziwnego na moim obojczyku.
Wystraszona, szybko ubrałam jakąś długą bluzę sugi i zbiegłam na dół do chłopaków.
Jin- Coś stało?
Namjoon- Coś ty taka zmachana?
T/I- J-ja...
Suga- Co się stało?- podszedł do mnie.
T/I- C-co to jest???- odsłoniłam bluzę, pokazując swój obojczyk.
Jimin- O kurwa...
___________
Właśnie miałam sprawdzian z biologii😓😓😓😓😓😓😭😭😭😭😭❤❤❤❤❤
CZYTASZ
C14 ~<Min Yoongi>
Любовные романы《W TRAKCIE KOREAKTY》 - Wierzysz w demony....? - Nie...one nie istnieją..... W opowiadaniu mogą pojawić się: - sceny 18+ - sceny brutalne. - przekleństwa. ♡premiera pierwszego rozdziału- 10.05.2020r