Arkadaşlar Geliyor

303 92 423
                                    

Geç kız aklındaki cevapsız sorularla birlikte, her ne kadar artık girmeye korksa da yine de evin içine girdi. Ne olursa olsun polisi aramalıydı. Bu işler onu aşıyordu ama öncesinde yapması gereken önemli bir şey vardı.

Telefonu eline aldı ve Sally teyzesini aradı. Sally, annesinin üvey kardeşiydi. Ailesi annesini evlatlık olarak almıştı ve annesiyle hiç anlaşamazlardı. Annesi kaybolduktan sonra herhangi bir şey olmasına karşın vasisi olmasını ve yanında kalmasını daha doğrusu öyle görünmesini istemişti çünkü o kadın birlikte yaşanılacak biri asla değildir. Sally teklifi bin bir minnetle kabul etmişti ama tabii ki bunu karşılıksız yapmamıştı ki kızda zaten ondan iyilik falan istemiyordu. Onunla bir anlaşma yapmıştı. Kız her hafta ona düzenli olarak bir miktar para yolluyordu o da onunla kalıyormuş gibi davranıyordu.

Polisi aramadan önce onu aramalı ve oraya çağırmalıydı çünkü yasal olarak şu an onunla o evde yaşıyor gözüküyordu.

Telefon uzun uzun çaldı ama kimse açmadı. Tekrar aradı ama ısrarla açmıyordu ama Sarah ısrarla aramaya devam etti ve sonunda telefonu açtı.

" Ne var?" dedi huysuz bir şekilde.

" Selam Sally teyze," dedi konuya nasıl başlayacağını bile bilmeyerek.

" Ne istiyorsun?" Dedi aynı huysuz ses.

Kız en azından selam verebilirdi diye geçirdi içinden ama bu düşüncesine kendi bile kızdı. O Sally 'di sonuçta. O insanı çıldırtacak kadar gıcık ve dünya yansa elinde içkiyle kutlayacak biriydi ama yinede onunla böyle konuşmasına sinirlenmişti. Önce onunla tartışmak istedi ama bunun pek akıllıca olmayacağını düşünerek vazgeçti. Sakin bir tonda konuşmaya çabalayarak,

" Hemen buraya gelmen gerekiyor." Sarah'ın sesi yaşadıklarının endişesini açıkça yansıtıyordu.

" Gelemem!" dedi sinirli bir sesle.

Sally, Sarah'ın bir şeyi olduğunu anlamıştı. Normalde çok zor bir durumda kalmasa Sarah'ın onu asla aramayacağını biliyordu ama bu onu ilgilendirmiyordu. Sally'nin, kıza merhamet göstermek içinden gelmiyordu. Ne ona ne de üvey kız kardeşine acımak bu dünyada Sally'nin yapacağı son şeydi.

" Ne demek gelemem!?" Sarah başta sinirli çıkan sesinin tonunu düşürüp daha makul olmaya karar vererek, Sally'e elinden geldiğince açıklamaya çalıştı. "Bak burada bir şeyler oluyor. Bi-biri bana saldırdı ve senin hemen buraya gelmen gerekiyor. Polisi aramalıyım."

" Sarah başının çaresine bak. Sana gelemem diyorum işlerim var. " Sally aynı lakayt tavrını sürdürmeye devam ederken, Sarah içinde kabaran öfkeyi bastırıyordu.

" Senin işin bu Sally. Bunun için para alıyorsun hemen buraya gelmelisin. Sana ihtiyacım var diyorum."

Sarah, sakinliğini korumaya devam etti. Sally bu dünyada tartışılarak bir noktaya varılacak biri değildi. Onda bir merhamet olmadığını da bilen Sarah, Sally'nin bu dünyada tek sevdiği şey olan para üzerinden gitmesi gerektiğini biliyordu.

" Dur şöyle söyleyeyim o zaman senden daha önemli işlerim var."

Sally hala aynıydı. Sarah'ın üstü kapalı yaptığı görevinin ne olduğu konusundaki ikazı görmezden geliyordu.

" Dur bende işini tahmin edeyim o zaman içip içip hangi çöplükte uyanayım diye düşünüyorsun değil mi?"

Sarah, kadının ağzını yaya yaya yaptığı konuşmadan aslında sabahın bu saatinde bile sarhoş olduğunu anlamıştı. İçinde taşmak için isyan eden öfkeyi daha fazla tutamayacağını hissediyordu. Yaşadığı stres yetmiyormuş gibi bir de böyle bir insanla muhattap olup, ona dert anlatıyordu.

Tuhaf Hayatımdaki Küçük SırlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin