💜MY SEXY TEACHER💜
💜 TAEHYUNG FF💜
CHAPTER TWENTY
_________________
Lunch break la hun lo deuh mahse.. Teacher te an rawn lut tawh lem lova, nuam tak a ni, kan class phei chu kan au chel chul a, sawi tur hi chu ka tlachham lo ve hlawm em a ni
"Jason i phur tawh em" kan school a rawn luh hnu ah a sport ve na hmasa ber tur a nia, a inkhel lai ka hmu chak, a fit reuh sia, a thiam ngawt ang, Higher sports chuah a ni a, high school ho rawn tel ve se chuan a nuam zual ngawt ang, bakah Jason pawh hi a chhelo ve tho sia, a chet that phei chuan school star a ni ringawt ang..a ruk hian ka chhuang lutuk..
"Phur em em pawh ka hre lo," a tih chuan ka nui suk, hepa hi a chiangzan lo tak tak a mile..nge ni a, sport lam hi a lo ti theih lo viau zawk..
"Lungphur ai pawn ka phur" nui vur vur chung chuan ka ti a, kum tir ah kan sports pawn nuam ka ti lutuk, tunah phei chuan nuam tih leh zualna chhan ka nei a, ka za cheng tawh mai
Teacher a rawn lut a, kan ngawi thap
"Awle..class tin atangin mi pahnih zel house leader tur leh secretary tur kan thlang dawn a, paper ah hian in hming kan ziak vek a, mipa leh hmeichhia an ni tur a ni, tunge lo pawt dawn che ule" sir in a tih chuan Chanyeol leh Jimin ten pawh an duh a,
Sir bulah chuan kalin Jimin chuan hmeichhe lam hming dahkhawmna lam a mi chu a duh ber pakhat a la a.. chutiang bawkin chanyeol pawn mipa lam chu a la bawk a..an paper lak chu sir an pe ve ve a, sir chuan paper chu pharin uluk takin kan ngaithla thap hlawm a..
"House captain ah Jeon Jungkook" a tih chuan kan au nghal dur dur, Tupawn Jungkook a nih kan ring vek, kum tir pawn a ni tawh bawk, Jungkook hi chu sports lam a tui em a, a talent bawk sia, a phu hliah² kan ti vek
"Hmeichhia ah Y/N-i" a tih chuan kan lo ehh nghal thap
Inthurual te pawh an anh alwm le..an lawmpui dun awm tawp..sir chuan thil tul zual te chu a sawi nghal sap sap a..
House te te in an then nghal bawk a, kan hming lamin kan house awmna tur a sawi nghal zel a, ka thinte hi a phu dep dep, green house ah awm ka chak hliah hliah..
Ka hming a rawn lam chuan ka phu nasa..ka hlauthawng ru bawk si, ka rilru chuan "green house²" ka ti char char a, mahse enge ka hriat hi "Blue house ah maw min dah a, hrep chuan a, kan class atangin Hyemi leh sheri te chuah hmeichhia blue house ah kan awm..Jimin, leh Jennie te pawh green house lamah an awm, awi ka thinrim zia hi ka alh lo chuah, Jason erawh Red house ah a awm a, pawi a tih hmel vak loh a hmel atang saw chuan..kei erawh ka beng atangin meialh a chhuak dawnin ka hria, ka mood te hi a off vek..
Sir bulah awm ka duh tehreng nen, Jennie intithei hmel mawlh te saw, sir a lo star ve tih Jaehua hnen atangin ka hria a, saw ti saw chuan sir bulah a awm reng theih bik dawn a, ka thik deuh reuh bawk si, ka ngei bawk si, a sam ro lutuk ah sawn keh hrep mai ka duh..sir te pawh hi an ti mak ve thlawt, kan thianzaho te chu hmunkhatah min dah ve awm a nia, Jae hua taknghial pawh Red House ah an dah a, a lungawi teh chiam bik lo anih hmel, a duh ber Jimin lah green house ah a awm daih sia, kei leh Jae hua chu kan mood a off dun hle dawn a nih hmel..
YOU ARE READING
💜MY SEXY TEACHER 💜 #complete#mizo Version
Fiksi PenggemarTeacher and Student Relations