💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER TWENTY FOUR
_______________
Zing ah ka tih ziah dan in Jason a rual in ka kal a, an in lam a Sir ka hmu kha mak ka la ti reng. Rilru tibuai thei thil hi ka ning asin le. Ka star tirh kha chuan ka mutthilh lai pawn ka nui reng zel ania, tunah chuan a lang a ka nuih pawh a rukin vei ka nei reng tho. Mipa hi an lo hlauhawm anih hi. Bomb mak deuh an pai tlat, Hmeichhe rilru tihnat theihna bomb. An bomb in a per nat thenkhat an inti hlum a, keichu mipa vang in ka intihlum dawn lo. Kei aia an duhzawk te hmu hman lo a thih chu ka duh lo reng reng. Tap chung pawn an nupui neih naah pawh kal vek mai ka duh.
"Hey sarah, my sarah"
"I chhe emai Jimin" vin taka ti chung in min kuah hma in ka lo nemsan a, star aneih hnu hian a buaithlak lehzual.
Jaehua bialpa pawh ani tawh lo Jaehua bestfriend ani tawh. A hnute a hnawhpuar ve tep tawh ang. Jason chuan bike a dah zawh hnu ah min kalsan a, nidang ang in min nghak reng tawh ngailo.
Awmdan ka thiam loh vanga min hlat tum ni maiin ka hria. Sir in min pumpelh a tum char char a, Jason an a tum veleh chuan hrehawm ka ti lutuk ang.
"Sir in sarah kha lehkha a thiam lo si, pheikhawk siam tal lo zir rawh se ati"
"I ninawm emai Park Jimin. I khabe kha thlawn leh se atha ang"
"Nia nurse hmeltha deuh khan min lo siamsak leh sela. Casualty a min hruai lut chu an lo nui huk alawm" keipawh ka nui. Ang sawi bawi chung in a lut dawn nia, ka mitthla thei vek..
Bell a ri a, sir a rawn lut nghal a, nimin ai chuan hmuh a nuam deuh hret..
Roll a call zawh hnu chuan a lehkhabu chu a en deuh vang vang a, lehkha a chhiar pawh a ang chiah lo, thildang ngaihtuah a nei chiang lutuk, chuti nilo se..kan bengchheng te hi min hau leh tawh ngei ngei ang mawle..
"In zir nasa tawh em"
Aw leh aih in kan chhang..
"In pass vek theih angem" a ti leh a, pass in ring te chuan cho takin a mah an en a, a in ring ve lem lo te chu kan kun lap thung
"Sarah, i zir nasa em"
"Hriatthiam loh chuan hriat a har alawm"
"I hriatthiam loh ho chu class lak chhung hian min zawt thei ang, midang ho pawh chhiar ula..in hriatthiam loh ho chu min zawt thei ang..
"Jimin, leh Jungkook te pawh chhiar uluk rawh u" sir hi enge maw a hriat tak thut le..
---------
Sir" a dawhkan hmaah ka ding a, ka lehkhabu ka pe a.
"Ka hrethiam lo vek. Tlai ah kan zir tawh silo a, a in khawl teuh a"