💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
EPISODE ELEVEN
_______________
Ban dar a rik leh meuh chuan library kawtah kan inthlah fel leh diam tawh a..
"Sarah..i la haw dawn lo a mi" Jason in a rawn tih chuan
"Aw..sir in a hranpa in min zirtir leh a, i hriat angin keichu i hrethiam mai ang chu" nui vur vur chung chuan ka ti a..
"Aw..ka hrethiam mai" nui sen sen chuan a ti a
"A nih ka lo nghak dawn che mi, i duh em?"
"Aa..ngai lo mai rawh se, a changin kan haw tlai thin a, min lo va kalsan mai rawh nidangah kan la haw rual mai dawn nia"
"Awle..a nih tha deuhin i zir dawn nia aw"
"Awle..ka lawm lutuk e" Jason kal liam tur chu ka en char char a, ka thiante rualin ka haw theih tawh bawk si lova, ka lung a leng leh tan riauin ka hria..
Sir in "lut ila" a rawn tih chuan ka zui lut nghal a, a mood a off tawh em lo ang chu maw..
Ka zam deuh tlat mai, sir hian ka entawn tih kha a hrethiam ngei ngei dawn si a, sawi lang se chuan ka zak na in, ti emem hian ka inthlahrung miah lo ang mawle..a ngawi kar ringawt a..
Kan test leh tur chu min hrilhfiah mawlh mawlh a, ka rilru chuan theihtawp chhuah ve ka duh a, mahse ka taimakna hian a tlin bawk silo..
Han pass ila chuan sir hi a lawm ve hrim³ in ka ring tlat, mahse ka tan chuan chu² thil harsa tak a ni, tunge maw ka chhun a, ti em em ah ka thatchhiat mai le..lehkha ka la thiam tel lo zui bawk a..
Ka rilru ah pawh a lut tha thei meuh lo, ka mut erawh nidang ang lo takin a chhuak hauh lo lehnghal, vei ka nghah ve deuh tawh anga..ka rilru a buai a ni hrim²..
"Sarah, inu leh pate nen in awm ho em?"ati deih. Arawn leng chak a manle. "Awm ho e. Kan chhungkua chu pali kan nia"
"Lehkha hi zir turin an nawrlui thin che em? Nge an en tawp che"
"Tunah chuan min en tawp tawh" kanu leh pate a dem veih chuan ka ngei ngawt ang. Min nawrlui lo se chuan class12 ka thleng lo ang. Tunah chuan min nawrlui peih tawh lo zawk, ahma chuan kapa in min hauh vak vak thin phah."Class12 i fail hi ka hlauhpui che. I fail anih chuan irin aiin hrehawm iti dawn ania. I thianten an kalsan che nga, i thian an nih vang khan i bulah an awm ve zel dawn lo. In ngaihtuah tha la, lehkhazir hi ngaihsak rawh. Heti ringawt chuan i hma hun a thim lutuk" ati dap dap a, kan class mipa ah kei ai thiamlo an tam tehreng nen. Keimah chiah hi min hau reng a, thiamlo ber ah min ngai bawk a.
"Tha deuhin ilo ngaithla dawn nia. O hriatthiam chuan History chu nuam iti ang. Man laklawh chuan zir reng a chakawm duh a, atir atang hian hriatthiam tum la, i rin aiin awlsam iti maithei" ka awih lo emai ah..