Merhabalar, nasılsınız?Sizlere 6.000 kelimeye yakın bir bölüm getirdim. Gerçekten inanamıyorum...
Kendimi oldukça zor durdurdum, bölümün devamı diğer bölüme gelecek artık. Çünkü gerçekten bir sonu gelmeyecek gibiydi :)Bu durumda sizden ricam oy hakkını ve yorumlarınızı kullanmanız. Okuma oranları giderek yükseliyor lütfen düşüncelerinizi belirtin.
Çok teşekkür ediyorum ve sizi bölüme alıyorum. Hepinize iyi okumalar, seviliyorsunuz!
❤️🌸
"Verda ya, gitseydik ya bizim Necati abiye. Ne güzel köfte yerdik."
Verda gözlerini büyütüp üzerini düzelttiği aynaya bakmayı kesip odasından seslenen kadına doğru yöneldi ve onu da aynasının önüne bulduğunda ellerini iki yana açtı.
"Ay, Zeynep yeter! Gerçekten yeter! Bir süre Necati abiyi falan görmek istemiyorum. Necati abi dışında da yemek yemeye gidebiliriz, biliyorsun. Gitmeyince adam sana küsmüyor yani, için rahat olsun."
Zeynep üzerine giydiği siyah kısa, beline güzelce yerleşen ama kalçalarıyla birlikte bollaşan eteğin yandan fermuarını çekerken arkasına bir bakış atıp gözlerini devirdi. Yatağın üzerine duran siyah ince bodyi alıp üzerine geçirirken konuşmaya başladı.
"Nasıl bir yere gideceğiz merak ediyorum doğrusu."
Omuzunu kapıya yaslamış olan Verda kendisine güvenerek gülümsediğinde işaret parmağını ona doğru uzattı.
"Bana güven kıvırcığım. Hazır mısın?"
Zeynep ince bodyi eteğinin altına yerleştirirken kendisine aynadan son bir bakış attı. İyi görünüyordu. Saçları zaten iyi olduğundan dokunmamıştı. Gözlerinde hafif kahve bir far ve maskara vardı. Dudaklarında ise doğal tonlarda bir ruj. Masasına yönelim büyük olmayan halka küpelerini hızlıca taktığında başını salladı.
"Hazırım hazırım. Nasıl? Oldu, değil mi?"
Verda üzerinde gözlerini hayranlıkla gezdirdiğinde gözlerini kapatarak başını salladı ve yeniden açarak yanıtladı.
"Harika görünüyorsun. Ben? Abarttığımı söyleme çünkü dediğim gibi gideceğimiz yer buna gayet de uygun."
Zeynep kendi sorusunu kendisi cevaplamış arkadaşına gülümserken gözlerini güzel yüzünden güzel bedenine indirdi. Kendisi daha çok siyah ağırlıklı giyinse de Verda kırmızının üzerinde siyah kareler olan ekoseli kısa bir etek, üzerine ise içerisindeki oldukları aya zıt olarak bedenine oturup güzel göğüslerini daha da iyi gösteren siyah bir crop giyinmişti. Ancak etek yüksek belli olduğu için beli açıkta kalmıyordu. Açık kalan gerdanına ise zarif bir kolye takmıştı. Turuncu saçlarını düzleşirmiş ve yandan ayırmıştı. Yüzünde ise kendisi gibi doğal tonlarda ve hatta kendisinden de az bir makyaj vardı. Her zamanki gibi çok çekici bir kadın dürüyordu karşısında.
"Fıstık gibisin!"
Verda tek omuzunu mutlulukla kaldırıp indirirken eliyle işaret yaptı.
"Hadi çıkalım o zaman. Geceleri sallayalım biraz."
Zeynep o kapı eşliğinden çıktığında gülerken çantasını aldı.
"Geceler de sallanmak için bizi bekliyordu."
Odasından çıktığında Verda'nın kabanını giyinirken kendisine attığı bakışa yeniden güldü.
"Henüz yirmi yedi yaşındasın ne bu otuz yaş sendromuna gelmiş gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAŞLANGIÇ
FanfictionVicdanı ile aklı arasında, karşısındaki beyaz kapı arkasındaki yansımayı bizzat önüne taşırken içeriye az önce kapının arkasından dahi görebildiği öfkeyle sarmalanmış beden girmişti. Alev alev yanna yeşil gözlerinin arkasında adeta sinirin beden hal...