💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER EIGHTEEN
_____________
Kan test ni chuan pawr phung chung in ka kal. Tun tum chu ka zir nasa. Jimin an Jaehua a fawp ka hmuh duh vang leh Sir in min treat dawn vang in ka theihtawp ka chhuah ve. Ka nau phei chuan ka â thut amaw tiin ka nu leh pate a hrilh chuk chuk mai. Ka thiam ve vek na a ka thiam chiang lo vek. Jason nen pawh kan kal dun char char a min be ngam lo aniang, ka mengrei a, ka tho hma leh bawk a mut ka kham lo. Min phur harh zo lo. Class a ka lut chu a reh nghal thap mai. Tumah tibuai lo in ka thutna ah ka thu a, dawhkan ah ka bawk nghal. Hetiang em em hian ka la chau ngailo.
"Sarah kha tui hi in rawh, i harh mai ang" Jason tuivawt ken chu meng mang lo in ka ban a.
"A chhin kha ka hawng sa a, meng rawh a bua ang" tui in tur chuan ka tho ve. Ka in zawh ah ka bawk lehnghal. Ka kawchhung chu a harh deuh ang."Ngatinge khanu kha" Jimin a chuan khanu min ti pawh nise ka chhang peihlo. Ka tawng nasat chuan ka thiamsa ka theihnghilh zel palh ang. Ka fail leh vaih chuan pawi dawn lutuk. Sir ka hnaih theihna tur hun tha ka chan ani mai..
Bell a rik chuan ka thin a phu nasa. Ka thiam zawng zawng ka theihnghilh vek tak tak in ka hria.
"I tha em?" Jason a chu en run run chung in ka lu ka thing a, fail leh ka hlau lutuk chuan min ti hrehawm. Sir in min treat loh ka hlau.
"Vei run lo la, tha deuhin iti thei mai ang. In ringtawk rawh" ka hnung ah muangchang in a chul a, ka tang ulh ni ber in ka hria.
"Atha vek ang?"tichung in Jason anui vur vur a, "Tha vek tep ang" ka lo ti ringawt. Ka sam a chul a, hepa hi awm lo se engtin nge ka awm ang? Ka thian anilo ang tih ka hlau takzet. Jason ka nei hi ka lawm. Min duat dan te hi nuam ka ti. Ka tan a hlu takzet ani.
Sir alo lut a, min en hmasa ber in ka hria. Paper a sem kual nghal a, a hmasa kan test ai chuan ka phur deuh. Sir chuan min treat ngei angai ang.
"Y/n khawngaihin lehkhabu kha lo la khawm ta che" ati a, y/n pawh a che nghal zung zung mai. Lehkhabu la mahse pawi ka ti tawh lo emai."Tha deuh in aw" Jason an arawn tih chuan phur takin ka mit ka lo siai a, a nuih azat hmel angreng..
Kan chhang tan a, ka lo zir ve chu a hlawkna atam khawp mai. Ka thiante ho chu an la hawi vual vual tho. Keichu pass nachhan tur ka neitha tlat a, pass lo thei ka nilo. Ka duh ber in min treat dawn miau a. Ka ziak zung zung a, theihnghilh pawh ka ngah. Hetiang hi chu a awm lo thei lo. Tupawn hetiang exam laia thiam theihnghilh buaina ang hi chu an neih vek tawh ka ring. Keipawn tun ah hian ka tuar ve mek. Ka ngaihtuah laiin Sir ka en a, min lo en ve reng a, ka en tih a hriat veleh anui suk a, a hmui phun in "Goodluck" ala ti zui. Ka hmangaih che tih vak mai ka chak. Midang chu tumah ati ve lo..
Paper kan thehluh zawh vek hnu ah Jason en pahin ka thaw huai a, mi hmuh loh ah zawi te in a kut a beng a, min chhuan hmel hle. A ut lo tawk a min chhuan chuan ka lawm.