✨ Twenty one✨

468 57 12
                                    

💜MY SEXY TEACHER💜

💜 TAEHYUNG FF💜

CHAPTER TWENTY ONE

____________

Kan sports dawn vang nge tuk dang aiin ka tho hma a, nidangah pawh kan sports thin tho a, mahse heti ang em em hian ka la phur lo, sir vang pawh a ni mai thei a ni..

Bathroom ah lutin ka inbual sar sar a, tun nithum chhung chuah hi ka tan huntha a ni, sir ka hnaih zual ngei ngei a ngai, bakah Jennie zirtirna pek hlak ka ngai bawk, chuvang chuan confi takah ka awm theih nan inbual phawt ka ngai, tuk dangah chuan ka inbual hman lo, tho chhiah sikul kal nghal kha a nia..

School uniform hak a ngai lo bawk a, a nuam tawp

Kan house t-shirt blue colour ngei mai chu ka ha a, keichu ka hmeltha a, engpawh ha ila ka mawipui vek em em a ni..mahni infak bak a thil nuam a awm lo..

Kekwr dum khup chen vel lekah bul chu ka ha a, ka pian a ti lang chiang deuhah a nuam, sir mit hi ka lak ngei ngei a ngai..

Vans dum chu ka shoe rack atang chuan la chhuakin ka bun nghal a, ka hmai ah chuan avon sunblock ngei mai chu ka hnawih a, nilengin ni a sa awm si a, ka hang palh ang..

Ka hmuiah chuan sen tual tual ang kha ka hnawih a, school ka thlen meuh chuan a sen tawh vet vet ang chu, fawh ka chakawm tawh ngawt ang..

Cap dum chu la in ka khum nghal a, ka indress zo darthlalang hma ah ka ding chu ka inhai lek lek alawm le..chhelo khat tlat, tlang lawn tur te pawh ka ang mah zawk..

Nui ver ver chungin ka room atang chuan ka chhuak a, dawhkan ah chhangthawp zaisa chu la in ka chhuak nghal a

Pawnah Jason in min lo nghak leh ran tawh, hepa hi a tlai ve ngai lo a mile..

"Morning i va hma ve"

Nidangah ka tlai thin si a, min hmu thut chu a hrilhai ve hmel lutuk, nge ni a, chhelo min ti lutuk zawk

"Morning, tukin chu ka tho hma a"

"A nih kha..i chhelo lutuk" lai zet chuan a hawisan nghal, Jason pawhin chhelo min tih chuan sir pawhin chhelo min ti ngawt ang..

Bike ah chuanin school lampan in kan tlan nghal a..

Ka kal hma ve tehreng nen, an lo zi leh nuai nuai tawh, Jason nen chuan class ah kan lut nghal a, ka thiante ho pawn min chhaih tawh lem lo, an ngai neih vek tawh a ni mahna..

Tupawh mai chu an phur hlawm em em mai a, Jason pawh kan house a in an lo avangin an house awmna lamah a phei nghal a. hyemi nen chuan thu dunin kan titi sap sap a..

Bell a rawn ri a, miss a rawn lut nghal a, hmingte lamin kan hun hmandan tur chu a sawi nghal mawlh mawlh a, kan phur tlang hlawm bawk a, kan khi sang mai

Sport tur chuan school kawt lamah chuan kan chhuk thla hlawm sang sang a, Higher ringawt pawh hi tam tham tak kan ni, High school ho rawn tel ve phei se chuan kan leng tha vak lo ang, kan school tual a lian em em bik silova..

Hyemi nen chuan kan house awmna lamah chuan kan thu a, ka mit ka len ruai a, sir Taehyung hmel reng reng ka la hmu thei lo, a ni pui reuh hi an rawn school lo amile..mahse incharge lai a ni ve sia..a kal lo lo ang..ka rilru chu a in sual buai nasa mai

Green house ho awmna lam chu ka en reng a, in hma tawnin kan thu miau a, Jennie pawh a nui ar ar mai, a chhiat tehreng nen, a mithmul lem pawh a rawn vuah leh e..hla deuh atang pawn ka hre chat thei..

Jae hua chu tum bur chungin an group thutna ah chuan a thu a, green house lam pang chu a en reng, a rilru tur chu ka hrethiam mai, Jimin a awm miau a, keipawh ka duhtak sir awmna a ni miau a, ka en lo phal lo..Jae hua nen hian kan khawngaih thlak awm takzet..

💜MY SEXY TEACHER 💜 #complete#mizo VersionWhere stories live. Discover now