~1.Bölüm~

1.7K 57 19
                                    







Bu kez çok daha karanlık bir hikayeye hoş geldiniz!

Bu bölüm de bir bakalım istedim, sizin fikirleriniz nasıl olacak. Bu hikayede olayları Zeynep'in ağzından da anlatacağım. Bol karakterli bir hikaye olacak. Karakterlerin önemli özellikleri olacak ki isimlerinden dahi bunu göreceksiniz. Kolay olmayacak gibi :)

Benim isteğim birlikte güzel zaman geçirmek, sizin yorumlarınızı okumak. Oy kullanıp desteklerseniz de çok sevinirim. Böylece ben de yükselişi görebilirim. Böylece listelerde hikayemiz daha çabuk yer bulur.

Böyle bir Kerem'e hazır mıyız bakalım? Böyle bir Zeynep'e?
Ya da böyle geçmişlere?

Katılmak isteyen olursa her daim buradayım, bu bölümü bırakıp bir bakacağım. Bir bakalım, siz neler diyeceksiniz.

O zaman herkes şans vermeye karar verdiyse aşağıya doğru inelim birlikte, olur mu? Yorumlarda bir araya gelelim. Umarım çok beğenirsiniz, benimle olursunuz. Şimdiden teşekkür ediyorum, sizleri seviyorum iyi okumalar!

🌸❤️







Kadın, göğsünün üzerinde hissettiği hafif baskı ile damarlarından varlığına akan yüksekliği hissederken elini metal kapı koluna götürüp çevirerek aceleci bir tavır ile aşmıştı. Geniş ve uzun tavandan sırasıyla yerleşik gömülü beyaz ışıklar altında içeriye girerken kapının hafifçe kapanma sesini duymuş ve bu esnada kendisine en yakın olan lavabonun önünde durarak hemen karşısında bulunan aynadan yansımasına göz atmıştı. Cildinin rengi solup hafifçe sarıya kaçmaya başlamıştı. Beyaz renk mermere yasladığı elini yavaşça yüzüne doğru yaklaştırıp tersi ile boynuna istem dışı dokundurup yavaşça aşağıya kaydırmış ve yeniden mermere yaslamıştı. Açık kahve gözleri teninden yorgunluğunu belli eden gözaltılarına indiğinde yüz kaslarının dahi yorgun göründüğünü görebiliyordu.

Bedeninde taşan yorgunluğa karşı bunu yüzünden de okurken bakışlarını kendi yansımasından uzaklaştırıp ellerini otomatik musluğun altına uzatmıştı. Tenine değen ılık su derin bir nefes almasını sağlarken ardından ellerini yavaşça çekmiş ve iki taraftan da ıslak avuç içlerini boynuna yaslamıştı. Tenine değen soğuklukla yutkunurken iki üç saniye gözlerini kapatmış ve yeniden yansımasına karşı açmıştı. Hissettiği serinlik ona iyi gelirken birkaç damla usulca teninden kayıp göğüslerine doğru ilerlemişti. Ardından ellerinin tersini çevirip boynuna bastırırken kısa sürenin ardından yeniden musluğun önüne uzatmış ve suyu yeniden hissetmenin rahatlamasıyla peçete alıp ellerini silmişti.

Yeniden yansımasına döndüğünde dudaklarından bir nefes üfleyip henüz yeni açtığı saçlarını omuzlarından geriye atmış ve ona yeniden yer sağlamıştı. Üzerindeki beyaz önlüğü  henüz çıkarmadığını içine giymiş olduğu beyaz, ince kumaşlı gömleğin yakalarını hafifçe düzeltmişti. Açık olan yakasını da düzeltip ardından alına giymiş olduğu koyu lacivert renk dar  pantolonun içine soktuğu yer ile de oynayıp kendisine son bir bakış attıktan sonra tuvaletten çıkmıştı. Bulunduğu katın içersinde biraz ilerleyip sağa dönerek yeniden düz ilerlemiş ve yeniden sağa dönmüştü. Geniş koridorda ilerlerken tam olarak karşı taraftan gördüğü hareketlilik ile kaşları ufak milimler ile çatılmıştı.

Kendisine doğru oldukça hızlı adımlar ile gelen genç, orta boylu hafif toplu çocuk yüzündeki endişeli ve aynı zamanda rahatlamış ifadesi ile hemen önünde durmuştu. Genç çocuğun önünde nefes nefese durması ile kaşlarının çatılma derecesi artarken merak ve endişeyle sormuştu.

BAŞLANGIÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin