✨Three✨

685 67 3
                                    

💜MY SEXY TEACHER💜

💜 TAEHYUNG FF💜

EPISODE THREE
_______________

Lunch break a hun a, Hyemi nen chuan canteen lam kan pan a, inline chhung a rei thei si, class 10 ho lah hi an chhuh chak thei bawk si, ka hne lutuk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Lunch break a hun a, Hyemi nen chuan canteen lam kan pan a, inline chhung a rei thei si, class 10 ho lah hi an chhuh chak thei bawk si, ka hne lutuk...

"Hey..sarah ngati nge i inline na i theihngilh a mi, i dinna ah hian rawn ding ta che" ka unaupa micheal chuan a rawn ti a, ka inline na a ni tawp silova, a unaunu hi chu min duhsak ve a ni..

Ka nau zarah ka eitur pawh ka lei thei thuai a, lunch break a zo a, a ngai te bawkin keini class chu kan bengchheng leh hle..

A ri theih zawng zawng hi kan ti ri vek emaw tih hial tur a ni, tawng lah kan inchhuh nawk nawk hlawm a

"Hey...in lo hre ve em, class 10 a mi tuaiin Jungkook a star kha" Jimin in a rawn tih chuan kan ehh hlawm duai a, Jungkook zak lutuk chu a hmai a sen vekin ka hria..

A star tu chu ka hre mai, class 10 sec A a mi..Korean leh foreign thlahpawlh a nia, en thuak chuan mipa pangai a ang lutuk, a hmeltha reuh bawk sia, a hrelo chuan an star chawk lehnghal, mahse kum chanve hnuah a gay tih kan hre chiah..mak tih lo kha chu an awm lo..

"Jungkook, i va inzep thei" ka tih chuan min melhrum nasa lutuk

"Inneih ula, tunge rai zawk ang le" Jimin in a tih chuan kan nui nasa, Jungkook erawh a nui a za tehchiam lo a niang

"In la hre ve khawp ang aw" Jungkook in a tih chuan a ai nasa in kan nuih a za.. Jungkook inla pa lutuk tan phei chuan a anpui ngaihzawn chu a har ve khawp ang le..

Keizawng hetianga nui hman ka ni lo, sir dream ka ngai, min ngai tawh ngawt ang, class ah te hian min enduh bik in ka hria, a mak pawh a ti mai thei a ni, engtin nge hetiang hmelchhe deuh deuh ho zingah hian a awm peih le a ti ni hrim hrim ang..

Engtikah emaw chuan chhungkua kan la din dun awm si a, awi sir hi a zei ngawtin ka ring, ka va phur tawh tak, kan inneih hunah chuan ka chhelo leh zual dawn a nih hi, ka nghakhlel e' nui vur vur chungin Hyemi chu ka tham nawk nawk a, ka zat deuh hi chuan Hyemi hian a tuar nasa..ka sih hrep loh le, ka kek bu lawp zel, a thinrim thei emem lehnghal..

"Hyemi tunah eng subject nge kan neih dawn"

"English" awi karei..ka hlim hman tehreng nen ka down vek, miss heleni subject hi chu ka ning ngawih²..kan miss zingah chuan a inla chhelo ber a, bakah miss dang ngaihtuah chuan a hmeltha ve deuh ber, mahse a in la ham strik leh lutuk a, a mitmeng a lian si, min melh kiau kiau thei..

Reilo te hnuah miss chu a rawn lut a, a class ah hi chuan tumah kan bengchheng ngam lo, mi hrem dan a thiam in, a zahthlak thei lutuk a, kan fel thei lutuk, kei ngei pawh mut chhuak viau e ti lovin ka thu pangai ve thei lutuk..

A explain mawlh mawlh a, a aw lah hi a hmel en aiin a nem phian a, thawnthu sawi se, a sawithiam viau ka ring, min awi mu mai dawnin ka hria

Ka that lohna a rwn chhuak a, ka insum thei tawh lo, ka lo in eipuar bawk nen, ka meng tawk tawk in ka hria..

💜MY SEXY TEACHER 💜 #complete#mizo VersionWhere stories live. Discover now