✨Six✨

535 63 12
                                    

💜MY SEXY TEACHER💜

💜 TAEHYUNG FF💜

EPISODE SIX

_____________

School gate bulah chuan ka ding vang vang a, vawiin ni ang em em ah school luh ka hreh awm ka la hre lo, lehkha thiam lo viau mahila, school kal erawh nuam tih lohna ka nei emem hran lo, mahse vawiin ka huhphur khawp mai, frist period ah sir Taehyung a rawn la lut dawn zui, awi thla nei a, thlawh bo daih mai ka duh, a thinrim hmel ka hmu ngam lo...

Muangchang chuan kan class room lam chu ka pan a, chawng thumna ah kan awm avangin step kal hrep bik a ngai a, a hnuai lamah te hian class 12 dah hlawm tur a nia, a hahthlak thei bik lutuk...

Classroom ka thleng chu a ngai te bawkin kan ri chel chul a, enge maw tlakchham kan nei bik ang aw, kan class hian

"Sarah..ngati nge nizan i va mu hma bik ve" ka thut rual rualin Jungkook chuan a rawn ti a, ka mut hma na chhan te chu vawiin ni ka huhphur lutuk vang mawle, nilo se chuan a mengrei ber ka ni leh hrim hrim ang

"Ka rilru a hah alawm" Jungkook chu pum dawm meuhin min nuih a, engvanga min nuih chiam nge maw a nih le..

"Awi leh..sarah. Nang meuh i rilru ahah ve theih elaw" tihpahin ka hnungah min la beng hrep zui, enge maw a hriat reuh le..mihring ka nia, ka rilru te chu a hah ve bawk ang chu..nge maw tupawh mai hian thawveng emem turah min ngaihzia bik le...

"Hyemi.."

"Ummm"

"Sir Taehyung ka hmu hreh e, ka fail dawn chiangsa dawn sia"

"Lungngai lutuk lo teh, nangmah chuah fail tur i ni hleinem"

"Mahse..midang te chuan sir an star ve kher nang"

"Chutiang a nih chuan fail tawh loh nan tha deuhah i zir mai a ngai tawh dawn a nih kha"

"Hmm..vel a che aw, i thiam vang mai a, i intithei ami"

"Teuh nang.."

"Ka rilru a hah, ka ning, ka awmdan hi"

"Hahdam rawh, a seh bik lo ang che, saw sir a rawn lut a nia"

Kan vai chuan "Good morning sir"

"Good morning sit-down"

"Thank you sir"

Sir hmel chu leh..ka rin lawk chu ni mahse, a tak ngeiah han hmu chuan ka tim uai uai thei, khawdur ai pawn a hmel saw a dur zawk ang..

Roll a call zawh meuh chuan kan ngawi thap, test paper a lek kang lai te chuan ka thaw dep dep in ka hria..ka inhrechiang lutuk a, ka zam takzet

Sir chuan test paper chu a sem mawlh mawlh a..

"Nimin kan test na ah Jennie chuahin fullmark a hmu, congrats Jennie" tihpahin a test paper chu a pe a..

Jennie intithei hmel mawlh saw ka haw lutuk, a hmelchhiat teh lul nen, lehkha tal a thiam a, a zia, chuti ni lo se chuan engmah chhuan tur a nei lo ang

"Kristie, mark thumin full mark i phak lo, lehpek ah chuan full mark aw" tihpahin a test paper chu a pe a..

Midang ho pwh an mark hmuh zat nen sawiin a sem nghal vek a..

"Jeon Jungkook, Hmangaihna te hi chu semzai pawh a la pawi lova, mahse kan subject emem te hi chu semzai tawh lo hram ang aw" Jungkook zak lutuk hmel chu ka khawngaih lutuk, sir hi enge maw a hriat le, a sual chimawm thiam dawn riau ah ka hriat chu le..

"Park Jimin"

"Yes sir" a la confi emem zui, engtin tak sir in ti ang maw

"Mark 3 i hmu" a tih chuan kan nui vek, Jimin pawh nui nasa tak a ni, sir lah chu a mengrum em em lehnghal a, Jimin nuih theih dinhmun ah pawh ka ding bik lo, ka hming a rawn lam hun ka nghahhlel lo ni ber a ni..

💜MY SEXY TEACHER 💜 #complete#mizo VersionWhere stories live. Discover now